معرفی فصل دوم سریال Slow Horses

به گزارش وبلاگ نخبگان، سریال اسب های آرام (Slow Horses) اثری جاسوسی و بریتانیایی محصول سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس به شمار می رود که قرار است فصل دوم آن در انتهای امسال میلادی عرضه گردد. این سریال بر اساس مجموعه کتاب هایی به نام لجن خانه (The Slough House) نوشته رمان نویس انگلیسی مایک هرون (Mick Herron) ساخته شده و فصل اول داستان نیز بر اساس اولین کتاب این مجموعه بوده است.

معرفی فصل دوم سریال Slow Horses

فصل دوم سریال اسب های آرام قرار است دومین کتاب این مجموعه به نام شیر مرده (Dead Lion) که در سال 2013 میلادی به چاپ رسیده بود را به تصویر بکشد. در ماه آوریل امسال میلادی، سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس در پی پخش فصل اول سریال اسب های آرام نه تنها آن را برای فصل دوم تمدید کرد بلکه خبر از ساخت فصل های سوم و چهارم نیز داد.

نویسنده، کارگردان و کمدین ویلیام جیمز اسمیت (William James Smith) که بیشتر برای سریال های پیروزی همچون سریال آینه سیاه (Black Mirror) و سریال پنی دردفول (Penny Dreadful) شناخته می گردد، همچون فصل اول نویسندگی فصل دوم سریال را برعهده دارد و در این کار نیز از موروانا بنکس (Morwenna Banks)، جانی استوکوود (Jonny Stockwood) و مارک دنتون (Mark Denton) یاری خواهد گرفت. کارگردانی قسمت های فصل دوم را نیز جرمی لاورینگ (Jeremy Lovering) در دست دارد.

داستان فصل دوم سریال Slow Horses

فصل دوم سریال اسب های آرام ادامه اتفاقات پایان فصل اول را در پیش می گیرد که در آن، لمب و تیمش پایان پیروز می شوند تا معروفیت و آوازه خودشان را به عنوان مامورهای خوب بازپس بگیرند و توجه اعضای رده بالای سازمان ام آی 5 را جلب نمایند.

به نظر می رسد که جکسون لمب از اینکه همه چیز به روال قبلی و یکنواخت خودش بازگشته بسیار شادمان است و دیگر اعضای تیم خودش را نیز به ادامه همین روند تشویق می نماید. اما به نظر می رسد که مسائل به نحوی راه خود را به لجن خانه پیدا می نمایند و همه چیز را دوباره به هم می ریزند.

از سوی دیگر، ماموران اکنون طعم انجام کارهای سخت را چشیده اند و همین نیز باعث می گردد تا آن ها دیگر نتوانند به آن روند تکراری قبلی بازگردند. پس زمانی که بعضی از رازهای گمشده جنگ سرد آشکار می شوند و تیمی از ماموران خفته روسی دوباره فعال می گردند، اعضای تیم لجن خانه باید بار دیگر کوشش نمایند تا بتوانند جلوی یک فاجعه بسیار بزرگ در سطح شهر لندن یا حتی دنیا را بگیرند.

بازیگران فصل دوم سریال Slow Horses

بازیگران اصلی فصل اول سریال اسب های آرام در فصل دوم آن نیز نقش های خودشان را بازآفرینی می نمایند. بازیگر برنده جایزه اسکار گری اولدمن (Gary Oldman) بار دیگر نقش رهبر لجن خانه به نام جکسون لمب را به تصویر می کشد. جک لاودن (Jack Lowden) نیز بار دیگر نقش ریور کارترایت را ایفا می نماید که یکی از اعضای تازه وارد لجن خانه محسوب می گردد. نامزد جایزه اسکار کریستین اسکات توماس (Kristin Scott Thomas) نیز نقش معاون مدیر کل ام آی5 به نام دایانا تاورنر را به نمایش در می آورد.

ساسکیا ریوز (Saskia Reeves) در نقش کاترین استندیش، روزالیند الازار (Rosalind Eleazar) در نقش لوئیزا گای، داستین دمری برنز (Dustin Demri-Burns) در نقش مین هارپر، کریستوفر چانگ (Christopher Chung) در نقش رودی هو، فردی فاکس (Freddie Fox) در نقش جیمز وب، کریس رایلی (Chris Reilly) در نقش نیک دافی و ساموئل وست (Samuel West) در نقش پیتر جاد از جمله دیگر بازیگران فصل اول هستند که در فصل دوم سریال اسب های آرام حضور دارند.

تاریخ پخش فصل دوم سریال Slow Horses

پخش دومین فصل از سریال اسب های آرام از تاریخ 2 دسامبر سال 2022 میلادی (آدینه 11 آذر 1401) روی سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس آغاز خواهد شد.

تعداد قسمت های فصل دوم سریال Slow Horses

همچون فصل اول سریال، فصل دوم نیز شامل 6 قسمت خواهد بود. دو قسمت ابتدایی فصل دوم سریال اسب های آرام به صورت همزمان در روز ابتدایی پخش خواهند شد و قسمت های بعدی نیز به صورت هفتگی در روزهای آدینه عرضه می شوند. در ادامه لیست و جزییات قسمت های فصل دوم را مشاهده می کنید.

قسمت اول: آخرین توقف (Last Stop) - تاریخ پخش: 2 دسامبر

قسمت دوم: از آپشات با عشق (From Upshott with Love) - تاریخ پخش: 2 دسامبر

قسمت سوم: بازی های نوشیدن (Drinking Games) - تاریخ پخش:9 دسامبر

قسمت چهارم: جیرجیرک (Cicada) - تاریخ پخش: 16 دسامبر

قسمت پنجم: سیاست های اتاق هیئت مدیره (Boardroom Politics) - تاریخ پخش: 23 دسامبر

قسمت ششم: امتیازهای قدیمی (Old Scores) - 6 ژانویه سال 2023 میلادی

منبع: فوت و فن / collider.com

به "معرفی فصل دوم سریال Slow Horses" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فصل دوم سریال Slow Horses"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید