طوفان یحیی در راه است؟

به گزارش وبلاگ نخبگان، پرسپولیس برخلاف استقلال در حوزه کادرفنی در شرایط خوبی واقع شده است و در حالی که بعضی شایعات از خاتمه کار یحیی گل محمدی در تیم پرسپولیس حکایت داشت، اما این سرمربی باتجربه برای پنجمین فصل متوالی قرار است روی نیمکت سرخ پوشان مرکز بنشیند. البته که گل محمدی برای ادامه همکاری با پرسپولیس شروطی را مطرح نموده و از مدیران باشگاه خواسته تا هم در زمینه تمدید قرارداد بازیکنان و هم در زمینه جذب بازیکن تازه تعجیل نمایند.

طوفان یحیی در راه است؟

یحیی گل محمدی روز گذشته سکوت خود را بعد از حواشی به وجود آمده شکست و با انجام یک مصاحبه، پالس های خود در زمینه ادامه همکاری با پرسپولیس را برای مدیران باشگاه ارسال کرد. گل محمدی که ادامه همکاری اش با پرسپولیس مسجل شده، درخواست تمدید قرارداد مهره های کلیدی تیمش را دوباره عنوان نمود و بعلاوه اشاره ای هم به جذب بازیکنان نو داشت. گل محمدی برای موفقیت در فصل نو همراه با پرسپولیس، برنامه ریزی خود را انجام داده و او در مصاحبه روز گذشته اعلام نمود که از پنجم تیرماه میخواهد تا تمرینات تیمش را شروع کند.

تمدید قرارداد با اتاق فکر تیم قهرمان

سرمربی پرسپولیس که در پی برپایی اردوی 10 روزه به میزبانی کشور ترکیه است، در حالی اعلام نموده که از پنجم تیرماه طبق برنامه ریزی او باید تمرینات سرخ پوشان شروع شود که حتی شرایط دستیاران او هم نامشخص است. چهره هایی مانند اوسمار ویرا، وسلی ننکا و په په لوسادا به عنوان دستیاران خارجی یحیی گل محمدی قراردادشان با پرسپولیس به سرانجام رسیده و آن ها بعد از سرانجام فصل، تهران را ترک کردند و در حال گذراندن تعطیلات هستند و هنوز مدیران باشگاه ارتباطی با آن ها برقرار ننموده اند.

گل محمدی که خود او هم امشب از سفر تفریحی به تهران باز می شود، تمدید قرارداد هر 3 دستیار خارجی اش را از مدیران باشگاه خواهان شده و با توجه به ممنوعیت امضای قرارداد دلاری و یورویی، پرسپولیسی ها کار سختی برای حفظ دستیاران یحیی گل محمدی دارند. قرارداد کریم باقری هم با پرسپولیس به سرانجام رسیده که یحیی گل محمدی همچنان میخواهد تا باقری را در کادر خود داشته باشد که احتمالاً او مسئله ای برای تمدید قرارداد خود نداشته باشد.

یحیی، چشم انتظار تمدید (1+4) ستاره

گیورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سعید صادقی و عیسی آل کثیر بازیکنانی هستند که قراردادشان با پرسپولیس به سرانجام رسیده و برای فعال شدن بند تمدید، مدیران باشگاه پرسپولیس باید پای میز مذاکره با آن ها بنشینند. البته که گفته می شود قرارداد سرلک بند تمدید ندارد؛ آن هم در شرایطی که این هافبک باتجربه در سودای لژیونر شدن است و پرسپولیسی ها برای حفظ او کار سختی را در پیش دارند. در این میان نکته مهم، مهلت کوتاه مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد چهره های کلیدی است.

یحیی گل محمدی می خواهد از روز پنجم تیرماه تمرینات را شروع کند و حالا در فرصتی حدوداً یک هفته ای، مدیران باشگاه باید بتوانند با مهره های موردنظر گل محمدی به توافق برسند. امضای قرارداد با گولسیانی که حاضر به توافق به صورت ریالی و یا درهمی نیست، در نوع خود می تواند چالش برانگیز باشد. در کنار این مسئله، علیرضا بیرانوند هم به مدیران باشگاه اخطار داده بود که مطالبات او را پرداخت نمایند، اما با وجود اتمام مهلت بیرانوند، خبری از پرداخت مطالبات او نشد.

بیرانوند در حالی اخطار (نوتیس) خود را برای مدیران باشگاه پرسپولیس ارسال کرد که روز گذشته آخرین مهلت پرسپولیسی ها برای پرداخت مطالبات او بود. با توجه به عدم پرداخت مطالبات بیرانوند، قرارداد او با سرخ پوشان مرکز عملاً طبق قوانین نقل وانتقالاتی فاقد اعتبار شده و پرسپولیسی ها حالا باید دروازه بان باتجربه خود را با ارائه یک پیشنهاد نو برای ماندن مجاب نمایند که کار بسیار سختی به نظر می رسد.

فرصت 6 روزه برای انجام 3 خرید!

رضا درویش که در نقش مدیرعامل پرسپولیس فعالیت می نماید، فصل گذشته عملکرد موفقی در بازار نقل وانتقالات تابستانه داشت و توانست خواسته های یحیی گل محمدی را اجابت کند. درویش در نقل وانتقالات تابستانه فصل گذشته ستاره هایی مانند علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گیورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی و سروش رفیعی را به پرسپولیس آورد و حالا گفته می شود که یحیی گل محمدی از مدیرعامل سرخ ها درخواست جذب 3 بازیکن نو را داشته است.

گل محمدی در مصاحبه روز گذشته خود در این باره شرح داد: روز یک شنبه نام سه بازیکن، شامل یک مدافع، یک هافبک و یک مهاجم را در اختیار باشگاه قرار دادم تا باشگاه اقدامات لازم برای مذاکره و جذب آنان را انجام دهد. سرمربی سرخ پوشان مرکز در حالی لیست خرید خود را به مدیران باشگاه ارائه نموده که هم لیست پرسپولیسی ها در رده سنی بزرگسالان تکمیل بوده و هم اینکه مدیران باشگاه برای توافق با گزینه های موردنظر گل محمدی تنها 6 روز فرصت دارند.

پرسپولیسی ها می خواهند از روز پنجم تیرماه تمرینات خود را با توجه به برنامه ریزی اجرا شده از سوی یحیی گل محمدی شروع نمایند که باید دید در 6 روز آینده آیا بازیکنان موردنظر یحیی گل محمدی به لیست پرسپولیس اضافه خواهند شد یا تمرینات پیش فصل سرخ ها در شرایطی شروع می شود که آن ها هنوز فعالیت خود در بازار تابستانه را شروع ننموده و بازیکنان نو دیرتر به جمع شاگردان گل محمدی اضافه می شوند؛ موضوعی که می تواند با واکنش احتمالی سرمربی پرسپولیس همراه شود!

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو

به "طوفان یحیی در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان یحیی در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید