ناکامی عجیب آقای پاس گل ، پرسپولیس، مهندسی ریکی آلوز را رد کرد

به گزارش وبلاگ نخبگان، ریکاردو آلوز در پست تازه خود نمایش موفقی را مقابل پرسپولیس ارائه نکرد.

ناکامی عجیب آقای پاس گل ، پرسپولیس، مهندسی ریکی آلوز را رد کرد

به گزارش وبلاگ نخبگان، ریکاردو آلوز، ستاره فصل گذشته تراکتور، که با 13 گل پیروز شد برترین پاسور فصل لقب بگیرد، این فصل هنوز نتوانسته گلی برای مهاجمان تراکتور بسازد. او روز گذشته و در غیاب صفا هادی، به همراه مهدی حسینی هافبک دفاعی تراکتور بود و کوشش می کرد تا نمایش حریف را کنترل کند.

با این حال همه طرفداران تراکتور منتظر بودند تا اولین پاس گل او را در این بازی ببینند. آلوز که پای ثابت تمام کرنرها و ضربات ایستگاهی تراکتور بود، نتوانست ارسالهای خود را به مقصد برساند تا بدون پاس گل زمین را ترک کند و یک ناکامی دیگر را هم تجربه کند.

جالب این است که آلوز تا هفته نوزدهم فصل گذشته 12 پاس گل داده بود اما از بازی طرفدار تا ملاقات پرسپولیس، تنها یک گل برای مهاجمان تراکتور ساخته تا از فرم موردنظر پاکو خمس کاملا دور باشد.

آلوز البته در یک صحنه با شلیک از خط محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را تهدید کرد و مهمترین موقعیت گل تراکتور را هم ساخت اما بدشانس بود که شوت دیدنی او به تیرک دروازه برخورد کرد و با عبور مماس از خط دروازه، دوباره وارد زمین شد و راهی به درون دروازه پرسپولیس پیدا نکرد.

علاوه بر ناکامی در گلسازی، ریکاردو آلوز در دوندگی و تعداد خطا هم آمار چندان مناسبی نداشت تا در پست تازه خود نمره مردودی بگیرد و نتواند ستاره همیشگی ترکیب تراکتور باشد.

او اما در یک صحنه با پاس به محوطه جریمه پرسپولیس، گوستاوو را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این پاس پیش از رسیدن به ستاره برزیلی با تکل مدافع پرسپولیس تبدیل به کرنر شد.

با این حال شاید همچنان ریکاردو برترین خارجی کنونی تراکتور محسوب گردد اما شاید نمایش او فاصله زیادی با آغاز دوران بازی اش در تراکتور داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ناکامی عجیب آقای پاس گل ، پرسپولیس، مهندسی ریکی آلوز را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی عجیب آقای پاس گل ، پرسپولیس، مهندسی ریکی آلوز را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید