جنیفر لوپز بار دیگر بن افلک را سرزنش می نماید؛ این بار در یک تیزر خنده دار تبلیغاتی

به گزارش وبلاگ نخبگان، در ابتدای این ویدیو، افلک به عنوان یک کارمند نمونه دونات دانکین، تی شرتی که لوگوی این برند بر سینه اش نقش بسته و کلاه آفتاب گیر متناسب با آن را به تن دارد و در حضور دوربین مخفی، مشتریان بی خبر دانکین را غافلگیر می نماید.

جنیفر لوپز بار دیگر بن افلک را سرزنش می نماید؛ این بار در یک تیزر خنده دار تبلیغاتی

جنیفر لوپز 53 ساله که اخیراً در جریان جوایز گرمی در حال دعوا کردن با بن افلک دیده شد، این بار در ویدیوی تبلیغاتی دونات دانکین فرصتی برای سرزنش کردن شوهرش پیدا می نماید.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

در ابتدای این ویدیو، افلک به عنوان یک کارمند نمونه دونات دانکین، تی شرتی که لوگوی این برند بر سینه اش نقش بسته و کلاه آفتاب گیر متناسب با آن را به تن دارد و در حضور دوربین مخفی، مشتریان بی خبر دانکین را غافلگیر می نماید.

حتی در یک لحظه خنده دار، افلک از مشتری ای که گویا برایش فرقی ندارد سفارشش را به چه کسی می دهد، می پرسد: من آشنا به نظر می رسم؟ و در کمال تعجب مرد پاسخ می دهد: نه.

پس از تماشا واکنش چند مشتری شگفت زده بعد از تماشا بن افلک پشت پنجره دریافت سفارش دونات دانکین، در سرانجام جنیفر لوپز با کاپشن پفی سفیدی سر می رسد و با تعجب می پرسد: چه کار می کنی؟ وقتی می گویی تمام روز سر کار هستی، این کار را انجام می دهی؟

بن که ظاهرا معذب شده می گوید که باید برود و لوپز به او سفارش می دهد که قبل از رفتن، یک دونات برایش بیاورد.

افلک در خصوص این تبلیغ گفت: فکر می کنم مردم دیگر فکر می نمایند که من برای دانکین کار می کنم. حضور در این تبلیغ در بوستون، فرصتی سرگرم نماینده بود.

این ویدیو تبلیغاتی پس از ماجرای دعوای این تازه عروس و داماد در جوایز گرمی 2023، منتشر شد که تا چند روز در فضای مجازی موضوع داغی شده بود.

این زوج در میان بسیاری از افراد مشهوری بودند که در تبلیغات تجاری مجذوب کننده سوپر بال (Super Bowl) حضور داشتند. تبلیغات سوپر بال، تبلیغات تلویزیونی پرمخاطبی است که در پخش تلویزیونی مسابقات سوپر بال، بازی قهرمانی لیگ ملی فوتبال (NFL) در ایالات متحده نمایش داده می شوند. در این تبلیغات یک آگهی 30 ثانیه ای می تواند بین 6 تا 7 میلیون دلار هزینه داشته باشد.

منبع:روزیاتو

منبع: فرادید

به "جنیفر لوپز بار دیگر بن افلک را سرزنش می نماید؛ این بار در یک تیزر خنده دار تبلیغاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنیفر لوپز بار دیگر بن افلک را سرزنش می نماید؛ این بار در یک تیزر خنده دار تبلیغاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید