خرید دستکش از داروخانه آنلاین

به گزارش وبلاگ نخبگان، یکی از لوازم مورد احتیاج آزمایشگاه ها، پزشکان، پرستاران دستکش های یک بار مصرف است. اما امروزه با توجه به همه گیری کووید 19، مردم نیز به استفاده روزانه از انواع دستکش ها عادت کردند. با توجه به سرعت انتقال این ویروس بسیاری از فروشندگان در مغازه ها یا حتی کارهای اداری که با مراجعین بسیاری در ارتباطند در طول روز از دستکش استفاده می نمایند. خرید دستکش از داروخانه آنلاین یک روش راحت برای تمامی این افراد است که بتوانند در هر زمان که احتیاج باشد دستکش مورد احتیاج خود را خریداری نمایند. در ادامه این متن قصد داریم درباره انواع دستکش ها را معرفی کنیم تا به هنگام خرید بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

خرید دستکش از داروخانه آنلاین خرید دستکش از داروخانه

انواع دستکش های یک بار مصرف

مردم ما دستکش ها را به دو مدل نایلونی و لاتکس می شناسند، در حالی که دستکش هایی که به نام لاتکس در جامعه معروف هستند، بسیار متنوع و نام های متفاوتی دارند که تمام آن ها با اندازه هی مختلف فراوری می شوند. هر شخصی با توجه به حساسیت شغلی و همچنین میزان حساسیت دست های خود، دستکش مناسب را خریداری کند. بنابراین قبل از اقدام به خرید دستکش از داروخانه آنلاین بهتر است با ماه همراه شوید تا با تعیینات هر یک از دستکش ها آشنا شوید.

دستکش لاتکس

دستکش لاتکس از جنس لاستیک است و معمولا برای محافظت از دست در کارهای صنعتی و پزشکی استفاده می شود. یکی از مسائل مهم این دستکش ها ایجاد حساسیت پوستی در بعضی افراد است. این دستکش دارای انعطاف پذیری بیشتری است و به همین دلیل دست در آن احساس راحتی بیشتری دارد. در این نوع دستکش ها در دو نوع پودری و بدون پودر در بازار عرضه می شود که نوع پودری آن حساسیت بیشتری ایجاد می نماید و به همین دلیل فروش آن کمتر است. از مهمترین ویژگی های این دستکش ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اگر سایز مناسب استفاده شود مانند پوست دومی به دست می چسبد
  • انعطاف پذیر و راحت
  • حفظ میزان بالای لامسه به دلیل ضخامت کم
  • قابل استفاده برای زمان های طولانی
  • قیمت مناسب
  • محافظت از پوست در برابر ویروس ها و باکتری ها
  • قابل تجزیه در محیط زیست
  • یک بار مصرف، غیر استریل، ضد لغزش
دستکش لاتکس

دستکش نیتریل

خرید دستکش از داروخانه آنلاین می تواند به شما در خرید دستکش نیتریل به شما یاری کند. دستکش نیتریل از دستکش های پزشکی است که از مواد مصنوعی ساخته شده است و به هیچ عنوان حساسیت پوستی ایجاد نمی نماید. این دستکش ها در برابر پارگی یا سوراخ شدن بسیار مقاوم هستند. برای اطمینان از مقاومت این دستکش ها در مقابل پارگی قبل از عرضه به بازار این نوع دستکش آزمایش ها مختلفی بر روی آن اجرا شده است. مهمترین ویژگی های این دستکش ها عبارتند از:

  • بدون لاستیک
  • حفظ سطح بالای لامسه به دلیل ضخامت کم
  • مقاوم در برابر بسیاری از مواد شیمیایی و ویروس ها
  • مناسب جهت استفاده در محیط های عفونی
  • ساخته شده در دو رنگ آبی و مشکی که سوراخ به راحتی در آن تعیین شود

دستکش وینیل

این نوع دستکش ها از پلیمر وینیل کلراید ساخته شده است و بیشترین استفاده آن در اموری است که طول عمر و ایمنی در اولویت قرار گرفته است. این دستکش ها معمولا در محیط های آزمایشگاه، نظافت و در زمان آشپزی استفاده می شود. از مهمترین ویژگی های آن می توان به بدون لاستیک بودن، عدم حساسیت، نچسبیدن به دست و مقاوم به بعضی مواد شیمیایی اشاره نمود.

دستکش جراحی

این نوع دستکش ها برای معاینات داخلی، جراحی های مختلف و سایر کاربردهای پزشکی و غیر استریل استفاده می شود. این دستکش ها ساق بلند هستند و با اندازه های دقیق تر و حساسیت لمسی کمتر ساخته می شوند. این دستکش ها کاملا استریل و بهداشتی هستند و دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و دارای بیشترین میزان حفاظت در برابر انواع آلودگی ها و میکروب ها است. این نوع دستکش ها قیمت بالاتری نسبت به دیگر مدل ها دارد.

دستکش جراحی

دستکش ارتوپدی

دستکش های ارتوپدی چند لایه و ضخیم هستند و در عمل های جراحی ارتوپدی استفاده می شوند. عمل های جراحی ارتوپدی معمولا طولانی مدت هستند و باید در آن ها از دستکش هایی استفاده کرد که برای مدت زمان بیشتری استریل بمانند. همچنین ابزارهای جراحی ارتوپدی بسیار سنگین هستند و به همین دلیل این نوع دستکش ها باید ضخیم باشد و در عین حال حس لامسه جراح را حفظ کند.

دستکش ضد HIV

یکی دیگر از انواع دستکش ها دستشک ضد HIV است. خرید دستکش از داروخانه آنلاین کار بسیار سختی نیست. اما داروخانه های آنلاین تمامی انواع دستک ها را ارائه نمی دهند. دستکش ضد HIV بیشترین محافظت را در برابر ویروس ها و میکروب ها دارد و همچنین مقاومت آن بسیار بالا است و به راحتی سوراخ یا پاره نمی شود. از این نوع دستکش ها در بخش بیماران HIV یا در آزمایشگاه ها استفاده می شود.

niazito.com

جمع بندی

برای خرید دستکش از داروخانه آنلاین می توانید تعیینات هر یک از دستکش ها را مطالعه کنید و مناسب ترین نوع آن را برای خود انتخاب کنید. به طور معمول جهت مصارف خانگی و معمول می توانید اقدام به خرید دستکش از داروخانه آنلاین کنید. اما بسیاری از داروخانه ها تمام انواع دستکش ها را ارائه نمی نمایند. برای آشنایی با داروخانه های آنلاین معتبر کهع تمام انواع دستکش ها را ارائه می دهند می توانید به سایت نیازیتو به آدرس niazito.com مراجعه کنید. نیازیتو مرجعی برای معرفی کسب و کارهای معتبر در تمام ایران است و می تواند در این زمینه به شما یاری کند.

منبع: هفت گنج

به "خرید دستکش از داروخانه آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید دستکش از داروخانه آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید