گوشی مقرون به صرفه شیائومی پوکو C31 با تراشه هلیو G35 معرفی گردید

به گزارش وبلاگ نخبگان، شیائومی ساعاتی قبل در کشور هند از گوشی پوکو C31 رونمایی کرد. این یک گوشی پایین رده محسوب می گردد که از نمایشگر 6.53 اینجی LCD با رزولوشن HD+ بهره می برد. در بخش فوقانی نمایشگر یک بریدگی قطره ای شکل دیده می گردد که درون آن دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

گوشی مقرون به صرفه شیائومی پوکو C31 با تراشه هلیو G35 معرفی گردید

قلب تپنده آن چیپست هلیو G35 مدیاتک است که از پردازنده 8 هسته ای استفاده می نماید. در کنار آن 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی واقع شده است که البته این حافظه داخلی به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSD می تواند 512 گیگابایت افزایش پیدا کند. مانند بسیاری از گوشی های مقرون به صرفه قیمت، حسگر اثر انگشت در پنل پشتی واقع شده است ولی کاربران می توانند از قابلیت تشخیص چهره هم استفاده نمایند.

در پنل پشتی پوکو C31 شاهد دوربین سه گانه هستیم که از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. انرژی آن از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد و وزن آن هم فقط 194 گرم است.

کاربران هندی با پرداخت 115 دلار می توانند مدل 3/32 گیگابایتی را بخرند و مدل 4/64 گیگابایتی هم با قیمت 130 دلار راهی بازار هند می گردد. هنوز معین نیست که آیا این گوشی راهی دیگر بازارهای دنیا می گردد یا نه.

منبع: mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی مقرون به صرفه شیائومی پوکو C31 با تراشه هلیو G35 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی مقرون به صرفه شیائومی پوکو C31 با تراشه هلیو G35 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید