بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

ساعت هوشمند امیزفیت Bip 3 در مقابل هایلو GST؛ کدام را بخریم؟

در این مقاله به مقایسه دو ساعت هوشمند مالی و پرفروش از دو برند چینی امیزفیت و هایلو می پردازیم؛ امیزفیت Bip 3 در مقابل هایلو GST. دو ساعت هوشمندی که اگر چه با قیمت های بسیار نزدیکی نسبت به هم در بازار گجت های هوشمند به فروش می رسند، اما یک سری تفاوت های مهم...

17 مرداد 1402

آنالیز دقیق برج قابوس 13 میلیارد بودجه احتیاج دارد

ایلنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های منتشر گشته، آنالیز دقیق برج قابوس 13 میلیارد بودجه احتیاج دارد.

10 مرداد 1402

افشای جنجالی باج 11 میلیارد دلاری بایدن به اردوغان

سیمور هرش مدعی شد که واشنگتن برای جلب رضایت آنکارا جهت پیوستن سوئد به ناتو، به اردوغان وعده کمک 11 میلیارد دلاری از صندوق بین المللی پول داد.

23 تیر 1402

جزئیات پرداخت وام بازسازی برای واحدهای مسکونی در بافت فرسوده ، وام قرض الحسنه ودیعه مسکن در تهران به چه افرادی پرداخت می گردد؟

معاون وزیر راه از پرداخت وام بازسازی واحدهای مسکونی در بافت های تاریخی با سود 23درصدی اطلاع داد و گفت: وام قرض الحسنه ودیعه مسکن به متقاضیان پرداخت می گردد.

3 تیر 1402

جاده چالوس همچنان مسدود، ترافیک هراز نیمه سنگین

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، تردد از محور چالوس و آزادراه تهران- شمال برای چهارمین روز متوالی همچنان ممنوع است.

25 خرداد 1402

لیموزین استثنایی مرسدس بنز در ایران!

مرسدس بنز 600 مانند SL گالوینگ، SLR، W 140 و SLS و بسیاری از دیگر مدل ها، اسطوره ای فراموش نشدنی است.

11 اسفند 1401

درمان سرطان پوست با پوست مصنوعی

یک گروه تحقیقاتی از دانشگاه کپنهاگ با استفاده از پوست مصنوعی انسان پیروز به جلوگیری از رشد تهاجمی یک مدل سرطان پوست شده است. نتایج این مطالعه که در مجله Science Signaling منتشر شده است، به این پرداخته که وقتی یک سلول به سلول سرطانی تبدیل می گردد واقعا درون...

13 بهمن 1401

بازدید معاون شهردار تهران از روند احیای خانه های تاریخی در منطقه 12

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بازدید معاون شهردار تهران از روند احیای خانه های تاریخی در منطقه 12 صورت پذیرفت.

24 دی 1401

تجارت خارجی در قشم سرعت می گیرد

افشار فتح اللهی گفت: برای تحکیم هر چه بیشتر این وحدت و همدلی باید کوشش و برنامه ریزی بیشتری از سوی ما به عنوان خدمتگزاران به مردم باید انجام گردد که در این مسیر نیز در دولت گام های خوبی برداشته شده است.

22 دی 1401

رونمایی از سریع ترین مانیتور جهان

الین ور ادعا می کند محصول جدیدش 99 درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می دهد و از استاندارد VESA DisplayHDR 400 بهره می برد و به لطف استاندارد TUV (کاهش نور آبی) فشار کمتری به چشم وارد می کند.

17 دی 1401

شهری دیدنی که رنگ طلا دارد!

بنابر گفته علی مکرمی، فرماندار تکاب، تکاب دارای بزرگترین مجموعه تولید طلای ایران است. بزرگترین معادن طلای خاورمیانه با ذخایر 80 تن طلای خالص در معادن زره شوران (اولین در ایران) و آقدره (دومین در ایران) در تکاب واقع شده است. این خبر در بخش اخبار گردشگری...

16 دی 1401

امامزاده قل قلی

نام اصلی اش محمد بن حَنفیه است؛ اما مردم محلی آن را امامزاده قل قلی یا غلتان نامیده اند، حکایت این نام هم در روایت بعضی مردم ریشه دارد که معتقدند برای حاجت گرفتن باید مسیری را غلتان طی کرد.

7 دی 1401

آب انبارهای اوز یکی از جاذبه های گردشگری استان فارس به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، آب انبارهای اوز یکی از جاذبه های گردشگری استان فارس به شمار می رود.

9 آذر 1401

ساخت مدرسه 6 کلاسه به همت خیران در فردوس

آکادمی شش کلاسه مشفق با حضور خیران در شهرستان فردوس افتتاح شد.

4 آبان 1401

بزرگترین موجود زنده دنیا نشانه هایی از جدایی را نشان می دهد!

یکی از بزرگترین موجودات زنده دنیا که یک کلونی از درختان با ساختار ژنتیکی یکسان است و دارای یک سیستم ریشه واحد است.

7 مهر 1401

سیتروئن 2 سی وی؛ تولد دوباره ژیان

سیتروئن 2 سی وی که سابقه حضوری درخشان با نام ژیان در خیابان های کشورمان را هم دارد، اولین بار در سال 1948 روی خط فراوری رفت و تریم های مختلف آن تا سال 1990 همچنان فراوری می گردد.

5 مهر 1401

جایگاه کفپوش وینیل در دکوراسیون داخلی خانه

یکی از کفپوش های خاص در طراحی داخلی خانه کفپوش های وینیل یا اصطلاح انگلیسی آن vinyl plank است. این کفپوش بی نظیر با رنگ بندی های عالی و در ابعاد و میزان های مختلف با تنوع محصول بی نهایت ممناسب پوشش های دیوار و کف خانه است. کفپوش وینیل جایگاه خود را در دکوراسیون...

2 مهر 1401

جاهای دیدنی مراکش با تصاویر و توضیحات

این کشور تمدن های باستانی متفاوتی را در دل خود جای داده. است و می توانید سبک های مختلفی از معماری را در جای جای آن ببینید. در سفر به این کشور، هم بیشتر با فرهنگ و تمدن اسلامی آشنا می شوید و هم رگه هایی از فرهنگ و معماری یونان باستان شما را شگفت زده خواهد...

12 مرداد 1401

فردوسی را بدون مجوز شسته اند!

مدیرکل موزه ها و اموال منقول تاریخی گفت: مجسمه فردوسی ثبت ملی شده و اقدام شهرداری برای پاکسازی این مجسمه، بدون مجوز، غیراصولی و خلاف قوانین ناظر بر آثار ثبت ملی بوده است.

2 مرداد 1401

تصاویری زیبا و دوست داشتنی از خانه نیما یوشیج

خانه نیما یوشیج در شهرستان نورهمه ما حتی اگر اهل خواندن شعر و ادبیات نباشیم هم علی اسفندیاری مشهور به نیما یوشیج را می شناسیم و چند مورد از اشعار او را در کتاب های مدرسه خوانده ایم. او شعر نو فارسی را بنیان نهاد و لقب پدر شعر نوی فارسی را از آن خود کرد. او...

10 تیر 1401
تعداد: (49)