اخبار صنعت

گردشگری تجویزی برای درمان دردهای بشر است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، گردشگری تجویزی برای درمان دردهای بشر است.

23 مهر 1402

تخلف شیلات از دستور رئیس جمهور در قضیه صید ترال ، ما دیگر توان صید بیشتر را نداریم ؛ این زیستگاه شکننده است

مدیرکل دفتر اکوسیستم ها و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان شیلات در پی ترال گونه یال اسبی است در حالی که شرایط ذخایر این گونه، بحرانی اعلام شده است.

8 شهریور 1402

لایروبی تالاب انزلی با 100 میلیارد تومان اعتبار آغاز شده است

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارشات بدست رسیده، لایروبی تالاب انزلی با 100 میلیارد تومان اعتبار آغاز شده است.

6 شهریور 1402

روشی فوری برای طرز تهیه سیر ترشی با سرکه قرمز

اگر جزو افرادی هستید که به سیر ترشی علاقه دارید، برای تهیه این ترشی در کوتاه ترین زمان، با ما همراه باشید.

4 شهریور 1402

یکی از ظرفیتهای مهم گردشگری بروجرد تکیه باغ های آن است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، یکی از ظرفیتهای مهم گردشگری بروجرد تکیه باغ های آن است.

22 مرداد 1402

قیمه نثار قزوین رو به این سادگی بپز!

قیمه نثار قزوین نخوردی؟ عمرت هدر رفته! یکی از غذا های اصیل و خوشمزه و سنتی ایران قیمه نثار قزوین است که طعم آن تفاوت زیادی با قیمه معمولی دارد و یکی از خورش های پرهزینه درعین حال قابل توجه کشورمان است که باید برای حفظ سنت های مان هر از گاهی سری به آن بزنیم!

19 مرداد 1402

مبارزه نفس گیر پیتون غول پیکر با یک بزمجه

خزندگان زیادی وجود دارند که ترسناک هستند همانطور که آن ها شگفت انگیز هستند. بزمجه و مار پیتون ممکن است به عنوان دو نمونه عجیب و غریب موجود در طبیعت به فکر خطور نمایند، اما آیا تا به حال دیده بودید که این دو با هم روبرو شوند؟

7 مرداد 1402

2 طرز تهیه خورش کرفس مجلسی با لوبیا و بدون لوبیا

خورش کرفس از جمله انواع خورش ایرانی است که دو حالت دارد: یا عاشقش هستید یا از آن متنفرید. اما اگر طرز پخت صحیح و اصولی خورش کرفس را بلد باشید به نظر می رسد کمتر کسی می تواند دست رد به سینه آن بزند. خورش کرفس یک غذای ایرانی مفید و یکی از برترین خوراکی ها برای...

28 تیر 1402

حمیدرضا طاهری: اتحادیه های چاپ اهمیت و الزام ادغام را بپذیرند

حمیدرضا طاهری آشتیانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با بیان اینکه ادغام اتحادیه های صنعت چاپ یک امر الزامی و اجتناب ناپذیر است، گفت: افراد زیرگروه اتحادیه های فعال در حوزه چاپ در بسیاری از حوزه ها با هم مشترک هستند؛ مجموعه های زیادی در صنعت چاپ فعال...

27 تیر 1402

ببینید دفتر های چینی که می خرید چطور ساخته می شوند

ای هوشمند که استفاده از دفتر و دفترچه ها را کاهش داده، نوشتن روی کاغذ برای بیشتر مردم دنیا محبوب و برای دانش آموزان و دانشجویان ضروری است.

8 تیر 1402

اجاره خانه در رشت چند است؟ ، 400 میلیون تومان کمترین بودجه مورد احتیاج

اجاره یک واحد 100 تا 200 متری واقع در تمام محله های شهر رشت از خیابان گلسار که منطقه گران قیمت این شهر به شمار می رود گرفته تا فلکه گاز را آنالیز نموده و توصیه می کنیم اگر مبلغی حدود 400 میلیون تومان دارید خیالتان راحت باشد.

4 تیر 1402

تبحر ما دو نفر جمع کردن حاشیه های استقلال است ، اطلاعات لوپس و پانوچی را هم از اینترنت گرفتیم!

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: من و پرویز مظلومی افراد فنی باشگاه هستیم و در زمینه انتخاب سرمربی و یاری کردن به جمع شدن حواشی تبحر داریم.

25 خرداد 1402

رازهایی که پیش از غرق شدن آشکار شد

بنابر آنچه پیش تر مسؤولان شهرستان اشنویه و استان آذربایجان غربی اعلام نموده اند تا خاتمه تیرماه 1402 سد چپرآباد آبگیری خواهد شد. آب ذخیره شده در دریاچه این سد برای مصارف شرب، کشاورزی و زیست محیطی با هدف تامین آب کشاورزان پایاب رودخانه کانی رش به اندازه...

23 خرداد 1402

تصاویر ، با این کمپر اعجاب انگیز استرالیایی آشنا شوید

برودر ایکس پی - 7 (Bruder EXP-7) یک کمپر زمخت، اما همزمان مجلل و دارای قابلیت های استثنایی برای سفر در همه نوع آب و طی کردن هر نوع مسیر سخت و ناهموار است.

20 خرداد 1402

تورم کالا و خدمات چقدر شد؟، درِ باز هتل و رستوران به روی ثروتمندان ایرانی

اواخر هفته گذشته بود که مرکز آمار ایران، گزارش نرخ تورم مربوط به اردیبهشت سال 1402 را منتشر کرد. گزارشی که بر اساس آن، نرخ تورم سالانه در دومین ماه سال جاری معادل 49.1 درصد ثبت شد و نرخ تورم نقطه به نقطه نیز به 54.6 درصد رسید. همچنین نرخ تورم ماهانه اردیبهشت...

9 خرداد 1402

برترین جاروبرقی با بودجه زیر 10 میلیون

خبرنگاران- قیمت جاروبرقی میله که یک برند آلمانی است به مرز 40 میلیون رسیده. به لطف موتور مخصوص، سروصدای جاروبرقی میله درحد ماشین ظرفشویی است و درعین اینکه قدرت مکش بالایی دارد، جزو جاروبرقی های کم مصرف به شمار میرود. اما گران است، خیلی هم گران. عروس و دامادی...

6 خرداد 1402

12 بند مجذوب کننده و خاص ساعت میبرو لایت 2؛ گزینه های عالی برای خرید

برند چینی میبرو پس از عرضه پیروز آمیز ساعت هوشمند میبرو لایت، این بار نسخه به روزرسانی شده و جدیدتر این ساعت هوشمند را با نام میبرو لایت 2 روانه بازار گجت های پوشیدنی نموده که اتفاقاً مورد استقبال کاربران زیادی نیز قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم...

4 خرداد 1402

با این سوپ پوکی استخوان را درمان کنید

اگر به لیست مواد غذایی مناسب برای برطرف یا جلوگیری از پوکی استخوان نگاهی بیندازید، لبنیات، تخم خرفه، آووکادو، آب قلم و برگ کلم را درصدر آنها می بینید.

1 خرداد 1402

ایجاد بازار 500 میلیون یورویی صنعت نفت برای دانش بنیان ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، آئین امضای موافقت نامه های همکاری و قراردادهای توسعه اقتصاد دانش بنیان در صنعت نفت با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری برگزار گردید.

30 اردیبهشت 1402

با خرما یک عصرانه مقوی برای خودتان درست کنید

تارت، انواع و اقسام دارد. شما می توانید با میوه های مختلف فصل، تارت آن میوه را درست کنید ولی علاوه بر میوه های فصل، خرما هم برای درست کردن تارت مناسب است.

29 اردیبهشت 1402
تعداد: (237)