صدری: تا قبل از ملاقات با الهلال، تغییرات مدیریتی نداریم، طی هفته های آینده مدیرعامل تازه معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ نخبگان، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط این باشگاه توضیحاتی را اعلام کرد.

صدری: تا قبل از ملاقات با الهلال، تغییرات مدیریتی نداریم، طی هفته های آینده مدیرعامل تازه معرفی می گردد

به گزارش خبرنگار، مجید صدری سرپرست مدیرعاملی درباره شرایط این باشگاه گفت: سمیعی علی رغم اصرار من، هیئت مدیره و سجادی به علت مسائل شخصی کناره گیری کرد. او یار بسیار خوبی برای ما بود و زحمات زیادی برایمان کشید. تا زمان معرفی مدیرعامل، من امور باشگاه را پیگیری می کنم. شرایط حساسی در پرسپولیس فراهم است. طی هفته های آینده، مدیر عامل نو معرفی می گردد.

او ادامه داد: تا قبل از ملاقات مقابل الهلال، تغییری در کادر مدیریتی نداریم. لیگ قهرمانان آسیا برایمان اهمیت دارد. امیدوارم بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم. بازیکنان مد نظر گل محمدی را جذب کردیم، اما برای بازیکن خارجی، پنجره مان بسته است. 2 ملاقات تدارکاتی قبل از بازی با الهلال خواهیم داشت تا با آمادگی کاملی به مصاف این تیم برویم. نامه های مختلفی به AFC و FIFA زدیم تا طلب کالدرون را پرداخت کنیم و امیدواریم نتیجه بخش باشد. اندازه طلب بلوکه شده، 3 میلیون و 400 هزار دلار است. تیم سرحال و خوبی داریم و می توانیم موفقیت های گذشته را تکرار کنیم. نامه ای به شیخ سلمان دادیم و امیدوارم بتوانیم کاری در این خصوص انجام دهیم.

او در ادامه اضافه نمود: طلب کالدرون و دستیارانش، 700 هزار یورو است. با کالدورن صحبتی داشتم. بدهی های باشگاه، مربوط به گذشته است و به شرایط فعلی ارتباطی ندارد. برای اینکه بتوانیم امورات باشگاه را بچرخانیم، مجبوریم این بدهی ها را پرداخت کنیم. کارگزار با ما یک قرارداد 3 ساله داشت. سعی داریم تا قبل از آغاز فصل نو پاداش ها را به طور کامل پرداخت کنیم. از فصل گذشته مبلغی مانده و در اسرع وقت، آن ها را تسویه می کنیم. فصل گذشته شرایط اقتصادی سختی داشتیم، اما بازیکنان و کادرفنی تعامل خوبی با یکدیگر داشتند.

او در خاتمه گفت: ابراهیم شکوری با خاتمه دوره خدمت می تواند به باشگاه برگردد. سیاست ما، تعامل با تیم ملی فوتبال است زیرا تیم ملی متعلق به کل کشور است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدری: تا قبل از ملاقات با الهلال، تغییرات مدیریتی نداریم، طی هفته های آینده مدیرعامل تازه معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدری: تا قبل از ملاقات با الهلال، تغییرات مدیریتی نداریم، طی هفته های آینده مدیرعامل تازه معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید