نحوه ثبت سفارش کتب درسی اتباعی که کد 11 رقمی از وزارت کشور ندارند

به گزارش وبلاگ نخبگان، تهران (پانا) - معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت تا به امروز 461هزار نفر از اتباع خارجی سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت و دریافت نموده اند.

نحوه ثبت سفارش کتب درسی اتباعی که کد 11 رقمی از وزارت کشور ندارند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، محمد علوی تبار در مورد ثبت سفارش کتاب درسی برای دانش آموزان اتباع خارجی همچون دانش آموزان ایرانی، گفت: این امکان وجود دارد به شرطی که اطلاعات دانش آموزان اتباع خارجی برای ثبت سفارش کتاب درسی، در سامانه سیدا مورد تایید مدیر مدرسه قرار گرفته باشد تا کتاب به مدرسه ارسال گردد، تا زمانی که هویت دانش آموزان اتباع خارجی احراز نشده باشد امکان ثبت سفارش و ارسال کتاب فراهم نمی گردد.

وی اضافه نمود: دانش آموزان اتباع خارجی که کد 11 رقمی از وزارت کشور دریافت و در مدارس ثبت نام نموده اند، کتاب درسی خود را دریافت نموده اند و هیچ مسئله ای وجود ندارد، اما افرادی که کد 11 رقمی دریافت ننموده اند به این معنا است که هنوز ثبت نام ننموده اند و امکان ثبت سفارش کتاب درسی وجود ندارد. از آنجایی که سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی متصل به سامانه ثبت نام دانش آموزی (سیدا) است، بنابراین نداشتن کد ملی به هیچ اسم مانعی برای ثبت نام این دانش آموزان در سامانه کتاب نمی باشد و این دانش آموزان پس از ثبت نام در سامانه سیدا و دریافت کد دانش آموزی به راحتی می توانند برای سفارش کتاب درسی اقدام نمایند.

انتظار از مدیران مدارس

وی گفت : از مدیران محترم مدارس می خواهیم نسبت به پیگیری ثبت نام تمامی دانش آموزان در سیدا و پیگیری سفارش کتاب درسی آنان به وسیله خانواده ها و دریافت کتاب های درسی از منطقه اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نحوه ثبت سفارش کتب درسی اتباعی که کد 11 رقمی از وزارت کشور ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه ثبت سفارش کتب درسی اتباعی که کد 11 رقمی از وزارت کشور ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید