تبحر ما دو نفر جمع کردن حاشیه های استقلال است ، اطلاعات لوپس و پانوچی را هم از اینترنت گرفتیم!

به گزارش وبلاگ نخبگان، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: من و پرویز مظلومی افراد فنی باشگاه هستیم و در زمینه انتخاب سرمربی و یاری کردن به جمع شدن حواشی تبحر داریم.

تبحر ما دو نفر جمع کردن حاشیه های استقلال است ، اطلاعات لوپس و پانوچی را هم از اینترنت گرفتیم!

به گزارش وبلاگ نخبگان آنلاین، محمد مومنی درباره جلسه روز گذشته کمیته فنی باشگاه استقلال و بحث انتخاب سرمربی تازه استقلال صحبت هایی انجام داد که در زیر می خوانید:

*چرا در جلسه روز گذشته به نتیجه ای نرسیدید؟

این جلسه بیشتر آنالیز برنامه ها بود. دوستان نظرات شان را اعلام کردند که در چه حیطه ای کار نموده و چطور بتوانیم شرایط قهرمانی را برای سرمربی ترسیم کنیم. همه امکاناتی که سرمربی احتیاج دارد را آنالیز و راهکارهایش را ارائه کردیم.

*به نظر می رسد نظر همه اعضای کمیته فنی انتخاب سرمربی داخلی بود.

هم در خصوص مربی داخلی بحث کردیم، هم خارجی. در نهایت قرار شد مربیان خارجی که قرار است به ایران بیایند، از امکانات باشگاه تماشا نمایند و سپس نشستی با آنها داشته باشیم. اینکه چه کسی روی نیمکت بنشیند، هر اتفاقی ممکن است بیفتد ولی مهم تر از آن ارائه راهکارهای مناسب برای طول فصل بود که دچار مشکل نشویم. می خواهیم انتخاب مان طوری باشد که برگ برنده داشته باشیم.

*خوان لوپس و کریستین پانوچی، دو گزینه مربیان اسپانیایی و ایتالیایی استقلال را می شناسید؟

در اینترنت تحقیق کردم و چیزهایی که لازم بود را به دست آوردم. لوپس یا هر مربی دیگری که به ایران می آید، امکانات را آنالیز می نماید و سپس با او صحبت خواهیم کرد.

*مذاکره با گزینه های ایرانی به کجا رسید؟

مذاکره ای با هیچ گزینه ایرانی نشده است.

*روز گذشته شایعه شد که شما و پرویز مظلومی نمی خواهید در کمیته فنی باشید.

اینها بحث های حاشیه ای است. ما چون قدرت تحلیل داریم و برای کسانی که نقطه ضعف دارند، چالش بزرگی هستیم این حرف ها را مطرح می نمایند و ما را می زنند. من و مظلومی جلوی کسانی که در استقلال غیرتخصصی اظهارنظر می نمایند تا به اهداف شان برسند را می گیریم.

*این بحث در خصوص شما و مظلومی مطرح شد که هنوز از هیئت مدیره کنار نرفته اید، پُست دیگری در استقلال گرفتید.

زمانی که پست کمیته فنی را گرفتیم، حرف رفتن ما از هیئت مدیره نبود. ما دو عضو فنی باشگاه بودیم نه مالی. ما در زمینه انتخاب سرمربی و یاری کردن به جمع شدن حواشی تبحر داریم. فوتبال صنعتی نیست که مسائل اجتماعی را در برنگیرد. دنبال تأمین خواسته های خودش نیستیم که اگر بودم، کارمند شهرداری نبودم.

*اگر تبحر دارید چرا نتوانستید حاشیه های ریکاردو ساپینتو را جمع کنید؟

ما پیشنهاد دهنده هستیم نه اجرا نماینده. ما می دانیم آقای X و Y چه رفتارهایی دارند. من نفر اول نیستم که تصمیم بگیرم چه کار کنم. من سیاستگذار هستم.

منبع: همشهری آنلاین

به "تبحر ما دو نفر جمع کردن حاشیه های استقلال است ، اطلاعات لوپس و پانوچی را هم از اینترنت گرفتیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبحر ما دو نفر جمع کردن حاشیه های استقلال است ، اطلاعات لوپس و پانوچی را هم از اینترنت گرفتیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید