طرفداران از او دل چرکین شدند ، شرایط پرسپولیس خوب نیست

به گزارش وبلاگ نخبگان، اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم پرسپولیس اعتقاد دارد طرفداران از علیرضا بیرانوند دل چرکین هستند.

طرفداران از او دل چرکین شدند ، شرایط پرسپولیس خوب نیست

حلالی در گفت و گو با وبلاگ نخبگان با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: حقیقت را بخواهید اوضاع خیلی خوب پیش نرفته است. از بچه های خودمان غیر از بیرانوند، یک نفر تمدید ننموده و از بیرونی ها هم فقط شهاب زاهدی جذب شده است. شرایط خوب نیست زودتر باید وارد کار نقل و انتقلات می شدند. شما می بینید تیم های مانند سپاهان و تراکتور تیم های خودشان را بسته و در حال تقویت خود هستند.

وی اضافه نمود: با اینکه بسیار دیر شده، اما تیم هنوز تمرینات خودش را شروع ننموده است. این موضوع خیلی به تیم آسیب خواهد زد.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه این تیم برای تقویت خود در چه پست های احتیاج به تقویت دارد، تاکید نمود: دفاع چپ و راست کلاسیک می خواهد. یک بازی ساز هم باید اضافه گردد. یک دروازه بان دوم و و دو مهاجم ضروری است. یعنی در کل 5-6 بازیکن احتیاج است. شما در فصل گذشته دیدید در برخی از بازی ها در پست دفاع چپ احتیاج به یک بازیکن احساس می شد. یا در دفاع چپ وقتی در دربی دانیل اسماعیلی فر مصدوم شد، بازیکنی نبود. البته در دفاع چپ این اواخر نعمتی بهتر شد، اما در طول فصل مشکل داشتیم. حتی چند بازی وحید امیری در دفاع چپ بازی کرد.

وی ادامه داد: در پست مهاجم که تا دل تان بخواهد مشکل داریم. خارجی مان اصلا در این حد و مقدار نبود. داخلی ها هم یکی - دو نفر آوردیم مشکل را حل نکردند. شانس آوردیم این اواخر عیسی آل کثیر رسید.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان تاکید نمود: به طور کلی من مخالف آپشن هستم. من آپشن را اینطور قبول دارم که سرمربی بدون اینکه بازیکن از قبل پیش شرطی گذاشته باشد در بازی که عملکرد خوبی داشته برایش پاداش در نظر بگیرد. این آپشن از شیر مادر هم حلال تر است. نه اینکه به تعداد دقیقه ای که بازی نموده آپشن قرارداد مثلا اگر 70درصد بازی ها را بازی کنی اینقدر مبلغ اضافه می گیری. دروازه بان تقریبا در همه بازی ها بازی می نماید، مگر اینکه مصدوم یا محروم گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "طرفداران از او دل چرکین شدند ، شرایط پرسپولیس خوب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران از او دل چرکین شدند ، شرایط پرسپولیس خوب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید