از ونوم تا ددپول؛ جزئیات محتویات سیزن پس Midnight Suns تعیین شد

به گزارش وبلاگ نخبگان، استودیوی Firaxis Games اخیرا از جزئیات محتوای سیزن پس بازی استراتژی Marvels Midnight Suns رونمایی نموده است.

از ونوم تا ددپول؛ جزئیات محتویات سیزن پس Midnight Suns تعیین شد

لازم به ذکر است که این سیزن پس به طور مجزا قابل خرید است و البته در نسخه لجندری (Legendary Edition) نیز در دسترس بازیکنان خواهد بود. محتویات این سیزن پس شامل 4 شخصیت تازه برای بازی خواهد بود. محتوای دانلودی اول، شخصیت ددپول را به بازی اضافه می نماید که میل شدیدی به خشونت زیاد و شکستن دیوار چهارم دارد. بسته دوم شامل دشمن مرد عنکبوتی و یکی از باس های اصلی بازی یعنی ونوم است که در اینجا تبدیل به یک قهرمان قابل بازی می گردد.

بسته سوم شامل موربیوس، یک بیوشیمی دان ماهر می گردد که در کوشش برای درمان بیماری خونی نادر خود، خود را به یک خون آشام تبدیل نموده است. در نهایت بسته آخر شخصیت استورم را در دسترس قرار می دهد. به عنوان یکی از اعضای قدرتمند مردان ایکس، او توانایی فراوری و دستکاری باد، رعد و برق، باران و به طور کلی المان های مختلف آب و هوا را دارد.

علاوه بر این قهرمانان و توانایی های تازه مربوط به آن ها، هر یک از چهار بسته ذکر شده ماموریت های داستانی تازه، ارتقاهایی برای ابی (Abbey) و مجموعه ای از پوسته ها و لباس های تازه را ارائه می دهند. ابی به عنوان مقر و پایگاه بازیکنان در بازی عمل می نماید. اتاق های مختلف در این مکان به شما این امکان را می دهند که از پاداش هایی که از ماموریت ها بدست آورده اید، بهره ببرید.

سیزن پس بازی بعلاوه شامل بعلاوه شامل پک Legendary Premium است که دارای 23 لباس مجذوب کننده برای شخصیت ها نظیر لباس Blade 1602 برای بلید، لباس Future Soldier برای کاپیتان آمریکا، زره Iron Knight برای مرد آهنی و لباس Demon Spider برای اسپایدر من است. این لباس ها در روز عرضه در دسترس هستند.

بازی Marvels Midnight Suns در تاریخ 2 دسامبر (11 آذر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی منتشر خواهد بود. نسخه های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ بازی نیز در تاریخی نامشخص در آینده در دسترس قرار خواهند گرفت.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "از ونوم تا ددپول؛ جزئیات محتویات سیزن پس Midnight Suns تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ونوم تا ددپول؛ جزئیات محتویات سیزن پس Midnight Suns تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید