واکنش جالب سرمربی قهرمان لیگ به اتفاقات تیم ملی

به گزارش وبلاگ نخبگان، بعد از خاتمه هفته دوم لیگ ملت های والیبال برای تیم ملی ایران برترین فرصت بود تا درباره اتفاقاتی که اتفاق افتاده با محمدرضا تندروان صحبت کنیم که در اینجا مشروح صحبت های سرمربی قهرمان لیگ (شهداب یزد) با ورزش سه را می خوانید.

واکنش جالب سرمربی قهرمان لیگ به اتفاقات تیم ملی

*بزرگ ترین مشکل تیم دریافت بود

شاید در دو سال گذشته من مصاحبه ای در خصوص تیم ملی انجام ندادم. به نظر من برترین جا برای تحلیل و گفتگو آن جایی است که گروه مورد نظر نیز حضور داشته باشند. والیبال ورزشی است که همه ما برای آن زحمت کشیده ایم و باید برای ارتقای آن کوشش کنیم. بیشترین چیزی که در طول این هشت بازی به چشم می آمد بحث مشکل دریافت تیم بود و شاید مخاطب عام نیز متوجه آن شد.

*فشارها در ایران غیرمتعارف است

در خصوص مسائل فنی می گردد وقت دیگری صحبت کرد. در خصوص بحث روحی روانی من فکر می کنم که بازی به بازی اعتماد به نفس ما کاهش یافت. به واسطه سفرهایی که با تیم ملی به کشورهای صاحب والیبال انجام دادم، باید بگویم که طرفدار و کارشناس سعی می نماید که این فشار را از روی تیم بردارد اما در خصوص ایران فکر می کنم که فشار غیرمتعارفی روی تیم ایجاد می گردد. بحث من در کوران مسابقات است و قطعاً بعد از آن باید در خصوص اتفاقاتی که رخ داد صحبت کرد.

باید آرامش به تیم تزریق کنیم

وقتی مثلاً ما هم امروز و هم فردا بازی داریم باید این فرهنگ را به وجود بیاوریم که فشار را از روی تیم برداریم تا در نهایت بازیکنان و کادر فنی بتوانند کار خود را با اطمینان خاطر انجام دهند و به قول معروف کار از دستشان در نرود. برخی جاها از الفاظ رکیک استفاده می گردد که برای من و هیچ کس دیگری قابل قبول نیست. همه اعضای تیم خانواده دارند و قرار است برای افتخار ایران به زمین بروند. قاعدتاً برخی رفتارها آنها را تحت فشار قرار می دهد. اگر انتقادی هست، می گردد آن را بعد از بازی ها عنوان کرد. در حال حاضر وظیفه ما که بیرون هستیم این است که آرامش را به تیم تزریق کنیم.

*فدراسیون کار بزرگی انجام داد

این رایزنی که فدراسیون والیبال انجام داد و اعلام شد که در صورت عدم صدور ویزا نتایج هفته آخر در رنکینگ محسوب نمی گردد کار بسیار بزرگی بود و یک اتفاق نادر محسوب می گردد. در شرایطی که مثل حالا خیلی تحت فشار هستیم این موضوع در هفته آخر می تواند خیلی به ما یاری کند. فکر می کنم این برترین اتفاقی بود که می توانست رخ دهد و فدراسیون یاری شایانی به تیم ملی کرد.

*سعید معروف به تیم ملی پشت نمی نماید

قلب تپنده هر تیمی پاسور آن تیم است و این مسئله غیر قابل انکاری محسوب می گردد. من فکر نمی کنم که در جامعه ورزشی بازیکنی بخواهد به راحتی به تیم ملی خود پشت کند. مطمئناً شاید سعید معروف نیز بتواند در شرایط خاص به تیم ملی یاری کند. من فکر می کنم که ضروری است بعد از لیگ ملت ها در خصوص این مسئله آنالیز لازم انجام گردد.

منبع: فرارو

به "واکنش جالب سرمربی قهرمان لیگ به اتفاقات تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جالب سرمربی قهرمان لیگ به اتفاقات تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید