پابجی از زمان رایگان شدن روزانه 80 هزار بازیکن نو جذب می نماید

به گزارش وبلاگ نخبگان، کمپانی کرفتون اعلام نموده است که از زمان رایگان شدن پابجی در ژانویه 2022، بازی به طور مداوم بیش از 80 هزار کاربر را به صورت روزانه جذب نموده است.

پابجی از زمان رایگان شدن روزانه 80 هزار بازیکن نو جذب می نماید

این آمار و ارقام در واقع از گزارش کرفتون درباره عایدی اولیه این شرکت در نیمه اول 2022 بدست آمده است. از طرفی گزارش شده که میانگین عایدیی که از هر کاربر بازی روی همه پلتفرم ها بدست آمده، با رشد 20 درصدی نسبت به زمانی مشابه در سه ماهه گذشته روبرو شده است. بعلاوه به نظر می رسد که بازارهای بین المللی خارج از کره جنوبی، 94 درصد از عایدی بازی را در سه ماهه دوم 2022 به خود اختصاص داده اند.

کرفتون رایگان شدن بازی را عامل اصلی این اتفاق دانست و اظهار داشت که در پی ساخت سیستم های ضد تقلب پیشرفته تر در راستای عادلانه تر شدن بازی برای بازیکنان است. لازم به ذکر است که پابجی موبایل بعلاوه برای کمپانی کرفتون عملکرد خوبی داشته است، زیرا در حال حاضر در رتبه دوم فروش در بین بازی های جهانی موبایل واقع شده است و به افزایش عایدی بخش موبایل این شرکت به 550.7 میلیون دلار یاری نموده است.

در حالی که ارقام خاصی ارائه نشده است، کرفتون بعلاوه گزارش داده که زمان سپری شده در نسخه New State به وسیله بازیکنان نیز در سه ماهه دوم 2022 افزایش یافته است. این کمپانی بعلاوه اخیرا اعلام نموده که در اواخر این ماه برای همکاری مجموعه اساسینز کرید و پابجی در قالب رویدادی درون بازی با یوبی سافت همکاری خواهد نمود.

از طرفی به نظر می رسد که کرفتون در حال ساخت یک بازی تازه بر اساس کتاب فانتزی کره ای The Bird That Drinks Tears است. طبق گفته این شرکت، بازی ذکر شده یک پروژه جاه طلبانه است که هدف دارد دنیای فانتزی این رمان را به وسیله مسابقات منحصربه فرد و با طراوت، منظره ها زیبا، دیدنی و داستان های گیرا، غوطه ورکننده و تکان دهنده اش زنده کند.

در نهایت لازم به ذکر است که تازهترین اثر کرفتون یعنی بازی ترسناک The Callisto Protocol، در تاریخ 2 دسامبر 2022 (11 آذر 1401) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "پابجی از زمان رایگان شدن روزانه 80 هزار بازیکن نو جذب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پابجی از زمان رایگان شدن روزانه 80 هزار بازیکن نو جذب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید