بیش از 2 میلیارد دز واکسن در چین تزریق شد

به گزارش وبلاگ نخبگان، مقامات کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کردند تا کنون بیش از 2 میلیارد دز واکسن کرونا در چین تزریق شده است.

بیش از 2 میلیارد دز واکسن در چین تزریق شد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ نخبگان به نقل از سی جی تی ان، مقامات کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کردند تا کنون بیش از 2 میلیارد دز واکسن کرونا در سرزمین اصلی چین تزریق شده است.

طبق گزارش NHC، بیش از 1.07 میلیارد نفر حداقل یک دز واکسن دریافت نموده اند که 76 درصد از جمعیت 1.4 میلیاردی جمعیت چین است. در میان آنها، بیش از 889.4 میلیون نفر به طور کامل واکسینه شده اند.هدف این کشور دستیابی به مصونیت گله ای تا خاتمه سال جاری است.

ژونگ نانشان،مدیر مرکز ملی تحقیقات بیماری های تنفسی چین در کنفرانسی گفت: اثربخشی واکسن های چینی حدود 70 درصد است، بنابراین این کشور برای ایجاد ایمنی گله ای به واکسیناسیون بیش از 80 درصد جمعیت خود نیازمند است.

می فنگ، سخنگوی کمیسیون ملی بهداشت گفت: آخرین شیوع کووید 19 در چین به طور موثر کنترل شده است؛ این کشور پس از شیوع در فرودگاه بین المللی نانجینگ در 20 جولای در چندین استان شاهد ماورد نو ابتلا به ویروس کرونا بود.

تحت اقدامات سختگیرانه تعداد موارد انتقال ویروس کرونا در سرزمین اصلی چین از 16 آگوست به مدت 11 روز متوالی کاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "بیش از 2 میلیارد دز واکسن در چین تزریق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 2 میلیارد دز واکسن در چین تزریق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید