افزایش هزار و 100 تنی مقدار فراوری محصولات کشاورزی و دامی

به گزارش وبلاگ نخبگان، مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان کرمانشاه گفت : سال جاری پیش بینی می گردد با بهره برداری از طرح های تازه، سه هزار و 100 تن بر اندازه فراوری محصولات کشاورزی و دامی این شرکت در استان افزوده گردد.

افزایش هزار و 100 تنی مقدار فراوری محصولات کشاورزی و دامی

رضا زراعی مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان کرمانشاه گفت : این شرکت در استان کرمانشاه دارای 875 هکتار اراضی است که 830 هکتار آن شامل اراضی دولتی و 45 هکتار هم به اراضی بخش خصوصی (یک مجتمع 6 هکتاری پرورش قارچ در شهرستان جوانرود و یک شهرک 39 هکتاری گلخانه ای در میان دربند کرمانشاه) اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: هم اینک طرح های مختلفی در سطح استان در حال واگذاری است که یک مجتمع گلخانه به وسعت 2.2 هکتار مورد بهره برداری قرار گرفته و یک مجتمع دیگر نیز به وسعت پنج هکتار آماده بهره برداری شده است که در مجموع مقدار فراوری در شهرک های کشاورزی استان را به مقدار سه هزار و 200 تن در امسال افزایش خواهند داد.

مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان کرمانشاه مقدار فراوریات این شهرک ها را در سال گذشته سه هزار و 395 تن اعلام کرد و یادآور شد: این مقدار شامل 480 تن گوشت قرمز، هزار و 765 تن شیر، هزار و 50 تن قارچ و 100 تن سبزی و صیفی است.

زارعی در زمینه شهرک های آماده واگذاری و سرمایه گذاری به متقاضیان نیز اعلام کرد: هم اکنون یک واحد 16 هکتاری در قروتک گیلانغرب برای دامپروی و 142 هکتار اراضی دیگر در قالب چهار شهرک دامپروری و 2 شهرک گلخانه ای نیز در مرحله انتقال به شرکت شهرک های صنعتی است که در شهر های اسلام آباد، سرپل ذهاب، هرسین و روانسر واقع شده است.

وی تاکید نمود: با راه اندازی واحد های موجود در این 142 هکتار پیش بینی می گردد 36 هزار تن انواع محصولات دامی و گلخانه ای فراوری و روانه بازار مصرف گردد .

وبلاگ نخبگان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش هزار و 100 تنی مقدار فراوری محصولات کشاورزی و دامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش هزار و 100 تنی مقدار فراوری محصولات کشاورزی و دامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید