گلکسی A24 با نمایشگر AMOLED و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی گشت

به گزارش وبلاگ نخبگان، پس از انتشار چندین شایعه و گزارش های غیر رسمی، سامسونگ ساعاتی قبل در ویتنام به طور بی سروصدا از گوشی گلکسی A24 رونمایی کرد. این گوشی از نمایشگر 6.5 اینچی AMOLED بهره می برد که رزولوشن FHD+ و حداکثر روشنایی 1000 نیت را ارائه می کند. دوربین سلفی در بریدگی قطره ای شکل تعبیه شده و پایین نمایشگر حاشیه ضخیمی به چشم می خورد. در پنل پشتی هم سه دوربین به طور مجزا در کنار یکدیگر تعبیه شده اند.

گلکسی A24 با نمایشگر AMOLED و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی گشت

دوربین اصلی گلکسی A24 از سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده می کند که از سیستم لرزشگیر اپتیکال استفاده می کند. دوربین اولترا واید هم دارای سنسور 5 مگاپیکسلی است و همچنین باید به دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. برای ثبت عکس های سلفی هم می توانید از دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده کنید.

سامسونگ نام چیپست استفاده شده را رسما اعلام نکرده و صرفا اعلام کرده که پردازنده آن از نوع 8 هسته ای است و سرعت 2.2 گیگاهرتز را ارائه می دهد. اما بر اساس همین اطلاعات، با چیپست هلیو G99 مدیاتک سروکار داریم. در کنار این چیپست حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی واقع شده است که به لطف پشتیبانی از کارت حافظه، می توانید ظرفیت حافظه داخلی را افزایش دهید.

انرژی گوشی از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و سرعت شارژ هم به 25 وات می رسد. سامسونگ هنوز قیمت این گوشی را اعلام نکرده ولی ظاهرا قیمت آن پایین تر از 200 یورو خواهد بود.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A24 با نمایشگر AMOLED و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A24 با نمایشگر AMOLED و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید