12 بند مجذوب کننده و خاص ساعت میبرو لایت 2؛ گزینه های عالی برای خرید

به گزارش وبلاگ نخبگان، برند چینی میبرو پس از عرضه پیروز آمیز ساعت هوشمند میبرو لایت، این بار نسخه به روزرسانی شده و جدیدتر این ساعت هوشمند را با نام میبرو لایت 2 روانه بازار گجت های پوشیدنی نموده که اتفاقاً مورد استقبال کاربران زیادی نیز قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم 12 بند شیک و خاص ساعت هوشمند میبرو لایت 2 موجود در فروشگاه آنلاین خبرنگاران را به شما معرفی کنیم تا اگر تصمیم به خرید بند ساعت میبرو لایت 2 را دارید، به راحتی به لیستی از خاص ترین بندهای این گجت پوشیدنی محبوب دسترسی پیدا کنید. با خبرنگاران در این مطلب همراه شوید.

12 بند مجذوب کننده و خاص ساعت میبرو لایت 2؛ گزینه های عالی برای خرید

بند درمه مدل Sticken از نوع پارچه ای

لیست برترین بندهای ساعت هوشمند میبرو لایت 2 موجود در فروشگاه آنلاین وبلاگ نخبگان را با معرفی و آنالیز یکی از جدیدترین و در عین حال محبوب ترین نوع بندهای ساعت هوشمند یعنی مدل های پارچه ای شروع می کنیم. بند درمه مدل Sticken، از جنس پارچه بسیار نرم و لطیفی فراوری شده که کیفیت ساخت خوبی دارد و با قرار گرفتن روی مچ دست کاربران، حس بسیار خوبی را به آن ها القا می نماید. وزن این بند ساعت میبرو لایت 2 بسیار سبک است و در استفاده طولانی مدت از ساعت هوشمند به هیچ عنوان برای کاربران آزاردهنده نخواهد بود. این بند میبرو لایت 2 به علت خاصیت کشسانی که دارد، از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است و از همین رو، خیلی ساده و آسان می توانید این محصول را روی ساعت هوشمند خود نصب کنید.

عرض بند درمه مدل Sticken حدود 22 سانتی متر است و طول بند دوم آن نیز به 9.5 میلی متر می رسد. این بند برای استفاده روزمره بسیار مناسب است و هم آقایان و هم بانوان می توانند از آن بهره ببرند. کنف استفاده شده در این محصول ضد حساسیت است و خاصیت آنتی باکتریال دارد، همین عامل نیز موجب شده تا کاربران بدون هیچ دغدغه ای بتوانند از ساعت هوشمند روی مچ دست خود بهره ببرند. درمه این بند پارچه ای را در طیف گسترده ای از رنگ های مختلف روانه بازار لوازم جانبی نموده که کاربران می توانند طبق سلیقه خود از بین این رنگ ها دست به انتخاب بزنند.

بند درمه مدل Rayon از نوع استیل

درمه، یک برند شناخته شده در حوزه فراوری و عرضه لوازم جانبی گوشی ها و ساعت هوشمند است که محصولات آن کیفیت بسیار خوبی دارند و در زمینه های مختلف توانسته اند رضایت کاربران زیادی را جلب نمایند. این برند برای ساعت هوشمند میبرو لایت 2، یک بند بسیار شیک و مجذوب کننده با نام Rayon طراحی نموده که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و ظاهر بسیار مجذوب کنندهی به ساعت هوشمند شما می بخشد. بند درمه مدل Rayon از استیل ضد زنگ ساخته شده که مقاومت بسیار خوبی دارد و در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها به ساعت هوشمند شما، بسیار مقاوم است. این بند میبرو لایت 2 علی رغم داشتن مقاومت بالا، بسیار سبک وزن است و در استفاده های طولانی مدت از ساعت روی مچ دست کاربران به هیچ عنوان سنگینی نمی نماید.

یکی از اصلی ترین نگرانی های کاربران هنگام خرید بندهای استیل، ایجاد حساسیت و خارش برای پوست دست آن ها است. برند درمه در این زمینه روی ضد حساسیت و آنتی باکتریال بودن این محصول تأکید نموده و کاربران نیازی نیست در این رابطه نگران باشند. قفل این بند استیل ساعت میبرو لایت 2 از نوع کلیپسی بوده که به راحتی باز و بسته می گردد و در عین حال ساعت هوشمند شما را به صورت محکم روی مچ دستتان نگه می دارد. بند درمه مدل Rayon در چهار رنگ مشکی، طلایی، رز گلد و نقره ای برای خرید در فروشگاه آنلاین وبلاگ نخبگان به فروش می رسد.

بند درمه مدل Daily از نوع سیلیکونی

اگر برای ساعت هوشمند میبرو لایت 2 خود در پی خرید یک بند باکیفیت به جهت استفاده روزمره هستید، بند درمه مدل Daily را می توانید به عنوان یکی از برترین گزینه های خرید برای خود در نظر بگیرید. این بند میبرو لایت 2، از جنس سیلیکون باکیفیت و بسیار بادوام فراوری شده که انعطاف پذیری خوبی دارد و در اثر استفاده های طولانی به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد. این محصول وزن بسیار سبکی دارد و با قابلیت نصب آسانش روی ساعت هوشمندتان، تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

این محصول خاصیت ضد تعریق، آنتی باکتریال و ضد حساسیت داشته و در همه روزهای سال بدون هیچ نگرانی می توانید تا ساعت های طولانی از این محصول روی مچ دست خود بهره ببرید. درمه برای این بند سیلیکونی خود از یک قفل دکمه ای استیل استفاده نموده که در عین داشتن مقاومت بالا در برابر ضربات، به راحتی و تنها با یک انگشت دست می توان آن را باز و بسته کرد. این محصول در برابر آب مقاوم است و علی رغم قیمت مناسبی که دارد، از کیفیت مثال زدنی هم برخوردار است. این بند را در حال حاضر می توان در 16 رنگ مختلف خریداری کرد که باعث می گردد به طیف وسیعی از سلیقه ها پاسخ دهد.

بند درمه مدل Catchy از نوع استیل

بند درمه مدل Catchy، یکی دیگر از بندهای مجذوب کننده و خاص ساعت هوشمند میبرو لایت 2 است که از طراحی منحصر به فردی بهره می برد و می تواند به عنوان مکمل استایل و ظاهر شیک شما مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده که کیفیت و دوام بالایی دارد و در برابر خط وخش های احتمالی و بعلاوه ضربات از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. وزن این محصول بسیار سبک است و برای حرکت دست کاربران، به هیچ عنوان محدودیتی ایجاد نمی نماید.

استیل این بند ساعت میبرو لایت 2 ضد حساسیت و ضد قارچ بوده و به لطف خاصیت آنتی باکتریالش، هیچ مشکل پوستی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد. درمه، از قفل مگنتی برای این محصول استفاده نموده که از یک طرف به خوبی ساعت هوشمند را روی مچ دست کاربران نگه می دارند و از طرفی دیگر به راحتی می توان آن را از روی مچ دست باز کرد. نصب این محصول بسیار ساده است و کاربران هیچ مسئله ای از این بابت نخواهند داشت. این بند ساعت میبرو لایت 2، رنگ های متنوعی دارد، اما فعلا رنگ طلایی آن در فروشگاه دیجی برای خرید در دسترس است.

بند درمه مدل Diverse از نوع سیلیکونی

بندهای سیلیکونی، در بین انواع بندهای ساعت های هوشمند موجود در بازار به علت قیمت مناسب و تنوع رنگی بسیار بالایی که دارند، محبوب ترین نوع بند میان کاربران به شمار می روند. درمه بند مدل Diverse را برای ساعت هوشمند میبرو لایت 2 روانه بازار نموده که کیفیت بسیار خوبی دارد و انعطاف پذیری بالای آن موجب شده تا کاربران به راحتی بتوانند از ساعت هوشمند خود روی مچ دست بهره ببرند. وزن این محصول بسیار سبک است و گیره های پلاستیکی آن به راحتی درون شیارهای ساعت هوشمند شما چفت می گردد.

این بند ساعت میبرو لایت 2، در 17 رنگ مجذوب کننده و متنوع در دسترس قرار گرفته است که می توانید با خرید آن ها، ظاهر نو و مجذوب کنندهی به ساعت خود ببخشید. بند درمه مدل Diverse مجهز به یک سگک فلزی باکیفیت است که در عین مقاوم بودن، به راحتی می توان آن را باز و بسته کرد. این محصول خاصیت ضد حساسیت و ضد تعریق دارد، به گونه ای که اصلا باعث اذیت دست شما نمی گردد و در طول زمان به هیچ عنوان رنگ خود را از دست نمی دهد. از دیگر ویژگی های خوب این بند ساعت میبرو لایت 2 می توان به قابلیت نصب و جداسازی سریع و قیمت مناسب آن اشاره نمود. این مدل برای استفاده های روزمره، یک گزینه خرید بسیار ایده آل به شمار می رود.

بند درمه مدل Kaylee از نوع نایلون

بند درمه مدل Kaylee، یک بند منحصر به فرد و خاص است که کمتر در بازار لوازم جانبی ساعت های هوشمند به چشم می خورد. این محصول از جنس نایلون فراوری شده که کیفیت مناسبی دارد و ضربات و خط وخش های احتمالی را نیز به خوبی دفع می نماید. این محصول برای افرادی که ساعت های طولانی از ساعت هوشمند خود روی مچ دست استفاده می نمایند بسیار مناسب است، چرا که این بند ساعت هوشمند میبرو لایت 2 خاصیت ضد تعریق و ضد حساسیت دارد و برای پوست دست کاربران هیچ مسئله ای را به وجود نمی آورد. عرض این بند 20 میلی متر و طول بند دوم آن نیز به 86 میلی متر می رسد. این بند ساعت میبرو لایت 2 دوام بسیار بالایی دارد و رنگ آن در طول زمان هیچ تغییری نخواهد کرد.

بند درمه مدل Kaylee حالت کشسانی و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و همین عامل نیز موجب شده تا کاربران هیچ محدودیتی در حرکت مچ دست خود نداشته باشند. این بند هم برای استفاده آقایان و هم خانم ها مناسب است و از آن می توان در شرایط های مختلف بهره برد. درمه برای این محصول خود از هیچ قفلی استفاده ننموده و به جای آن، شاهد استفاده از چسب های بسیار قوی به عنوان قفل ساعت هستیم که کاربران می توانند متناسب با میزان مچ دست خود، آن را تنظیم نمایند. بعلاوه این بند در 8 رنگ مختلف هم در دسترس قرار گرفته است که می تواند نیازهای گسترده شما را پوشش دهد.

بند درمه مدل Military از نوع سیلیکونی

بند درمه مدل Military، یک بند سیلیکونی بسیار مجذوب کننده و خوش نقش است که برای ساعت هوشمند میبرو لایت 2 روانه بازار شده و کاربران می توانند آن را خریداری نمایند. این محصول از سیلیکون بسیار باکیفیت فراوری شده که وزن سبکی هم دارد و در برابر ضربات احتمالی و خطوخش ها از خود مقاومت بسیار خوبی نشان می دهد. این بند اگرچه پوشیده از طرح است و قیمت مناسبی نیز دارد ولی به مرور زمان طرح های آن از بین نرفته و دچار پوسیدگی نمی گردد. بعلاوه رنگ آن هم در طول زمان پاک نخواهد شد.

این بند ضد آب است که این یعنی بعد از کثیف شدن می توانید با خیال راحت آن را بشویید. قفل این بند از جنس فولاد ضد زنگ بسیار باکیفیت است که در گذر زمان اصلا تغییر رنگ نمی دهد. به لطف سیلیکونی بودن، این بند به هیچ عنوان روی پوست دست شما عرق نمی نماید و به راحتی می توانید آن را متناسب با میزان مچ دست خود تنظیم کنید. همچون سایر بندهای درمه، این بند نیز ضد حساسیت و آنتی باکتریال است و هیچ مسئله ای برای پوست دست کاربران ایجاد نمی نماید. این بند ساعت میبرو لایت 2 برای استفاده هم بانوان و هم آقایان کاملاً مناسب است و قیمت مناسبی نیز دارد.

بند درمه مدل Pirana از نوع استیل

در بین لوازم جانبی ساعت هوشمند میبرو لایت 2، مدل های خاص نیز دیده می گردد که از جمله مجذوب کننده ترین آن ها می توان به بند درمه مدل Pirana اشاره نمود. این بند که از استیل ضد زنگ ساخته شده، کیفیت ساخت و دوام بسیار خوبی دارد و اثر استفاده زیاد به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد. علی رغم مقاومت بالا، وزن این محصول سبک است و به هیچ عنوان به وزن نهایی ساعت هوشمند شما اضافه نمی نماید. این محصول باعث می گردد ظاهر شما رسمی تر به نظر برسد در نتیجه علاوه بر محیط خانه می توانید از آن در مهمانی ها و جلسات اداری هم بهره ببرید.

بعلاوه باید اشاره نمود که این بند ضد حساسیت و آنتی باکتریال نیز بوده که باعث می گردد مسائل پوستی و یا خارش به سراغتان نیاید. محصول یاد شده در چند رنگ مختلف مشکی، رزگلد، طلایی، سورمه ای و هفت رنگ در دسترس بوده و شما می توانید با توجه به سلیقه خود هر کدام را که می خواهید خریداری و بهره ببرید. ابعاد این بند 22 در 9.5 بوده و قیمت بالایی دارد.

بند اسپریگ مدل SIC از نوع سیلیکونی

بند اسپریگ مدل SIC، از جنس سیلیکون بسیار باکیفیت (گرید A+) و بادوام فراوری شده که برای استفاده روزمره از ساعت هوشمند میبرو لایت 2 گزینه کاملاً ایده آلی به شمار میرود و به لطف انعطاف پذیری بسیار خوبش، هیچ محدودیتی برای حرکت مچ دست کاربران ایجاد نمی نماید. این بند ضد حساسیت و دارای خاصیت آنتی باکتریال است و در صورت کثیفی می توان آن را با آب تمیز کرد. وزن این بند ساعت بسیار سبک است و در عین حال مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارد.

این بند Mibro lite 2 مجهز به قفل سگکی و ضدحساسیت استیل بوده که به سرعت در مچ دست چفت می گردد و حس امنیت را در کاربر ایجاد می نماید. بعلاوه دکمه ای روی این بند اسپرت تعبیه شده که کاربران می توانند به راحتی تنها با فشردن آن، بند ساعت را خارج نمایند. بند اسپریگ مدل SIC رنگ بندی های بسیار متنوعی دارد که کاربران بر اساس سلیقه خود می توانند دست به انتخاب بزنند. از دیگر ویژگی های این بند سیلیکونی می توان خاصیت ضدتعریق، ضد گرد و خاک و قیمت مناسبش را نام برد.

بند دریم مدل Milannese Loop از نوع فلزی

برند دریم برای ساعت هوشمند میبرو لایت 2، بند مدل Milannese Loop را طراحی و روانه بازار نموده که از جنس فلزی است و کیفیت و دوام بسیار خوب آن در نگاه اول کاملاً تعیین است. این محصول وزن سبکی دارد و برای استفاده طولانی مدت کاربران، هیچ مسئله ای به وجود نمی آورد. استیل این بند ضد حساسیت و ضد قارچ بوده و به لطف خاصیت آنتی باکتریالش، مانع از ایجاد مسائل پوستی برای کاربران خواهند شد. طول این بند 22 سانتی متر است و به خوبی درون شیار ساعت هوشمند میبرو لایت 2 چفت می گردد.

بند دریم مدل Milannese Loop به جای گیره و سگک، از آهنربا برای باز و بسته شدن روی مچ دست بهره برده تا کاربران بسیار راحت تر از قبل بتوانند از ساعت هوشمندشان استفاده نمایند. این محصول رنگ بندی متنوعی دارد و دست کاربران از این بابت بسیار باز است. روی این بند محفظه های بسیار کوچکی تعبیه شده که اجازه عبور جریان هوا را می دهند و بدین ترتیب پوست دست شما در استفاده های طولانی عرق نخواهد کرد.

بند درمه مدل Skull از جنس سیلیکونی

از دیگر بندهای سیلیکونی مجذوب کننده و خاص ساعت هوشمند میبرو لایت 2 می توان به بند درمه مدل Skull اشاره نمود. این محصول از سیلیکون گرید A+ ساخته شده که لطافت خاصی دارد و هیچ محدودیتی را برای مچ دست کاربران ایجاد نمی نماید. بند دریم مدل Skull بسیار انعطاف پذیر و سبک است و به هیچ عنوان به وزن نهایی ساعت هوشمند شما اضافه نمی نماید. این بند سیلیکونی ضد قارچ است و از خاصیت آنتی باکتریال نیز بهره می برد تا خیال کاربران از بابت ضد حساسیت بودن آن راحت گردد.

برند دریم برای این محصول از قفل فلزی سگک دار استفاده نموده که علی رغم فلزی بودن وزن سبکی دارد و به راحتی می توان آن را باز و بسته کرد. این بند کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان در طول زمان استفاده با مسائلی نظیر رنگ رفتگی و پوسته شدن روبرو نخواهد شد. نصب این محصول روی ساعت هوشمند میبرو لایت 2 فرآیند بسیار ساده ای دارد و به خوبی با شیارهای آن چفت می گردد.

بند درمه مدل Maggy از جنس استیل

اگر در پی یک بند خاص و مجذوب کننده برای ساعت هوشمند میبرو لایت 2 هستید، پیشنهاد ما به شما بند درمه مدل Maggy است. این بند طراحی مجذوب کنندهی و فوق العاده شیکی دارد و بانوان می توانند از آن به عنوان زیورآلات نیز استفاده نمایند. این بند از جنس استیل ضد زنگ باکیفیت فراوری شده که مقاومت بسیار خوبی نیز دارد و در اثر استفاده زیاد به هیچ عنوان دچار مسائلی نظیر رنگ پریدگی نمی گردد. این بند با وجود حلقه های مجذوب کننده روی سطح آن، کاملا شبیه به یک جواهر زیبا و چشم نواز است.

علاوه بر این، استیل این بند از نوع ضد زنگ و آنتی باکتریال بوده و هیچ گونه حساسیتی برای پوست مچ دست کاربران ایجاد نمی نماید. برند درمه برای این محصول خود از قفل کلیپسی ساده استفاده نموده تا کاربران به راحتی بتوانند ساعت را متناسب با میزان مچ دست خود ببندند و باز نمایند. مشکی، نقره ای، رز گلد و طلایی رنگ های ارائه شده این مدل هستند و کاربران می توانند طبق سلیقه خود دست به انتخاب بزنند. این بند انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و بعلاوه وزن بسیار سبک آن موجب شده تا کاربران برای استفاده طولانی مدت از ساعت هوشمندشان هیچ مسئله ای نداشته باشند.

سخن پایانی

در این مطلب مجذوب کننده ترین و خاص ترین بندهای ساعت هوشمند میبرو لایت 2 موجود در فروشگاه وبلاگ نخبگان را با طرح ها و مدل های مختلف به شما معرفی کردیم. آیا شما تجربه خرید بند برای ساعت میبرو لایت 2 را دارید؟ لطفاً تجربیات خود را در این زمینه با ما و سایر کاربران وبلاگ نخبگان به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "12 بند مجذوب کننده و خاص ساعت میبرو لایت 2؛ گزینه های عالی برای خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 بند مجذوب کننده و خاص ساعت میبرو لایت 2؛ گزینه های عالی برای خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید