موبایل، تبلت و گجت ها

فقط 2 میلیارد، قیمت ماشین اسپرت شیائومی، عکس

دیجیاتو نوشت: شیائومی در کنار فراوری تلفن همراه هوشمند، حضوری گسترده در سایر بازارها دارد. این کمپانی به طور غیرمستقیم و با حمایت از برندهای نوپا در بازار خودرو نیز فعالیت می نماید.

11 مهر 1402

نورهای مرموز در آسمان مراکش پیش از وقوع زلزله! ، این نورها از زلزله خبر می دهند؟

ویدئوهایی در شبکه های اجتماعی، نورهای مرموز در آسمان مراکش پیش از زلزله بزرگ هفته گذشته را نشان می دهد. دانشمندان هنوز نمی توانند صحت آن ها را تایید نمایند، اما نظرات متفاوتی درباره دلیل این پدیده وجود دارد.

24 شهریور 1402

راهکارهای مفید برای تحرک بیشتر در زندگی روزمره

تحرک داشته باشید! تحقیقات نشان می دهد نشستن بیش از حد تهدید کننده سلامت و زندگی فرد است. نشستن طولانی مدت احتمال ابتلا به انواع مختلف سرطان، دیابت نوع 2، چاقی، بیماری های قلبی عروقی و مسائل کمر و گردن را افزایش می دهد. ما در این مطلب به شما راهکارهای نشان...

23 شهریور 1402

برترین اپلیکیشن خلافی خودرو

برای فروش خودرو بعد از پیدا کردن مشتری باید مرحله انتقال سند را پشت سر بگذارید. اما قبل از هر چیز احتیاج به استعلام جریمه خودرو دارید تا اندازه خلافی خودرو در مدت استفاده از آن تعیین و بعد پرداخت گردد.

14 شهریور 1402

قدرتمند و ارزان؛ گوشی های میان رده مناسب دانش آموزان و دانشجویان

دانش آموزان و دانشجویان برای رسیدگی به امور تحصیلی و پژوهشی خود احتیاج به گوشی هوشمندی دارند که چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ نرم افزاری امکانات لازم را در اختیار آن ها بگذارد. البته به غیر از این موارد، این گوشی هوشمند باید از لحاظ قیمتی نیز مناسب...

30 مرداد 1402

خبرخوش برای بازنشستگان؛ اعطای وام 20 میلیونی از امروز ، چه کسانی واجد شرایط هستند؟

در حالی از امروز ثبت نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه 20 میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی به مدت یک هفته آغاز می شود که 40 هزار فقره تسهیلات برای بازنشستگان و مستمری بگیران واجد شرایط این سازمان در نظر گرفته شده است.

21 مرداد 1402

ساعت هوشمند امیزفیت Bip 3 در مقابل هایلو GST؛ کدام را بخریم؟

در این مقاله به مقایسه دو ساعت هوشمند مالی و پرفروش از دو برند چینی امیزفیت و هایلو می پردازیم؛ امیزفیت Bip 3 در مقابل هایلو GST. دو ساعت هوشمندی که اگر چه با قیمت های بسیار نزدیکی نسبت به هم در بازار گجت های هوشمند به فروش می رسند، اما یک سری تفاوت های مهم...

17 مرداد 1402

مهمون سرزده اومد این غذارو درست کن!

زمان هایی در زندگی پیش می آید که حوصله آشپزی کردن ندارید، یا یک دفعه مهمان سرزده می آید و آن لحظه دچار گیجی مفرطی می شوید که نمی دانید چه کنید! اگر هر دو حالت با هم برایتان اتفاق بیفتد که دیگر هیچی نمی گویم!

15 مرداد 1402

سرقت گردنبند طلای بازیگر مطرح سینما وسط اتوبان همت ، اگر به آینه خودروی شما زدند ...

علی رام نورایی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خبر از دزدیده شدن گردنبند طلای خود داد.

10 مرداد 1402

تبلت های تازه سامسونگ در راه است، عکس

مدت هاست که شایعه شده است که سامسونگ در رویداد بعدی Unpacked خود خانواده تبلت جدیدی را در کنار گلکسی Z Fold5 و Flip5 و خانواده Galaxy Watch6 معرفی می نماید.

12 خرداد 1402

12 بند مجذوب کننده و خاص ساعت میبرو لایت 2؛ گزینه های عالی برای خرید

برند چینی میبرو پس از عرضه پیروز آمیز ساعت هوشمند میبرو لایت، این بار نسخه به روزرسانی شده و جدیدتر این ساعت هوشمند را با نام میبرو لایت 2 روانه بازار گجت های پوشیدنی نموده که اتفاقاً مورد استقبال کاربران زیادی نیز قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم...

4 خرداد 1402

قیمت گوشی های آیفون چهارشنبه سه خرداد 1402

خبرنگاران- آیفون 13 امروز چهارشنبه سوم خرداد دست کم 42 میلیون تومان قیمت دارد. فروشنده های موبایل نسخه 128 گیگ یا همان نسخه پابه آیفون 13 را با این قیمت می فروشند و بابت آیفون 13 نسخه 256 گیگ کمی بیش از 51 میلیون تومان دریافت می نمایند.

4 خرداد 1402

دوربین اصلی آیفون 16 مشابه با آیفون 12 خواهد بود

دیجیاتو نوشت: اگرچه هنوز گوشی های سری آیفون 15 معرفی نشده اند، اما شاهد انتشار اطلاعات درباره نسل بعدی آن ها هستیم. حالا طبق جدیدترین شایعه، سنسورهای دوربین اصلی آیفون 16 طراحی عمودی خواهد داشت، درست مانند آیفون 12. بعلاوه انتظار داریم این سبک طراحی به...

2 خرداد 1402

آنچه در سریال ها از کره جنوبی می بینید واقعی نیست

تهیه کننده اثر برتر جشنواره ملی مستند پژواک در بهشت شرقی از قدرت مدیای کره جنوبی می گوید.

20 اردیبهشت 1402

دریاچه سوها؛ جاذبه طبیعی و حیرت انگیز اردبیل

دریاچه سوها که در قدیم آن را سوا نیز می نامیدند یکی دیگر از زیبایی های بهشت گونه کشور عزیزمان می باشد. این دریاچه در 35 کیلومتری شرق استان اردبیل و در فاصله چهار کیلومتری شمال شرقی روستایی به همین نام واقع شده است. روستای سوها در ابتدای جنگل گیلان قرار...

12 اردیبهشت 1402

این کیبورد شیشه ای FULL HD است!، عکس

زومیت نوشت: کیبورد Flux پیروز شد سرمایه موردنیاز خود را از طریق کیک استارترز به دست آورد اما تا ژانویه 2024 دردسترس قرار نخواهد گرفت.

4 اردیبهشت 1402

گلکسی A24 با نمایشگر AMOLED و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی گشت

پس از انتشار چندین شایعه و گزارش های غیر رسمی، سامسونگ ساعاتی قبل در ویتنام به طور بی سروصدا از گوشی گلکسی A24 رونمایی کرد. این گوشی از نمایشگر 6.5 اینچی AMOLED بهره می برد که رزولوشن FHD+ و حداکثر روشنایی 1000 نیت را ارائه می کند. دوربین سلفی در بریدگی قطره ای شکل...

31 فروردین 1402

مشخصات کلیدی گوشی آنر 90 پرو فاش شد

آنر در حال آماده سازی گوشی های سری آنر 90 برای عرضه به بازار است که ظاهرا ماه بعدی میلادی شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود. حالا به لطف یکی از افشاگران مشهور، می توانیم به مشخصات کلیدی آنر 90 پرو بپردازیم.

28 فروردین 1402

رندرهای گلکسی تب S9 پلاس به بیرون درز کرد

سامسونگ میخواهد سال جاری از تبلت های سری گلکسی تب S9 رونمایی کند به همین دلیل به تازگی رندرهایی از گلکسی تب S9 پلاس منتشر شده است.

15 فروردین 1402

خاتمه کِلش آف کِلنز در ایران

کاربران ایرانی از امروز متوجه شده اند که دیگر امکان ورود به بازی موبایل Clash of Clans را ندارند، چرا که ظاهرا کمپانی سوپرسل ایران را تحریم نموده است.

24 اسفند 1401
تعداد: (121)