والیبال

واکنش جالب سرمربی قهرمان لیگ به اتفاقات تیم ملی

بعد از خاتمه هفته دوم لیگ ملت های والیبال برای تیم ملی ایران برترین فرصت بود تا درباره اتفاقاتی که اتفاق افتاده با محمدرضا تندروان صحبت کنیم که در اینجا مشروح صحبت های سرمربی قهرمان لیگ (شهداب یزد) با ورزش سه را می خوانید.

5 تیر 1402

واکنش سعید معروف به حضور دوباره در تیمی ایرانی

ستاره والیبال درباره حضور دوباره اش در تیمی از ایران گفت: بعد از مدت ها بالاخره برگشتیم و با بازیکنانی که سال های سال کنار هم بودیم، دور هم جمع شدیم.

26 اردیبهشت 1402

سومین شکست پیاپی نماینده والیبال زنان ایران در آسیا

مهسا کدخدا، پوران زارع، فاطمه منظوری، مونا اشفته، سمانه سیاوشی، سودابه باقرپور و نگار کیانی ترکیب شروع کننده تیم پیکان در این مسابقه بودند.

10 اردیبهشت 1402

سومی ایران در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشور های اسلامی

خبرنگاران؛ ورزشکاران ایران با به ارمغان آوردن مجموع 133 مدال رتبه سوم جدول مدالی بازی های کشور های اسلامی به میزبانی قونیه را کسب کردند.

28 مرداد 1401

آغاز دور برگشت لیگ برتر والیبال زنان با چهار دیدار

به گزارش خبرنگاران، دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال زنان فردا (دوشنبه) با برگزاری چهار دیدار آغاز خواهد شد. تیم ذوب آهن اصفهان که با 9 پیروزی و بدون شکست قهرمان نیم فصل شد فردا میهمان تیم مهرسان خواهد بود.

8 خرداد 1401

هدفمان بقا در لیگ برتر است، بازی با سپاهان برای هر تیمی سخت است

اسماعیل بادرنگین سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان در مصاحبه با خبرنگاران، درباره سال نخست حضور تیمش در لیگ برتر گفت: هدف باشگاه در سال نخست حضورمان در رقابت های لیگ برتر والیبال، بقا در این رقابت ها و کسب جایگاهی بین 7 تا 12 است تا بتوانیم در لیگ برتر ماندگار...

1 آذر 1400

حریفان تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم تعیین شدند

به گزارش خبرنگاران، مرحله مقدماتی والیبال قهرمانی آسیا برای تیم ملی والیبال ایران با شکست پاکستان و صدرنشینی گروه B به پایان رسید. شاگردان بهروز عطایی با اقتدار سه پیروزی 3 بر صفر مقابل تیم های هنگ کنگ، تایلند و پاکستان کسب کردند و به دور دوم صعود کردند.

25 شهریور 1400

داورزنی: اداره تیم ملی والیبال ایران کار آسانی نیست، باید نگاه مان به سکوی لیگ ملت ها و مسابقات جهانی باشد

رئیس فدراسیون والیبال گفت: باید در فضایی خارج از احساس و شعارزدگی در مورد تیم ملی والیبال تصمیم بگیریم.

12 تیر 1399