کریم بنزما برترین بازیکن و کارلو آنچلوتی برترین مربی سال شدند

به گزارش وبلاگ نخبگان، مراسم انتخاب برترین های فصل 21-2020 فوتبال اروپا از ساعت 20:30 امشب (پنجشنبه) در سالن هالیک شهر استانبول با حضور چهره های سرشناس فوتبال اروپا، نمایندگان باشگاه ها و مسئولان یوفا برگزار گردید.

کریم بنزما برترین بازیکن و کارلو آنچلوتی برترین مربی سال شدند

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی و با پخش یک کلیپ، ساریبنا ویگمن سرمربی تیم ملی زنان انگلیس برترین سرمربی زن سال یوفا معرفی گردید. وی به خاطر قهرمانی در یورو 2022 این عنوان را کسب کرد.

کارلو آنچلوتی سرمربی سرشناس و پرافتخار ایتالیایی که به همراه تیم فوتبال رئال مادرید قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شد؛ به عنوان مربی سال یوفا انتخاب شد و جایزه خود را از دست چفرین دریافت کرد.

در بخش بعدی مراسم؛ الکسیا پوتیاس، بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال زنان بارسلونا عنوان برترین بازیکن زن سال یوفا را کسب کرد. وی برای دومین بار این جایزه را به دست آورد.

در مهمترین بخش برنامه؛ کریم بنزما مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید به واسطه درخششی که در فصل گذشته فوتبال باشگاهی اروپا داشت به عنوان برترین بازیکن و مرد سال اروپا معرفی گردید تا نامش در کنار بزرگانی همانند کریستیانو رونالدو، لئو مسی، لوکا مودریچ و دیگران برندگان این جایزه قرار بگیرد.

منبع: فرارو

به "کریم بنزما برترین بازیکن و کارلو آنچلوتی برترین مربی سال شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریم بنزما برترین بازیکن و کارلو آنچلوتی برترین مربی سال شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید