نوروز 1401 فرصت کم نظیر برای مازندران

به گزارش وبلاگ نخبگان، خبرگزاری خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران نوروز 1401 را یک فرصت کم نظیر برای استان مازندران دانست .

نوروز 1401 فرصت کم نظیر برای مازندران

به گزارش خبرنگاروبلاگ نخبگاندفترمازندران درساری، روح الله سلگی در جلسه ستاد خدمات سفر نوروز 1401 که در محال این اداره کل برگزار شده بود با بیان این که مازندران با یک سونامی سفر در نوروز روبرو است و باید از این سونامی به برترین شکل استفاده کند، گفت: بعد از دو سال انباشت سفر که به علت کرونا شکل گرفت، پیش بینی می گردد بیش از 20 میلیون مسافر راهی مازندران شوند که البته باید این را به عنوان فرصت کم نظیر برای مازندران در نظر بگیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: از زمان استقرار در استانداری با وجود مشغله های زیاد مربوط به تغییرات مدیریتی در استان، جلسات تسهیلات سفر را خیلی سریع برگزار کردیم و از حیث زیرساخت ها نیز کوشش کردیم با برگزاری نشست هایی با مسئولان مالی استان، هماهنگی لازم برای تأمین همه الزامات زمان حضور مسافران به ویژه مواد غذایی در استان انجام گردد.

او اضافه نمود: باتوجه به این که مازندران گران ترین استان کشور است، به مسئولان مالی استان و فرمانداران محترم تاکید کردیم تنظیم بازار را جدی بگیرند تا دوباره شاهد افزایش عجیب قیمت در غرب استان نباشیم و بعلاوه به فرمانداران تأکید شد که برای برپایی نوروزگاه هایی در ورودی شهرها برنامه ریزی گردد.

سلگی گفت: مدیران حوزه گردشگری مازندران مسئولیت انجام کار بزرگی را بر عهده دارند و نوک پیکان فعالیت های مربوط به سفرهای نوروزی محسوب می شوند و ما نیز در حوزه مدیریت استان و فرمانداری ها و شهرداری ها در کنار مدیریت گردشگری استان هستیم و امیدواریم خاطرات خوشی را برای مردم ایران رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نوروز 1401 فرصت کم نظیر برای مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروز 1401 فرصت کم نظیر برای مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید