پیغام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت روز اورژانس

به گزارش وبلاگ نخبگان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پیامی فرا رسیدن 26 شهریور ماه روز اورژانس و فوریت های پزشکی را تبریک گفت.

پیغام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت روز اورژانس

به گزارش خبرنگار از ، با فرا رسیدن بیست و ششم شهریور ماه روز اورژانس و فوریت های پزشکی، حمید رضا رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان پیغام تبریکی صادر کرد.

متن پیغام به این توضیح است:

باسمه تعالی

بیست و ششم شهریور ماه، سالروز پاسداشت سپید پوشان سخت کوش و از خود گذشته ای است که در خط مقدم حوزه سلامت خدمات حیاتی و ارزنده ای را به جامعه ارائه می دهند.

همکاران عزیز فوریت های پزشکی همیشه در سخت ترین شرایط تسکینی بر آلام دردمندان هستند و در خدمت رسانی در بحران های مختلف به برترین نحو ایفای نقش نموده اند.

قریب به 19 ماه است که بحران کرونا جامعه را فرا گرفته است و در این مدت سپید پوشان بی ادعای فوریت های پزشکی همگام با سایر مدافعان سلامت در صف مقدم خدمت به بیماران با کوشش شبانه روزی کارنامه ای درخشان از عملکرد خود رقم زده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

اقدامات موثر و به موقع فوریت های پزشکی در حوادث و بحران های مختلف بر کسی پوشیده نیست، شما عزیزان با بهره گیری از علم و عمل خود و با ایثار و کوشش مضاعف همیشه امید را به دردمندان و آسیب دیدگان ناشی از حوادث و بلایای مختلف برگردانده اید و فرشته نجات بوده اید.

اینجانب ضمن تبریک روز اورژانس و فوریت های پزشکی، سربلندی و عزت شما عزیزان و خانواده های شکیبا و محترمتان را از خداوند متعال خواستارم.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پیغام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت روز اورژانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت روز اورژانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید