ربیعی: خودمان را برای بازی با سپاهان آماده کردیم

به گزارش وبلاگ نخبگان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: جزو علاقه مندان هزینه کردن در فوتبال هستم، پیشرفت در هزینه کردن است و تیم های عربستانی مثال خوبی برای این موضوع هستند، با دست خالی نمی توان تحولی ایجاد کرد.

ربیعی: خودمان را برای بازی با سپاهان آماده کردیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نخبگان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از ملاقات با سپاهان گفت: سپاهان همواره در سال های اخیر رقیب محترم و قابل ارزشی برای من بوده است، اما سال جاری کامل ترین و پرمهره ترین تیم چند سال اخیر را دارد.

وی ادامه داد: نگاه ما به ذوب آهن پروژه ای بوده تا به مرور زمان در پی این هستم که رفته رفته تیم را بهتر کنیم که نیازمند چند موضوع است؛ سعی کردیم خودمان را برای بازی مقابل سپاهان مهیا کنیم و سرعت بالای بازی می تواند مثمرثمر باشد.

ربیعی در پاسخ به این سوال که خط دفاع ذوب آهن هنوز هماهنگی لازم را ندارد گفت: حق می دهم که هارمونی لازم ایجاد نشده باشد، تیم تغییراتی داشته که نیازمند زمان است؛ واقع بینانه باید نگاه کنیم و ذوب آهن باید چندین پنجره نقل و انتقالاتی را برای رسیدن به ترکیب مورد نظر من پشت سر بگذارد، اما برای رفع کردن نقاط ضعف خط دفاعی برنامه هایی تدارک دیده شده است.

سرمربی ذوب آهن در مورد عملکردش مقابل سپاهان اظهار داشت: سپاهان در لیگ در 3، 4 سال گذشته چند باخت داده است؟ سپاهان جزو تیم های بالای جدول بوده و در بیشتر بازی ها برنده شده است، بازی فردا تمرکز بسیار زیادی را می طلبد.

وی در پاسخ به تفاوت هزینه های سپاهان و ذوب آهن و تعبیر یک جنگ نابرابر گفت: تعبیر جنگ نابرابر را نمی پسندم، جزو علاقه مندان هزینه کردن در فوتبال هستم، پیشرفت در هزینه کردن است و تیم های عربستانی مثال خوبی برای این موضوع هستند، با دست خالی نمی توان تحولی ایجاد کرد، اما این چالش را نیز خودم پذیرفتم در حالی که پیشنهاداتی از تیم های متمول تر داشتم.

ربیعی اضافه کرد: در بازی فردا حداقل 5 بازیکن را ندارم یکی مصدوم است و ممکن است به بازی برسد و قرارداد مهرداد رضایی ثبت نشده است، چون پنجره ذوب آهن بسته است، در کل به جوانان اعتماد دارم و باید کار خود را پیش ببریم.

سرمربی ذوب آهن در رابطه با دعوت بازیکنان ذوب آهن به تیم ملی گفت: آرزوی موفقیت برای قلعه نویی دارم، چند بازیکن ذوب آهن در مرور لیگ راندمان خوبی خواهند داشت اگر این اتفاق رخ دهد از بازیکنان خود دفاع خواهم کرد و مطالبه دعوت از تیم ملی را خواهم داشت.

وی در مورد تغییرات باشگاه ذوب آهن نیز گفت: ما جزو تیم هایی بودیم که دیر آغاز کردیم تغییراتی در حدودی که ممکن بود انجام دادیم، از احسانی تشکر می کنم و برای نکیسا آرزوی موفقیت دارم.

ربیعی در انتها در مورد قانون سقف بودجه گفت: این یک روال و قانون طبیعی است و همه تیم ها باید از آن پیروی نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ربیعی: خودمان را برای بازی با سپاهان آماده کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: خودمان را برای بازی با سپاهان آماده کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید