عکس ، ماجرای کفش عجیب سرمربی استقلال ، علاقه ساپینتو به کفش کثیف!

به گزارش وبلاگ نخبگان، کفش سرمربی پرتغالی استقلال در بازی مقابل ملوان سوژه شد.

عکس ، ماجرای کفش عجیب سرمربی استقلال ، علاقه ساپینتو به کفش کثیف!

به گزارش وبلاگ نخبگان آنلاین، ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال در جریان ملاقات با ملوان از کفش های جالبی استفاده نموده بود. کفش های سرمربی استقلال در نگاه اول کثیف و کهنه به نظر می رسید اما گویا ماجرا طور دیگری است و او این کفش ها را از یک برند گران قیمت و خاص گرفته است.

برند کفش Golden Goose Deluxe یا GGDB که یک برند ایتالیایی است این کفش ها را فراوری نموده و ساخت آن به صورت دست ساز است. کفش سرمربی استقلال حدود 450 پوند یعنی حدود 16 میلیون تومان ارزش دارد که برای یک کتانی قیمت نسبت بالایی است.

این کفش های منحصر به فرد به همین شکل کهنه و کمی کثیف فراوری می شوند و صاحبان این برند و علت جالبی برای آن دارند. فرانچسکا رینالدو و الساندرو گالو، صاحبان این بنرد معتقدند کفش های کتانی مانند یک دفتر خاطرات هستند و هر خراش، پارگی و لکه ای که در طول زمان اتفاق می افتد، داستانی را روایت می نماید.

ریکاردو ساپینتو در هفته دوم لیگ برتر پیروز شد تیم ملوان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به اولین برد خود در این فصل برسد. استقلال روز پنج شنبه در هفته هفته سوم لیگ برتر در استادیوم آزادی میزبان مس کرمان است.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، ماجرای کفش عجیب سرمربی استقلال ، علاقه ساپینتو به کفش کثیف!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، ماجرای کفش عجیب سرمربی استقلال ، علاقه ساپینتو به کفش کثیف!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید