استارت لیگ قهرمانان اروپا ، برنامه بازی های شب اول

به گزارش وبلاگ نخبگان، لیگ قهرمانان امشب با چند ملاقات شروع می گردد و تیم های اروپایی آماده یک رقابت سخت با یکدیگر می شوند.

استارت لیگ قهرمانان اروپا ، برنامه بازی های شب اول

به گزارش وبلاگ نخبگان آنلاین، در شب اول از هفته اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان بازی بزرگی دیده نمی شود و برای تماشای نخستین مسابقه بزرگ در این فصل باید تا فرداشب صبر کرد. البته میلان- نیوکاسل و پاری سن ژرمن- دورتموند باید تماشایی باشند.

میلان- نیوکاسل

بازی امشب میلان مقابل نیوکاسل بیستمین حضور میلانی ها در لیگ قهرمانان است. تنها یوونتوس با 23حضور سابقه بیشتری بین تیم های ایتالیایی در این رقابت ها دارد. این تنها سومین حضور نیوکاسل در لیگ قهرمانان است؛ آخرین بار در فصل03- 2002 رنگ این مسابقات را دیده بودند. بین این دو زمان 20سال و 184روز فاصله وجود دارد که طولانی ترین فاصله بین 2حضور برای یک تیم انگلیسی در لیگ قهرمانان محسوب می شود.

یانگ بویز- لایپزیش

یانگ بویز در 12مسابقه گذشته اش در لیگ قهرمانان هرگز پیروز به ثبت کلین شیت نشده. تیم سوئیسی در بازی امشب مقابل لایپزیش دنبال ثبت نخستین بازی بدون گل خورده خود هستند. آنها به طور میانگین 2گل در هر بازی در این رقابت ها دریافت نموده اند. یانگ بویز در 2بازی اخیر اروپایی خود در برابر حریف آلمانی پیروز شده و بایرلورکوزن را در خانه و خارج از خانه در لیگ اروپا21- 2020 یوفا شکست داده است.

منچسترسیتی- ستاره سرخ

سیتی می خواهد مثل رئال مادرید از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. آنها پرامیدترین تیم برای قهرمانی هستند. در 28فصل اخیر تنها یک بار تیم مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را با شکست شروع نموده که مربوط می شود به باخت 2بر صفر لیورپول از ناپولی در فصل 2019-20.

پاریس- دورتموند

پاری سن ژرمن در 33بازی آخر در این رقابت ها تنها یک بار در مرحله گروهی بازی خانگی خود را واگذار نموده؛ 26برد و 6تساوی. تنها شکست این تیم به اکتبر 2020 برمی شود مقابل منچستریونایتد.

بارسلونا- آنتورپ

بارسلونا امشب مقابل تیمی بلژیکی قرار می گیرد که راهنمایی آن در دستان مارک فان بومل، بازیکن معروف سابق هلند و بایرن مونیخ است. فان بومل، سرمربی آنتورپ، هیچ یک از 9بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را نبرده است (4شکست، 5تساوی).

فاینورد- سلتیک

خبر خوب برای سلتیک این است که فاینورد هرگز در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا پیروز نشده است (3 مساوی و 2 باخت)، اما خبر بد اینکه سلتیک 58.3درصد از بازی های UCL خود را (یعنی 42تا از 72مسابقه) با شکست به سرانجام برده که بالاترین نرخ در میان همه تیم های حاضر در این فصل است و بین همه تیم هایی که حداقل 50بازی در این مسابقات انجام داده اند.

لاتزیو- اتلتیکو

19بازی بدون کلین شیت لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا در برابر اتلتیکو مادرید که یک ماشین کلین شیت در این رقابت هاست (50بازی در 117بازی - 43درصد) یک جدال نابرابر است.

منبع: همشهری آنلاین

به "استارت لیگ قهرمانان اروپا ، برنامه بازی های شب اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت لیگ قهرمانان اروپا ، برنامه بازی های شب اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید