نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان کشور معین شدند

به گزارش وبلاگ نخبگان و به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، مسابقات قهرمانی شطرنج آنلاین دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با شرکت 250 دانشجوی دختر و پسر از 37 دانشگاه کشور به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد خراسان جنوبی برگزار گردید.

نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان کشور معین شدند

در انتها مرحله مقدماتی 12 نفر برتر بخش دختران و پسران به مرحله نهایی راه یافتند که در رقابت های مرحله نهایی، که تحت نظارت داوران بین المللی فدراسیون شطرنج و با نصب 2 دوربین کنترل (جهت نظارت بر کیفیت بازی ها) برگزار گردید در انتها نتایج زیر به دست آمد:

بخش پسران: مهدی غلامی اوریمی از دانشگاه تهران عنوان قهرمانی این بخش را به خود اختصاص داد. حسین گنجعلی دانشجوی دانشگاه تهران و ابوالفضل کاظمیان از دانشگاه صنعتی امیرکبیر به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

بخش دختران: سیده ملیحه احمدی دانشجوی دانشگاه کوثر قهرمان شد، آناهیتا غلامی اوریمی دانشجوی دانشگاه تهران نایب قهرمان شد و وصال حامدی نیا از دانشگاه فردوسی مشهد سوم شد.

ابراهیم علی دوست مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در مراسم اختتامیه این رقابتها که به صورت برخط برگزار گردید ضمن تقدیر از برگزار کنندگان و میزبان این مسابقات، با تاکید بر حمایت این اداره کل از رشد و توسعه فعالیت های همگانی و قهرمانی در دانشگاه ها، از توجه و رعایت اصول و قواعد بازی جوانمردانه به وسیله دانشجویان قدردانی کرد.

به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایزی اهدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان کشور معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان کشور معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید