بیشتر آمریکایی ها معتقدند اقتصاد آمریکا در شرایط بدی واقع شده است

به گزارش وبلاگ نخبگان، بیش از نیمی از آمریکایی ها معتقدند اقتصاد ایالات متحده در شرایط بدی قرار گرفته است و بیشتر آن ها به برنامه دولت بایدن برای بهبود اوضاع بی اعتماد هستند.

بیشتر آمریکایی ها معتقدند اقتصاد آمریکا در شرایط بدی واقع شده است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ نخبگان، بر اساس نظرسنجی سی بی اس نیوز، بیش از نیمی از آمریکایی ها تصور می نمایند اقتصاد کشورشان برای دومین ماه متوالی در شرایط بدی قرار گرفته است و این در حالی است که بیشتر آن ها متقاعد نشده اند که دستور کار داخلی دولت بایدن می تواند اوضاع را بهبود بخشد.

شش نفر از 10 فردی که مورد آنالیز قرار گرفتند، گفتند دولت بایدن توجه کافی به تورم ندارد و آن ها برای بسیاری از کالاها و خدمات هزینه های بالاتری را می پردازند. دو سوم آن ها سیاست دولت آمریکا را عامل احتاقتصادی تورم اسم کردند.

به گزارش شبکه سی جی تی ان چین، بر اساس این نظرسنجی، بیشتر مردم آمریکا همه گیری ویروس کرونا را عامل موثر در تورم بالا می دانند، در حالی که تعداد نسبتاً کمتری از آمریکایی ها می گویند تورم ناشی از بانک ها و موسسات اقتصادی است.

نتایج این نظرسنجی بعلاوه نشان داد که تنها 37 درصد از آمریکایی ها اقتصاد را بسیار خوب یا نسبتاً خوب ارزیابی می نمایند که پایین ترین درصد از ماه مارس است.

این نظرسنجی از 6 تا 8 اکتبر (14 الی 16 مهر) و در مصاحبه با 2054 بزرگسال در ایالات متحده انجام شد.

به گزارش سی بی اس نیوز، تنها حدود یک سوم آمریکایی ها فکر می نمایند که طرح بازسازی بهتر بایدن به طور مستقیم به آن ها یاری یا به کل اقتصاد این کشور یاری می نماید.

طرح جو بایدن شامل نگهداری از بچه ها، مسکن و مزایای مراقبت های بهداشتی، شهریه رایگان کالج های محلی و یارانه های انرژی پاک و بعلاوه برنامه های ساخت زیرساخت است. با این حال، با توجه به افزایش بار بدهی ایالات متحده، برنامه های گسترده مخارج در عین حال نگرانی هایی را در مورد پایداری اقتصاد ایجاد می نماید.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "بیشتر آمریکایی ها معتقدند اقتصاد آمریکا در شرایط بدی واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر آمریکایی ها معتقدند اقتصاد آمریکا در شرایط بدی واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید