تب سنجی شهروندان در ورودی بندر چابهار

به گزارش وبلاگ نخبگان، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: برای کنترل شیوع ویروس کرونا اجرای برنامه تب سنجی و پایش افراد علامت دار در ورودی بنادر، ساختمان های اداری، کشتی ها، رانندگان کامیون ها و مسافران در حال اجرا است.

تب سنجی شهروندان در ورودی بندر چابهار

به گزارش وبلاگ نخبگان انلاین به نقل از ایرنا، سعید امیری، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان چهارشنبه 14 اسفند در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در پی اعلام مسئولان وزارت بهداشت و درمان مبنی بر لزوم کنترل شیوع ویروس کرونا پس از تشکیل نشست های تخصصی با واحدهای مرتبط اقدامات پیشگیرانه با قید فوریت اجرا شده و همچنان تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

وی اضافه کرد: نشست هایی با گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت چابهار و واحدهای عملیاتی اداره کل در مورد بکارگیری تمهیدات پیشگیرانه در برابر شیوع ویروس کرونا و همچنین با مدیر نمایندگی شرکت های خدمات کشتیرانی و سایر ارگان های متولی دریایی برگزار شده و برنامه ها در حال اجرا است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در پایش اجرا شده خوشبختانه تا به امروز هیچ مورد مشکوک به کرونا مشاهده نشد این اقدام در روزهای آینده نیز ادامه دارد.

وی اضافه کرد: ارائه آموزش در مورد راه های پیشگیری و کنترل ویروس کرونا به صورت حضوری و نصب بنر در مدارس کوی بندر، بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری، مکان های پرتردد، مراکز رفاهی و اداری از دیگر اقداماتی است که در این راستا انجام شد.

امیری مکاتبه با مدیرعامل شرکت تعاونی لنج داران چابهار با موضوع رعایت کامل ضوابط پاس شناورهای وارده از بنادر خارجی و رعایت مراقبت های بهداشتی در مورد این ویروس را از دیگر اقدامات اجرا شده برای کنترل ویروس کرونا بیان کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تب سنجی شهروندان در ورودی بندر چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تب سنجی شهروندان در ورودی بندر چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید