امباپه چاره ای جز جدایی از پاریسی ها ندارد ، جنگ بارسا و رئال بر سر مسی ترک!

به گزارش وبلاگ نخبگان، دلایل زیادی برای انتقال فوق ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در هفته های آینده وجود دارد.

امباپه چاره ای جز جدایی از پاریسی ها ندارد ، جنگ بارسا و رئال بر سر مسی ترک!

به گزارش وبلاگ نخبگان آنلاین، چیزی که درباره احتمال انتقال امباپه به رئال مادرید باید بدانید، این است که او خودش قطعی اعلام نموده می خواهد فصل آخر قراردادش را در پاریس بگذراند و سپس به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند. او می داند قطری ها با این موضوع مخالفت خواهند کرد چون هم اکنون این باشگاه با کسری تراز مالی 280میلیون یورویی روبه روست. برای همین به باشگاه رئال مادرید پیام داده است که اگر این ستاره فرانسوی را می خواهد، باید 250میلیون بدهد به علاوه بند پاداش 50میلیون یورویی درصورت کسب توپ طلا به وسیله امباپه در آینده.

واقعیت این است که باشگاه فرانسوی- قطری سال های اخیر پول زیادی به پای مسی، امباپه و نیمار ریخته. یوفا تا جایی می تواند روی رعایت نشدن فیرپلی مالی به وسیله این باشگاه چشم پوشی کند.

امباپه دنبال این است که افکار عمومی بداند او مثلا می خواسته در پاریس بماند اما باشگاه او را فروخته است. در قرارداد 2ساله او با پاریس بندی برای تمدید یکساله وجود دارد که هر دو طرف باید با آن موافق باشند و یک سال زودتر آن را فعال نمایند. امباپه نامه ای نوشته و اطلاع داده که نمی خواهد این بند را فعال کند و میخواهد آخرین فصل حضورش در این باشگاه را به انتها برساند. چون پی اس جی به پول احتیاج دارد و نمی تواند سال آینده او را رایگان از دست بدهد، برای فروش این بازیکن اقدام خواهد نمود اما رقمی که معین شده بیش از انتظار رئال مادرید است، هرچند پول برای این انتقال به میزان کافی وجود دارد.

رئال با 250+50میلیون یورو می تواند هری کین را به علاوه سه چهارستاره بزرگ دیگر جذب کند. مادر امباپه ماه هاست با رئال، پاریس و امیر قطر در حال گفت وگوست. 2سال قبل او و پاریس به پیشنهاد 180+20میلیون یورویی رئال پاسخ منفی داده بودند و تابستان گذشته هم که می توانست این انتقال رایگان انجام گردد و رئال بیش از 100میلیون یورو به خود بازیکن پاداش دهد، باز هم مادرش و خود بازیکن تسلیم فشار قطری ها و رئیس جمهور فرانسه شدند. امباپه و رئال امیدوارند این انتقال فرسایشی نگردد و تا دو سه هفته آینده تکلیف معین گردد.

مشکل اینجاست که امباپه درصورت جدایی، پاداش وفاداری را از دست می دهد. او اگر تا سال2024 در پاریس دوام بیاورد، مبلغ 150میلیون یوروی دیگر می گیرد که 60میلیون حقوق و 90میلیون پاداش وفاداری است. این بازیکن و مادرش نمی خواهند این پول را از دست بدهند. علت اصلی فشار پاریسی ها به او همین است، غیراز اینکه تابستان آینده از محل فروش او هم چیزی نصیب شان نخواهد شد. گفته می گردد توافق هایی بین پرز و امیر قطر بر سر این بازیکن اجرا شده تا او با 250میلیون راهی سانتیاگو برنابئو گردد.

رئال مادرید این تابستان 4مهاجم(بنزما، آسنسیو، ماریانو و آزار) را از دست داده و فقط براهیم را برگردانده و خوسلو را از اسپانیول قرضی گرفته. جای خالی بنزما را امباپه می تواند پر کند. او در فرانسه وینگر چپ بازی می نماید که در مقایسه با وینیسیوس در این پست یک بازیکن معمولی محسوب می گردد اما در وینگر راست و مهاجم نوک بازیکنی خارق العاده است؛ هرچند که آمار تأثیرگذاری اش روی گل در هر دو پست با هم برابر است.

آمار امباپه در پست مهاجم نوک: 199بازی، 163گل، 82پاس گل، میانگین گل و پاس گل در 90دقیقه: 1.44؛ وینگر چپ: 61بازی، 47گل، 1پاس گل، میانگین گل و پاس گل در 90دقیقه: 1.44.

وسوسه برای یک خرید

رئال دنبال مسی ترکیه هم هست و ممکن است بر سر خرید آردا گولر با بارسلونا بجنگد. آردا گولر، هافبک هجومی 18ساله فنرباغچه است که از نظر سبک بازی با مسعود اوزیل مقایسه می گردد. پست او پشت مهاجم است و به مسی ترکیه معروفیت دارد. بارسا، میلان، سویا، سالزبورگ و لایپزیش هم او را می خواهند. رئال می ترسد این بازیکن هم مثل هالند از چنگش بپرد اما از طرفی می ترسد عجله برای خرید او سرنوشت اودگارد را تکرار کند. او توان حضور در پست های مختلف را دارد و به خوبی توپ را مدیریت می نماید. گولر توان حضور در پست وینگر را هم دارد و با 51بازی در فنرباغچه و 4بازی در تیم ملی ترکیه، تجربه قابل قبولی دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "امباپه چاره ای جز جدایی از پاریسی ها ندارد ، جنگ بارسا و رئال بر سر مسی ترک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه چاره ای جز جدایی از پاریسی ها ندارد ، جنگ بارسا و رئال بر سر مسی ترک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید