کسب و کار

فقط 2 میلیارد، قیمت ماشین اسپرت شیائومی، عکس

دیجیاتو نوشت: شیائومی در کنار فراوری تلفن همراه هوشمند، حضوری گسترده در سایر بازارها دارد. این کمپانی به طور غیرمستقیم و با حمایت از برندهای نوپا در بازار خودرو نیز فعالیت می نماید.

11 مهر 1402

جدیدترین ثبت نام ایران خودرو خارج از سامانه یکپارچه اعلام شد ، شرایط ثبت نام، نوع خودرو و زمان تحویل

اطلاعیه نوترین فروش فوری ایران خودرو منتشر شد. متقاضیان عادی و نمایندگی ها بدون احتیاج به ثبت نام در سامانه یکپارچه می توانند در ثبت نام نو ایران خودرو شرکت نمایند.

1 مهر 1402

سجاد افشاریان با بک تو بلک سه میلیاردی شد ، کیومرث مرادی به صحنه برمی شود

در یکی دو روز گذشته چند خبر در حوزه تئاتر منتشر شد که البته بیشتر آنها مربوط به تئاترشهر هستند.

19 شهریور 1402

خرید خانه در باغ فیض چقدر آب می خورد؟

خرید یک واحد آپارتمان در باغ فیض به بودجه حداقلی 5.5 میلیارد تومانی نیازمند است و اگر قصد خرید خانه در این محدوده را دارید در این گزارش اطلاعات کلی به دست خواهید آورد.

17 شهریور 1402

هشدار وزارت بهداشت درباره شیوع وبا در پاییز

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، در مورد احتمال شیوع وبا در پاییز، توضیحاتی ارائه داد.

15 شهریور 1402

برترین اپلیکیشن خلافی خودرو

برای فروش خودرو بعد از پیدا کردن مشتری باید مرحله انتقال سند را پشت سر بگذارید. اما قبل از هر چیز احتیاج به استعلام جریمه خودرو دارید تا اندازه خلافی خودرو در مدت استفاده از آن تعیین و بعد پرداخت گردد.

14 شهریور 1402

موزه آرمیتاژ روسیه آثارش را به ایران می فرستد؟

رییس موزه ملی ایران درباره برگزاری نمایشگاهی از آثار منتخب موزه آرمیتاژ روسیه در ایران و همکاری ها برای پژوهش و تحقیقات میراث فرهنگی در حوزه دریای کاسپین با رییس موزه آرمیتاژ رایزنی کرد.

13 شهریور 1402

قیمت رسمی خودروهای فرسوده !

خبرنگاران: در پی اتفاقات اخیر پیرامون افزایش غیرواقعی قیمت خودروهای فرسوده، رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط خوردوهای فرسوده، ضمن تاکید بر اینکه این افزایش افسارگسیخته مورد تایید نیست و مراکز اسقاط علاقمند به افزایش قیمت خودروهای فرسوده و گواهی اسقاط...

12 شهریور 1402

ادعای آمریکایی ها درباره تحویل سوخو 35 به ایران ، تهران سال 2021 پول سوخو 35 ها را پرداخت کرده است!

یک رسانه آمریکایی در گزارشی درباره الحاق هواپیماهای آموزشی روسی یاک 130 به نیروی هوایی ارتش، مدعی شد که دریافت این هواپیماها نشان می دهد که مسکو در مقطعی در آینده جنگنده های سوخو 35 را به تهران تحویل خواهد داد.

12 شهریور 1402

زالو ها به جان یوزپلنگ ایرانی افتاده اند!

با وجود این که بعضی کارشناسان حیات وحش اعلام نموده اند که پرورش شتر در روستا های مجاور پارک ملی توران باعث انتقال زالو به آبشخور های مشترک حیات وحش و دام اهلی در زیستگاه یوزپلنگ آسیایی شده است، اما مدیرکل محیط زیست سمنان، تاثیر دامداری و شترداری بر آلوده...

28 مرداد 1402

جزئیات تازه از مذاکره پرسپولیس با مهاجم سابق بوردو

خبرورزشی نوشت: بالاخره بعد از مدت ها کش و قوس یحیی گل محمدی نام گزینه مدنظر خودش را برای تقویت خط حمله پرسپولیس به مدیران این باشگاه بیان کرد. باشگاه پرسپولیس هم مذاکرات ابتدایی را خیلی زود با مدیربرنام های این بازیکن و باشگاه مربوطه شروع کردند، ولی هنوز...

24 مرداد 1402

ساعت هوشمند امیزفیت Bip 3 در مقابل هایلو GST؛ کدام را بخریم؟

در این مقاله به مقایسه دو ساعت هوشمند مالی و پرفروش از دو برند چینی امیزفیت و هایلو می پردازیم؛ امیزفیت Bip 3 در مقابل هایلو GST. دو ساعت هوشمندی که اگر چه با قیمت های بسیار نزدیکی نسبت به هم در بازار گجت های هوشمند به فروش می رسند، اما یک سری تفاوت های مهم...

17 مرداد 1402

سقوط طارمی از گزینه اول به سوم برای میلان

ستاره تیم ملی ایران به گزینه سوم میلان تبدیل شد.

12 مرداد 1402

آنالیز دقیق برج قابوس 13 میلیارد بودجه احتیاج دارد

ایلنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های منتشر گشته، آنالیز دقیق برج قابوس 13 میلیارد بودجه احتیاج دارد.

10 مرداد 1402

اوپنهایمر دنیا را نابود نکرد

اکران جهانی فیلم اوپنهایمر، اثر کریستوفر نولان، دقیقا از یک هفته قبل (21 ژوئیه 2023) شروع شده است. فیلم نو نولان بر اساس کتاب پرومتۀ آمریکایی ساخته شده است. پرومتۀ آمریکایی بیوگرافی رابرت اوپنهایمر است که در سال 2005 منتشر شده، ولی نویسندگانش (کای بیرد و مارتین...

8 مرداد 1402

میل به مهاجرت، به نیروی کارساده هم کشیده شده!

اطلاعات نوشت: اینک، اما نیروی کار ساده و با مهارت میانه نیز علاقه مند به مهاجرت است. تفاوت معنادار هزینه ـ عایدی در کشور با بسیاری از کشور های پیشرفته عمده ترین دلیل علاقه مندی طبقات میانه اجتماعی ـ مالی مهاجرت به خارج از کشور است.

7 مرداد 1402

گاف عجیب در اکرانِ شاهکار تازه کریستوفر نولان

این روز ها دو فیلم بسیار پرفروش باربی و اوپنهایمر، در صدر گیشه فروش جهانی قرار گرفته اند.

2 مرداد 1402

بازار عجیب و غریب فروش فالوئر فیک برای تردز

با گذشت یک هفته از آغاز فعالیت تردز و عبور کاربران آن از مرز 100 میلیون نفر، بسته های فالوئر فیک برای این شبکه اجتماعی نو، در اینترنت خرید و فروش می شود.

25 تیر 1402

هدیه کریس رونالدو برای بازیکن پرسپولیس ارسال شد ، تصمیم ویژه ستاره سرخ ها

علیرضا بیرانوند که در جام جهانی 2018 پنالتی رونالدو را گرفته بود، پیراهن رونالدو را به عنوان یادگاری از این فوق ستاره دریافت کرد.

22 تیر 1402

تسلا در چین ارزان شد

تسلا قیمت مدل های پریمیوم را در چین 4.5 درصد کاهش داد.

11 تیر 1402
تعداد: (189)