مشخصات کلیدی گوشی آنر 90 پرو فاش شد

به گزارش وبلاگ نخبگان، آنر در حال آماده سازی گوشی های سری آنر 90 برای عرضه به بازار است که ظاهرا ماه بعدی میلادی شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود. حالا به لطف یکی از افشاگران مشهور، می توانیم به مشخصات کلیدی آنر 90 پرو بپردازیم.

مشخصات کلیدی گوشی آنر 90 پرو فاش شد

به گفته این افشاگر، مهم ترین عضو خانواده آنر 90 از نظر سخت افزاری شباهت زیادی به نسل قبلی دارد. به طور تعیین نسل قبلی با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 راهی بازار شد و در کمال تعجب، آنر تصمیم گرفته برای گوشی آنر 90 پرو هم از همین چیپست استفاده کند.

به نظر می رسد نمایشگر این گوشی از رزولوشن 1.5K پشتیبانی می نماید و دارای لبه های خمیده است. بعلاوه در حفره نمایشگر آن دو دوربین سلفی تعبیه شده. مقدار نمایشگر به 6.78 اینچ می رسد که دارای پنل OLED است و رزولوشن 1224 در 2700 را ارائه می دهد. رفرش ریت این نمایشگر به 120 هرتز می رسد.

گفته می گردد دوربین اصلی هم مانند نسل قبلی از سنسور 160 مگاپیکسلی استفاده می نماید. برای یادآوری باید بگوییم که این سنسور مدل تغییر یافته سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ محسوب می گردد. دیگر ویژگی های این گوشی هنوز فاش نشده ولی به احتمال زیاد طی روز های آینده با قاطعیت بیشتری می توانیم در خصوص ویژگی های این گوشی صحبت کنیم.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات کلیدی گوشی آنر 90 پرو فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کلیدی گوشی آنر 90 پرو فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید