اخبار سیاسی

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری کشور از تسهیل ورود و خروج گردشگران اطلاع داد

ایلنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر شده، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری کشور از تسهیل ورود و خروج گردشگران اطلاع داد.

12 مهر 1402

موزه آرمیتاژ روسیه آثارش را به ایران می فرستد؟

رییس موزه ملی ایران درباره برگزاری نمایشگاهی از آثار منتخب موزه آرمیتاژ روسیه در ایران و همکاری ها برای پژوهش و تحقیقات میراث فرهنگی در حوزه دریای کاسپین با رییس موزه آرمیتاژ رایزنی کرد.

13 شهریور 1402

ادعای آمریکایی ها درباره تحویل سوخو 35 به ایران ، تهران سال 2021 پول سوخو 35 ها را پرداخت کرده است!

یک رسانه آمریکایی در گزارشی درباره الحاق هواپیماهای آموزشی روسی یاک 130 به نیروی هوایی ارتش، مدعی شد که دریافت این هواپیماها نشان می دهد که مسکو در مقطعی در آینده جنگنده های سوخو 35 را به تهران تحویل خواهد داد.

12 شهریور 1402

تکلیف خرید سربازی برای چند سال آینده معین شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی طرح موضوع خرید خدمت سربازی در برنامه هفتم توسعه را رد کرد و گفت: آنچه در مجلس برای مشخص تکلیف مشمولان غایب خدمت سربازی مطرح است، مسائلی نظیر ارتقای آموزشی و مهارتی و بعلاوه اشتغال بعد از خدمت سربازی و حقوق سربازان است.

7 شهریور 1402

وزیر دادگستری از مجلس کارت زرد گرفت

نمایندگان از پاسخ های وزیر دادگستری درباره دلیل دخالت وی در روند رسیدگی به پرونده های قضائی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.

17 مرداد 1402

آنالیز دقیق برج قابوس 13 میلیارد بودجه احتیاج دارد

ایلنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های منتشر گشته، آنالیز دقیق برج قابوس 13 میلیارد بودجه احتیاج دارد.

10 مرداد 1402

میل به مهاجرت، به نیروی کارساده هم کشیده شده!

اطلاعات نوشت: اینک، اما نیروی کار ساده و با مهارت میانه نیز علاقه مند به مهاجرت است. تفاوت معنادار هزینه ـ عایدی در کشور با بسیاری از کشور های پیشرفته عمده ترین دلیل علاقه مندی طبقات میانه اجتماعی ـ مالی مهاجرت به خارج از کشور است.

7 مرداد 1402

دست درازی بعضی تعاونی ها مسکن به باغات کن ، لایحه پیشنهادی شورای شهر ششم به حفظ باغات یاری نمی کند

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت:برای حفاظت باغات خرمالوی کن برنامه ریزی شده است، ولی در ادوار گذشته بعضی تعاونی ها به این باغات دست اندازی نموده بودند که چون از مسیر قانونی و به علت کج سلیقگی پیش رفته بودند، نمی توان با آن ها برخورد کرد....

17 تیر 1402

ماجرای جشن تولدی که در تماشاخانه جمشید مشایخی برپا می شود

نمایش جشن تولد به کارگردانی شاهین چگینی از جمعه نهم تیر ماه در تماشاخانه جمشید مشایخی روی صحنه می رود.

8 تیر 1402

غیبت وزیر تازه آموزش و پرورش در اوج چالش های وزارتخانه ، صحرایی برای حج به عربستان رفت!

وزارت آموزش و پرورش از سفر رضامراد صحرایی وزیر تازه به عربستان برای به جا آوردن حج تمتع خبر داد، در حالی که حوزه آموزش و این وزارتخانه با مسائل بسیاری دست و پنجه نرم می کند.

6 تیر 1402

جزئیات پرداخت وام بازسازی برای واحدهای مسکونی در بافت فرسوده ، وام قرض الحسنه ودیعه مسکن در تهران به چه افرادی پرداخت می گردد؟

معاون وزیر راه از پرداخت وام بازسازی واحدهای مسکونی در بافت های تاریخی با سود 23درصدی اطلاع داد و گفت: وام قرض الحسنه ودیعه مسکن به متقاضیان پرداخت می گردد.

3 تیر 1402

رقم خط فقر در تهران 30 میلیون تومان!

ایلنا نوشت: رقم واقعی خط فقر در مرکز از 30 میلیون تومان هم بیشتر است؛ شما فقط مبلغ اجاره خانه ها را ببینید! اگر رقم ودیعه مسکن را هم در نظر بگیریم، نرخ اجاره یک آپارتمانِ کوچک 60 متری در محلات مرکز تهران، کمتر از ماهی 15 میلیون تومان نیست.

29 خرداد 1402

اولین واکنش ظریف به نقد بعضی منتقدان از یادداشت آرزو و امکانات

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه سابق کشورمان با انتشار توئیتی به نقد بعضی منتقدان از یادداشت آرزو و امکانات واکنش نشان داد.

19 خرداد 1402

بار مستاجران سبک می گردد؟

مجلس و دولت در قالب طرحی برای کنترل بازار مسکن و اجاره بها هفت راه چاره برای ساماندهی این بازار ارایه داده اند که از جمله آن می توان به برطرف تعارض منافع مشاوران املاک، افزایش وام ودیعه و افزایش ملک استیجاری اشاره نمود.

6 خرداد 1402

حساب های غیرفعال در گوگل حذف می شوند

ایسنا: گوگل اعلام نمود با هدف جلوگیری از تهدیدات امنیتی از جمله هک، از ماه دسامبر، حذف حساب هایی که به مدت دو سال بدون استفاده مانده اند را شروع می نماید.

29 اردیبهشت 1402

حمایت از پروژه های مبتنی بر احتیاج بازار در توسعه شهر هوشمند

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مریم ملونی، مشاور در تدوین چارچوب های قانونی و نهادی به منظور استقرار اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با حضور در چهارمین دوره نمایشگاه شهر هوشمند...

23 اردیبهشت 1402

قیمت خودرو می شکند؟

در پی موافقت مجلس با دوفوریت لایحه تسهیل در واردات خودرو های نو و کارکرده، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران در رابطه با تاثیر آن بر بازار معتقد است که قطعا واردات خودرو، از التهاب بازار خواهد کاست؛ ضمن اینکه واردات خودرو های کارکرده...

22 اردیبهشت 1402

مقصد احتمالی جواد نکونام برای فصل آینده ، واکنش مدیرعامل لیگ رجحان در مورد تغییر کادر فنی

مدیر عامل باشگاه گل گهر (اسفندیارپور) توضیحاتی در مورد تغییرات احتمالی کادر فنی این تیم داد.

21 اردیبهشت 1402

ادامه فعالیت مدیران استقلال تا اطلاع ثانوی ، سجادی: اسراف باعث حاشیه می گردد

وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از مسائل پیش روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه سازی هایی است که صورت می گیرد و وظیفه مدیران باشگاه ها این است که درخصوص این شایعه سازی ها و حاشیه ها شفاف سازی نمایند.

5 اردیبهشت 1402

زمان پرداخت حق مسکن تازه کارگران تعیین شد

وزیر کار با اشاره به تصویب حق مسکن کارگران در هیات وزیران تاکید نمود: یاری هزینه 900 هزار تومانی مسکن کارگران از فروردین سال جاری باید به کارگران پرداخت گردد.

19 فروردین 1402
تعداد: (233)