علم و تکنولوژی

فقط 2 میلیارد، قیمت ماشین اسپرت شیائومی، عکس

دیجیاتو نوشت: شیائومی در کنار فراوری تلفن همراه هوشمند، حضوری گسترده در سایر بازارها دارد. این کمپانی به طور غیرمستقیم و با حمایت از برندهای نوپا در بازار خودرو نیز فعالیت می نماید.

11 مهر 1402

رونمایی از طرح استثنایی جنگنده نسل ششم چین ، عکس

چین از معدود کشورهای دارای جنگنده نسل پنجم عملیاتی است و حالا در پی این است که با جنگنده های نسل ششم به قدرتی بی رقیب در آسمان تبدیل گردد.

6 مهر 1402

نورهای مرموز در آسمان مراکش پیش از وقوع زلزله! ، این نورها از زلزله خبر می دهند؟

ویدئوهایی در شبکه های اجتماعی، نورهای مرموز در آسمان مراکش پیش از زلزله بزرگ هفته گذشته را نشان می دهد. دانشمندان هنوز نمی توانند صحت آن ها را تایید نمایند، اما نظرات متفاوتی درباره دلیل این پدیده وجود دارد.

24 شهریور 1402

راهکارهای مفید برای تحرک بیشتر در زندگی روزمره

تحرک داشته باشید! تحقیقات نشان می دهد نشستن بیش از حد تهدید کننده سلامت و زندگی فرد است. نشستن طولانی مدت احتمال ابتلا به انواع مختلف سرطان، دیابت نوع 2، چاقی، بیماری های قلبی عروقی و مسائل کمر و گردن را افزایش می دهد. ما در این مطلب به شما راهکارهای نشان...

23 شهریور 1402

هشدار وزارت بهداشت درباره شیوع وبا در پاییز

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، در مورد احتمال شیوع وبا در پاییز، توضیحاتی ارائه داد.

15 شهریور 1402

برترین اپلیکیشن خلافی خودرو

برای فروش خودرو بعد از پیدا کردن مشتری باید مرحله انتقال سند را پشت سر بگذارید. اما قبل از هر چیز احتیاج به استعلام جریمه خودرو دارید تا اندازه خلافی خودرو در مدت استفاده از آن تعیین و بعد پرداخت گردد.

14 شهریور 1402

موزه آرمیتاژ روسیه آثارش را به ایران می فرستد؟

رییس موزه ملی ایران درباره برگزاری نمایشگاهی از آثار منتخب موزه آرمیتاژ روسیه در ایران و همکاری ها برای پژوهش و تحقیقات میراث فرهنگی در حوزه دریای کاسپین با رییس موزه آرمیتاژ رایزنی کرد.

13 شهریور 1402

تکلیف خرید سربازی برای چند سال آینده معین شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی طرح موضوع خرید خدمت سربازی در برنامه هفتم توسعه را رد کرد و گفت: آنچه در مجلس برای مشخص تکلیف مشمولان غایب خدمت سربازی مطرح است، مسائلی نظیر ارتقای آموزشی و مهارتی و بعلاوه اشتغال بعد از خدمت سربازی و حقوق سربازان است.

7 شهریور 1402

قدرتمند و ارزان؛ گوشی های میان رده مناسب دانش آموزان و دانشجویان

دانش آموزان و دانشجویان برای رسیدگی به امور تحصیلی و پژوهشی خود احتیاج به گوشی هوشمندی دارند که چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ نرم افزاری امکانات لازم را در اختیار آن ها بگذارد. البته به غیر از این موارد، این گوشی هوشمند باید از لحاظ قیمتی نیز مناسب...

30 مرداد 1402

همایش ملی ادبیات کودک پاییز برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در شیراز،محمد موذنی ظهر یکشنبه در نشستی خبری به تشریح شرایط این نهاد علمی و آموزشی پرداخت.

29 مرداد 1402

خبرخوش برای بازنشستگان؛ اعطای وام 20 میلیونی از امروز ، چه کسانی واجد شرایط هستند؟

در حالی از امروز ثبت نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه 20 میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی به مدت یک هفته آغاز می شود که 40 هزار فقره تسهیلات برای بازنشستگان و مستمری بگیران واجد شرایط این سازمان در نظر گرفته شده است.

21 مرداد 1402

ساعت هوشمند امیزفیت Bip 3 در مقابل هایلو GST؛ کدام را بخریم؟

در این مقاله به مقایسه دو ساعت هوشمند مالی و پرفروش از دو برند چینی امیزفیت و هایلو می پردازیم؛ امیزفیت Bip 3 در مقابل هایلو GST. دو ساعت هوشمندی که اگر چه با قیمت های بسیار نزدیکی نسبت به هم در بازار گجت های هوشمند به فروش می رسند، اما یک سری تفاوت های مهم...

17 مرداد 1402

مهمون سرزده اومد این غذارو درست کن!

زمان هایی در زندگی پیش می آید که حوصله آشپزی کردن ندارید، یا یک دفعه مهمان سرزده می آید و آن لحظه دچار گیجی مفرطی می شوید که نمی دانید چه کنید! اگر هر دو حالت با هم برایتان اتفاق بیفتد که دیگر هیچی نمی گویم!

15 مرداد 1402

آنالیز دقیق برج قابوس 13 میلیارد بودجه احتیاج دارد

ایلنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های منتشر گشته، آنالیز دقیق برج قابوس 13 میلیارد بودجه احتیاج دارد.

10 مرداد 1402

سرقت گردنبند طلای بازیگر مطرح سینما وسط اتوبان همت ، اگر به آینه خودروی شما زدند ...

علی رام نورایی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خبر از دزدیده شدن گردنبند طلای خود داد.

10 مرداد 1402

اوپنهایمر دنیا را نابود نکرد

اکران جهانی فیلم اوپنهایمر، اثر کریستوفر نولان، دقیقا از یک هفته قبل (21 ژوئیه 2023) شروع شده است. فیلم نو نولان بر اساس کتاب پرومتۀ آمریکایی ساخته شده است. پرومتۀ آمریکایی بیوگرافی رابرت اوپنهایمر است که در سال 2005 منتشر شده، ولی نویسندگانش (کای بیرد و مارتین...

8 مرداد 1402

ادیبی بزرگ که نظامی را بهتر از دیگران شناخت

سرویس ادبیات خبرنگاران : 11 سال از فقدان استاد بزرگ نظامی شناس، بهروز ثروتیان می گذرد. محققی که طی حیات ادبی اش به تصحیح، توضیح و ترجمه متونی از شاعران کلاسیک ایران به ویژه نظامی اهتمام کرد و دغدغه توضیح و تفسیر آثار این شاعر بزرگ را داشت.

7 مرداد 1402

آزادی میزبان مسابقات AFC می شود؟

نماینده AFC از ورزشگاه آزادی برای میزبانی نساجی و سایر تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بازدید کرد.

5 مرداد 1402

حمیدرضا طاهری: اتحادیه های چاپ اهمیت و الزام ادغام را بپذیرند

حمیدرضا طاهری آشتیانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با بیان اینکه ادغام اتحادیه های صنعت چاپ یک امر الزامی و اجتناب ناپذیر است، گفت: افراد زیرگروه اتحادیه های فعال در حوزه چاپ در بسیاری از حوزه ها با هم مشترک هستند؛ مجموعه های زیادی در صنعت چاپ فعال...

27 تیر 1402

بازار عجیب و غریب فروش فالوئر فیک برای تردز

با گذشت یک هفته از آغاز فعالیت تردز و عبور کاربران آن از مرز 100 میلیون نفر، بسته های فالوئر فیک برای این شبکه اجتماعی نو، در اینترنت خرید و فروش می شود.

25 تیر 1402
تعداد: (304)