پرسپولیس در آستانه شکست یک رکورد تاریخی

به گزارش وبلاگ نخبگان، اگر پرسپولیس امشب ذوب آهن را ببرد، نخستین تیم تاریخ لیگ خواهد شد که در 10بازی متوالی به پیروزی می رسد.

پرسپولیس در آستانه شکست یک رکورد تاریخی

به گزارش وبلاگ نخبگان آنلاین هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران امشب با 2مسابقه دیگر پیگیری می گردد که مهم ترین بازی را 2تیم پرسپولیس و ذوب آهن در استادیوم آزادی انجام می دهند. بازی های این هفته از روز سه شنبه با رجحان پرگل شمس آذر در زمین مس رفسنجان شروع شد و شب گذشته نیز با 4مسابقه ادامه پیدا کرد.

امشب از ساعت19:30 در استادیوم آزادی تهران تیم 6امتیازی پرسپولیس میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود تا با کسب امتیازات این بازی از رقابت با استقلال و سپاهان عقب نماند. پرسپولیس از ابتدای سال1402 در هیچ مسابقه ای امتیاز نداده و تمامی بازی هایش را در لیگ برتر و جام حذفی با پیروزی پشت سر گذاشته است.

کسب 9پیروزی متوالی در لیگ برتر و 3پیروزی در جام حذفی رکورد خیره کننده ای است که به وسیله یحیی و شاگردان سرخپوش او به ثبت رسیده است. 9پیروزی متوالی در لیگ برتر، رکوردی است که فقط 2بار دیگر به وسیله سپاهان (با مربیگری حسین فرکی) و پرسپولیس (با راهنمایی دنیزلی و افشین قطبی) به ثبت رسیده است اما اگر امروز پرسپولیسی ها بتوانند ذوب آهن را ببرند، به رکوردی می رسند که به تنهایی در اختیار آنها خواهد بود، چون هیچ تیم دیگری در تاریخ لیگ برتر نتوانسته 10بازی متوالی را با برد پشت سر بگذارد. ضمن اینکه سرخپوشان در 6بازی اخیرشان در لیگ برتر کلین شیت را هم ضمیمه پیروزی خودشان نموده اند و در این زمینه هم می توانند به رکوردشکنی در لیگ برتر نزدیک تر شوند.

در واقع پرسپولیس بعد از گلی که در روز 25فروردین و در جریان برد 3 بر یک از مس کرمان خورد، دیگر هیچ گلی دریافت ننموده و جالب اینکه آن گل هم یک گل به خودی بود و به وسیله مرتضی پورعلی گنجی زده شد. پرسپولیس بعد از آن گل 567دقیقه را بدون دریافت گل در لیگ برتر سپری نموده و با این کارنامه عجیب و غریب به بازی با ذوب آهن رسیده است.

بازی با ذوب آهن هیچ وقت برای پرسپولیسی ها آسان نبوده است؛ چه زمانی که مجتبی حسینی سرمربی این تیم بود و چه در 2فصل گذشته که مهدی تارتار گاندوها را راهنمایی می کرد. تارتار در هر 2فصل پرسپولیس را در فولادشهر متوقف کرد و در تهران هم به سختی فرصت پیروزی را به سرخپوشان داد. سال گذشته بازی این 2تیم در همان هفته اول در فولادشهر بدون گل مساوی شد و در دور برگشت نیز تیم یحیی به سختی توانست با تک گل عالیشاه از سد سفیدوسبزپوشان بگذرد. سال جاری راهنمایی ذوب آهن به محمد ربیعی سپرده شده و فولادشهری ها با حضور او ادعای بیشتری در لیگ برتر دارند. ذوب آهن فصل را با یک برد خارج از خانه شروع کرد و در مصاف با سپاهان قدرتمند نیز بازی خوبی ارائه داد. امروز این تیم با امید زیادی به استادیوم خالی آزادی پا می گذارد و در غیاب طرفداران پرسپولیس شانس زیادی برای خودش قائل است. باید دید تیم محمد ربیعی می تواند پرسپولیس را متوقف کند و افتخار شکستن این طلسم را به خودش اختصاص بدهد یا نه.

امشب علاوه بر این مسابقه یک بازی هم در استادیوم شهیدوطنی قائمشهر برگزار می گردد و تیم گل گهر به میهمانی نساجی قائمشهر خواهد رفت. هر دوی این تیم ها در 2هفته اول بدون شکست بوده اند و البته نساجی هنوز پیروز هم نشده است. جدال مهدی رحمتی با سرمربی خارجی گل گهر می تواند یک مصاف مجذوب کننده و تماشایی باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیس در آستانه شکست یک رکورد تاریخی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در آستانه شکست یک رکورد تاریخی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید