بسته شدن پنجره جابجایی شهر خودرو دستپخت مدیران قبلی است

به گزارش وبلاگ نخبگان، غلامحسین پلاسچی درباره بسته شدن پنجره جابجایی باشگاه شهر خودرو توضیحاتی را بیان نمود.

بسته شدن پنجره جابجایی شهر خودرو دستپخت مدیران قبلی است

غلامحسین پلاسچی سخنگو و معاون اجرایی باشگاه شهر خودرو در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی وبلاگ نخبگان، درباره محرومیت جابجایی این باشگاه اظهار کرد: نامه ای از فدراسیون فوتبال مبنی بر شکایت استفان کوزین دریافت کردیم. فدراسیون فوتبال به ما 10 روز مهلت پاسخگویی داده است.

او ادامه داد: محرومیت جابجایی باشگاه شهر خودرو دستپخت مدیران قبلی و هیئت فوتبال مشهد است. متاسفانه تا به امروز هیچ اقدام و توافقی با کوزین نشده و همین باعث بسته شدن پنجره جابجایی باشگاه ما شده است.

پلاسچی گفت: اصل طلب کوزین 30 هزار دلار بود. مدیران قبلی 200 میلیون تومان به وکیل دادند تا بتواند این جریمه را کاهش دهد، اما این وکیل نتوانست این مبلغ را کم کند و جریمه به 72 هزار دلار افزایش یافت. ما با این مربی به طور مرتب در تماس هستیم و امروز و دیروز با او صحبت کردیم. او دلگیر است.

سخنگوی باشگاه شهر خودرو بیان کرد: کوزین بیان کرد که نامه وکیل مدیران قبلی به فیفا سراسر دروغ و تهمت بوده و این موضوع من را خیلی آزرده خاطر نموده و روی حیثیت حرفه ای او اثر گذاشته است. البته وکیل کوزین به این مربی بیان نموده است که مدیران قبلی این کار را نموده اند. البته هنر ما در حل موضوع است، اما هنر آن دوستان در ایجاد تنش است. ما با شدت جلو می رویم و امیدوارم به زودی این مشکل حل گردد. ما پیگیری می کنیم تا به نتیجه برسیم.

او اضافه کرد: اعضای هیئت مدیره هم امروز با کوزین صحبت و ابراز نگرانی خود را به او منتقل کردند. این مربی هم گلایه خود را بیان کرد. او همه ما را ایرانی می داند و فرقی نمی گذارد، اما می گوید که نامه ارسال شده به فیفا برازنده ایرانی ها نیست.

پلاسچی گفت: ما 2 ماه است که تیم شهر خودرو را تحویل گرفتیم. وارث مشکلاتی هستیم که دوستان قدیمی ما ایجاد نموده اند.

سخنگوی باشگاه شهر خودرو گفت: پنجره جابجایی ما بسته شده و این دستپخت مدیران قبلی است چرا که زمان آن ها این مشکل ایجاد شده است. بعد از خاتمه مهلت 10 روزه قوانین فیفا و فدراسیون فوتبال این را می گوید که پنجره جابجایی ما بسته می گردد و کسر امتیاز صورت می گیرد. البته به امید خدا نخواهیم گذاشت که این تیم مشهدی دچار مشکل گردد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بسته شدن پنجره جابجایی شهر خودرو دستپخت مدیران قبلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته شدن پنجره جابجایی شهر خودرو دستپخت مدیران قبلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید