فراوری برق از پیاده روی انسان ها!

به گزارش وبلاگ نخبگان، با توسعه فناوری جدیدی به وسیله گرین گرافن، می توان سامانه هایی در اختیار داشت که انرژی فعالیت های بیومکانیکی قدم های انسان را به برق تبدیل می نماید.

فراوری برق از پیاده روی انسان ها!

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ نخبگان، از سال 2017 گرین گرافن (Green Graphene) سیستم های تجدیدپذیری را برای فراوری انرژی از فعالیت بیومکانیکی قدم های انسان توسعه داده است. در کوشش برای فراوری انرژی سبز و پس از سال ها تحقیق و توسعه در این راستا، گرین گرافن یک سیستم ذخیره انرژی مناسب برای ذخیره سازی انرژی فراوری شده از ژنراتور خود (Genostep) پیدا نموده است.

گرین گرافن با ایما ژانگ در استفاده از باتری سیمانی گرافن برای ذخیره انرژی فراوری شده به وسیله Genostep همکاری می نماید.

این ترکیبی عالی برای پایداری انرژی با فعالیت های شایع انسان است که برداشت می گردد و به برق تبدیل شده و بلافاصله در یک منطقه ذخیره سازی مناسب ذخیره می گردد.

با این همکاری مشترک، توانایی تأمین انرژی و ذخیره سازی آن آسان تر می گردد؛ زیرا منبع فراوری و ذخیره سازی بخشی از زیرساخت ها هستند، این امر باعث کاهش تنش شبکه، قطع برق و صرفه جویی در هزینه های ناشی از اتلاف نیروگاه ها (هسته ای، باد، خورشیدی) می گردد.

با استفاده از ترکیب باتری های سیمانی حاوی گرافن و ژنراتور های Genostep در پیاده روها، ایستگاه های قطار، فرودگاه ها، مدارس، مشاغل و فروشگاه ها، این سیستم یک منبع انرژی مستقیم فراهم می نماید که کمبود برق را کاهش می دهد، مقدار فراوری زباله را کم نموده، کاهش جنگل زدایی را در پی داشته و تاثیرات زیست محیطی ناشی از انرژی هسته ای، خورشیدی، بادی و آبی را به حداقل می رساند. با احتیاج روزافزون به کاهش انتشار کربن و در عین حال احتیاج به بهبود کیفیت زندگی، فناوری Genostep همراه با باتری سیمانی گرافن در نقش تأمین انرژی می تواند بدون آلاینده ما را در رسیدن به این هدف کمک کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فراوری برق از پیاده روی انسان ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری برق از پیاده روی انسان ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید