نجاتی: بدشانسی هایی در کشتی ام رخ داد که دست خودم نبود، سال 2022 باید سال من باشد

به گزارش وبلاگ نخبگان، دارنده مدال برنز کشتی فرنگی دنیا می گوید که کارش را از جام تختی آغاز خواهد نمود و سال 2022 باید سال او باشد.

نجاتی: بدشانسی هایی در کشتی ام رخ داد که دست خودم نبود، سال 2022 باید سال من باشد

علیرضا نجاتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ نخبگان، با اشاره به تمریناتی که این روزها در قم انجام می دهد، گفت: زیر نظر روح الله میکائیلی تمرین می کنم. باید در جام تختی کشتی بگیرم. هم از نظر بدنی و هم از نظر روحی شرایط خوبی دارم.

ملی پوش وزن 60 کیلوگرم ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو در مورد وزنی که قرار است در آن کشتی بگیرد، مطرح نمود: فعلاً که قرار است در 63 کیلو کشتی بگیرم و میدان پیش رویم جام تختی است. من کشتی ام را می گیرم، اما در ادامه این کادر فنی تیم ملی است که درخصوص وزنم و مسابقات آینده تصمیم گیری خواهند کرد.

نجاتی که پیش از این خودش را در وزن 67 کیلوگرم نیز در یک تورنمنت بین المللی محک زده بود، درخصوص اینکه آیا فکر می نماید توان کشتی گرفتن در دو وزن بالاتر را دارد، ادامه داد: باید ببینم در سال های بعد وزنم چطور می گردد.

این کشتی گیر جوان قمی در مورد چرخه انتخابی محمد چرخه گفت: چرخه برای ما کاملاً تعیین است و هر کدام می دانیم که کجا باید کشتی بگیریم. فکر می کنم نفرات برتر جام تختی هم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند.

وی که در المپیک نتوانست انتظارات را برآورده کند و از سال 2019 که پدیده تیم ملی در جهانی نورسلطان بود، دیگر نتوانست مدالی در مسابقه ای رسمی بگیرد، توضیح داد: بعد از سال 2019 یک اتفاقاتی افتاد که دست من نبود، یعنی آدم با بدشانسی هایی همانند مریضی و آسیب دیدگی روبرو می گردد که دست خودش نیست و اتفاق می افتد. بیماری که منجر به مصرف آنتی بیوتیک شد، من را در المپیک اذیت کرد، اما در ورزش حرفه ای این چیزها طبیعی است. سال 2022 باید سال من باشد و تمام تلاشم را برای رسیدن به هدف انجام خواهم داد.

نجاتی در پایان درخصوص قراردادی که با تیم لرستان در لیگ برتر فرنگی داشت، گفت: من همان زمان عقد قرارداد پولم را گرفتم و مسئله ای در مورد پرداخت حق و حقوقم وجود نداشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نجاتی: بدشانسی هایی در کشتی ام رخ داد که دست خودم نبود، سال 2022 باید سال من باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجاتی: بدشانسی هایی در کشتی ام رخ داد که دست خودم نبود، سال 2022 باید سال من باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید