لزوم ایجاد توازن میان فراوری و مصرف برق خوزستان

به گزارش وبلاگ نخبگان، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان گفت: باید بتوانیم یک توازنی میان فراوری و مصرف برق ایجاد کنیم تا مشکلاتی که صنایع و شبکه مصرف خانگی ما بعضاً در تابستان دچار آن می شوند کاهش یابد.

لزوم ایجاد توازن میان فراوری و مصرف برق خوزستان

صادق خلیلیان در خاتمه نشست با جمعی از مدیران شرکت های تابعه وزارت نیرو که شامگاه 31 شهریورماه در محل استانداری خوزستان برگزار گردید، اظهار کرد: فراوری برق هم برای نیازهای صنعتی و هم مصرف خانگی استان جزو خدمات و نیازمندی های مهم محسوب می گردد و ما باید بتوانیم یک توازنی میان فراوری و مصرف برق ایجاد کنیم تا مشکلاتی که صنایع و شبکه مصرف خانگی ما بعضاً در تابستان دچار آن می شوند کاهش یابد.

به گزارش وبلاگ نخبگان، وی اضافه کرد: قرار شد چند طرح به وسیله مسئولان ذیربط ارائه گردد. از جمله طرح فراوری پنل های خورشیدی که حتی می تواند برای خانواده ها درآمدزایی داشته باشد و به وسیله تشکیل کنسرسیوم دولتی، خصوصی و استفاده از منابع ملی این ظرفیت قابل بهره برداری خواهد بود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: بعلاوه طرح های توسعه ای به وسیله شرکت های فراوری برق ارائه خواهد شد و کارخانجات را هماهنگ کردیم، از جمله صنایع فولاد که اعلام آمادگی کردند فراوری برق داشته باشند که هم خودشان از آن استفاده نمایند و هم بخشی از آن را در اختیار شبکه برق استان قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لزوم ایجاد توازن میان فراوری و مصرف برق خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم ایجاد توازن میان فراوری و مصرف برق خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید