دفاتر خدمات مسافرتی نقش مهمی در توسعه گردشگری کردستان دارند

به گزارش وبلاگ نخبگان، معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی کردستان گفت: مدیران دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان بازوی اجرایی گردشگری، نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری و رونق مالی استان ایفا می نمایند.

دفاتر خدمات مسافرتی نقش مهمی در توسعه گردشگری کردستان دارند

آرمان وطن دوست امروز جلسه کمیته فنی دفاتر مسافرتی و گردشگری استان، اظهار کرد: استان کردستان دارای 56 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری است که به صورت مستمر در حال ارائه خدمات به متقاضیان و گردشگران داخلی و خارجی هستند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان اضافه نمود: مدیران این دفاتر می توانند ضمن معرفی آثار تاریخی، منطقه ها گردشگری و طبیعت بکر و بی نظیر استان و بعلاوه با ایجاد تعامل و فراهم کردن زمینه ارتباطی با دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی داخل و خارج از کشور، برای جذب گردشگران فعالیت نمایند.

او با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و خدمات دهی هر چه بهتر به مسافران و گردشگران اضافه نمود:کمیته فنی دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان مرجع تصمیم گیری در مورد مسائلی از جمله ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات این بخش تشکیل می گردد.

وطن دوست اعلام کرد: با نظر اعضای حاضر در این کمیته، برای دو مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان رای صادر و برای دو دفتر مهلت نهایی یک ماهه داده شد تا نسبت به فعال سازی دفاتر اقدام نمایند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان یادآور شد: بعلاوه در این جلسه درخواست دو نفر متقاضی راه اندازی دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در سطح استان آنالیز شد.

او اظهار کرد: اخطار کتبی به دو مورد از دفاتر گردشگری استان و آنالیز لغو مجوز فعالیت دو باب دفتر خدمات مسافرتی نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که در دستور کار نهاده شد.

وطن دوست گفت: عملکرد فعالان این بخش به صورت مستمر آنالیز و با متخلفان و برگزارنمایندگان تور های بدون مجوز برخورد جدی خواهد شد.

وبلاگ نخبگان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دفاتر خدمات مسافرتی نقش مهمی در توسعه گردشگری کردستان دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاتر خدمات مسافرتی نقش مهمی در توسعه گردشگری کردستان دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید