دوربین ویوو X70 پرو، آیفون 13 را در DxOMark شکست داد!

به گزارش وبلاگ نخبگان، بنچمارک DxOMark به تازگی نتایج آنالیز کامل دوربین گوشی هوشمند ویوو X70 پرو در سال گذشته منتشر را نموده که ما متوجه شدیم که یکی از برترین دوربین های موجود در بازار است. بنچمارک DxOMark، وب سایتی مستقل است که به صورت علمی دوربین های عکاسی، لنزها و دوربین تلفن های هوشمند را آنالیز می نماید. معمولا به امتیازهای ارائه شده به وسیله DxOMark به عنوان یکی از معتبرترین معیارها برای مقایسه کیفیت دوربین گوشی های هوشمند، استناد می گردد. طبق نتایج منتشر شده بنچمارک DxOMark، این گوشی هوشمند امتیاز کلی 131 را به دست آورد و در جایگاه دوازدهم با اوپو Find X3 پرو و ویوو پلاس X50 پرو در یک رتبه واقع شده است. اما نکته جالب توجه در این نتایج این است که دوربین گوشی ویوو X70 پرو یک رتبه بالاتر از آیفون 12 پرو مکس، آیفون 13 و 13 مینی قرار گرفته است.

دوربین ویوو X70 پرو، آیفون 13 را در DxOMark شکست داد!

تحلیلگران نوردهی دقیق، رنگ های زنده، ارائه جزئیات عالی در محیط کم نور، تعادل رنگ سفید مناسب در دوربین فوق عریض و استبلایزر مناسب در حالت فیلم برداری دوربین این گوشی هوشمند را به عنوان نقاط قوت در نظر گرفتند. از سوی دیگر، یافته های آنالیز نشان می دهد که در بعضی از تصاویر ثبت شده ارائه نشدن قابل توجهی از جزئیات دقیق، وجود نویز در تصاویر گرفته شده هم در روز و هم شب، حاشیه های رنگی در دوربین اولتراواید (به هر حال این یک مشکل رایج است) و از دست دادن تمرکز و جزئیات در حالت فیلم برداری با نور کم از جمله ایرادات و مسائل دوربین این گوشی بوده اند.

بد نیست یادآوری کنیم که گوشی هوشمند ویوو X70 پرو از یک نمایشگر 6.78 اینچی با فناوری E5 سامسونگ بهره می برد که پنلی از جنس AMOLED دارد و وضوح تصویر در آن هم به رقم فوق العاده 1440 در 3200 پیکسل می رسد. قلب تپنده این گوشی را پردازنده اگزینوس 1080 تشکیل می دهد که 12 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می نمایند. سیستم دوربین این گوشی هوشمند از 4 لنز 50 مگاپیکسلی اصلی، 48 مگاپیکسلی اولترا واید، 12 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 2 برابر و 8 مگاپیکسلی پریسکوپی تله فوتو با زوم 5 برابر تشکیل شده است. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم در قسمت بالای نمایشگر دیده می گردد. انرژی این گوشی هوشمند از باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که از شارژ سریع 44 واتی هم پشتیبانی می نماید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "دوربین ویوو X70 پرو، آیفون 13 را در DxOMark شکست داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین ویوو X70 پرو، آیفون 13 را در DxOMark شکست داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید