سومین شکست پیاپی نماینده والیبال زنان ایران در آسیا

به گزارش وبلاگ نخبگان، مهسا کدخدا، پوران زارع، فاطمه منظوری، مونا اشفته، سمانه سیاوشی، سودابه باقرپور و نگار کیانی ترکیب شروع کننده تیم پیکان در این مسابقه بودند.

سومین شکست پیاپی نماینده والیبال زنان ایران در آسیا

تیم والیبال زنان پیکان با سه شکست پیاپی به کار خود در دور مقدماتی قهرمانی باشگاه های آسیا انتها داد و باید برای کسب عنوان پنجم تا نهم به رقابت بپردازد.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال زنان پیکان در آخرین ملاقات مرحله مقدماتی جام باشگاه های آسیا شنبه، نهم اردیبهشت به مصاف هیسامیتسو اسپرینگ از ژاپن رفت و مغلوب شد.

شاگردان فاطمه رشیدی در پیکان در سه ست پیاپی با نتایج 25 بر 20، 25 بر 15 و 25 بر 17 نتیجه را به سامورایی ها واگذار کردند.

مهسا کدخدا، پوران زارع، فاطمه منظوری، مونا اشفته، سمانه سیاوشی، سودابه باقرپور و نگار کیانی ترکیب شروع کننده تیم پیکان در این مسابقه بودند.

پیکان در مرحله مقدماتی سه ملاقات مقابل تیم هایی از ویتنام، چین تایپه و ژاپن انجام داد که با شکست در هر سه مسابقه در جایگاه چهارم گروه خود نهاده شد.

تیم پیکان تهران برای کسب جایگاه پنجم تا نهم باید به مصاف رقبای خود برود. این تیم یکشنبه، 10 اردیبهشت ساعت 16 به مصاف مغولستان می رود.

پیکان فردا از ساعت 16 به مصاف نماینده مغولستان می رود.

منبع: عصر ایران

به "سومین شکست پیاپی نماینده والیبال زنان ایران در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین شکست پیاپی نماینده والیبال زنان ایران در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید