ناکام آینده دار جام جهانی به خانه بازگشت

به گزارش وبلاگ نخبگان، به عقیده خیلی ها جود بلینگام، برترین هافبک دنیا می گردد. این جوان 19 ساله که فوتبال را از هشت سالگی در آموزشگاه بلینگام شروع کرد، در 16 سالگی اولین بازی حرفه ای خود را در تیم بلینگام انجام داد و رکورد جوان ترین بازیکن باشگاه را از آن خود کرد.

ناکام آینده دار جام جهانی به خانه بازگشت

باشگاه های بزرگ در پی جذب این ستاره نوظهور بودند ولی خودش ترجیح داد به دورتموند بپیوندد و معتقد بود که در بوندسلیگا می توان رشد کرد و آلمانی ها برای پرورش استعداد برترین هستند.

بلینگام با 17 سال و 349 روز سن در یورو 2020 از روی نیمکت آمد و برای انگلیس مقابل کرواسی بازی کرد و تبدیل به جوان ترین بازیکن یورو شد. از همان زمان جایگاه خود را در ترکیب ساوت گیت تثبیت کرد. او در جام جهانی 2022 قطر خوش درخشید و به گفته گرت ساوت گیت، سرمربی سه شیرها، جود بلینگام نوجوانی است که می خواهد در ترکیب اصلی تمام بازی ها حضور داشته باشد، خودش کرنرها را بزند و تیم را رهبری کند.

انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی با شکست از فرانسه از جام جهانی 2022 خداحافظی کرد اما جود بلینگام هنور راه زیادی در پیش دارد تا استعداد بی نظیرش را در صحنه های بزرگ به نمایش بگذارد و در مسیر فوق ستاره شدن پیش برود.

منبع: فرارو

به "ناکام آینده دار جام جهانی به خانه بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکام آینده دار جام جهانی به خانه بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید