بازی مبارزه ای Versus Rising برای پلی استیشن و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ نخبگان، استودیوی Cygames به تازگی از بازی مبارزه ای و دوبعدی Granblue Fantasy: Versus Rising برای پلی استیشن و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

بازی مبارزه ای Versus Rising برای پلی استیشن و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

این بازی در واقع دنباله ای بر Granblue Fantasy: Versus است که در سال 2020 منتشر شد. البته لازم به ذکر است که Versus Rising یک دنباله کامل نیست، بلکه یک نسخه بهبود یافته از بازی اول محسوب می گردد که Cygames در حال توسعه آن است. به نظر می رسد که بزرگترین تغییراتی که در این نسخه شاهد آن خواهیم بود، پشتیبانی از قابلیت کراس پلی و ویژگی NetCode Rollback است که تاخیر در بازی آنلاین را به حداقل می رساند.

فقدان NetCode Rollback در Granblue Fantasy: Versus برای مدت ها فکر جامعه بازیکنان این اثر را درگیر نموده است. در طول رویداد EVO 2022، چندین بازی با این ویژگی معرفی شدند که می توان از بین آن ها به Dragon Ball Fighterz ،Samurai Showdown و Persona 4 Arena Ultimax اشاره نمود. با این حال هنگامی که یک تورنومنت آنلاین برای Granblue Fantasy: Versus بدون وجود ویژگی ذکر شده ارائه شد، بازیکنان حسابی ناامید شدند.

خوشبختانه به نظر می رسد که این ویژگی در بازی نو این استودیو وجود خواهد داشت. از طرفی Granblue Fantasy: Versus Rising شامل محتویات نوی در کنار بهبود جلوه های بصری خواهد بود. در کنار مکانیک های نو گیم پلی، شخصیت ها از 24 مبارز نسخه قبل افزایش خواهند یافت و از طرفی شاهد مکان های مبارزه نو نیز خواهیم بود. بعلاوه یک حالت داستانی نو وجود دارد که یک حماسه ی نو را آغاز خواهد نمود.

در نهایت Versus Rising یک لابی آنلاین نو به نام جزیره را معرفی می نماید که شامل یک بازی ویژه با نام Grand Grand Cruse Legends نیز خواهد بود که راه های نوی را برای تجربه بازی ارائه می دهد. بدون شک تصمیم Cygames برای انتشار یک بازی کاملا نو به جای توسعه Granblue Fantasy: Versus، با واکنش های ضد و نقیضی روبرو شده، با این حال محبوبیت بازی اول مقداری کم شده و این یک آغاز تازه برای Fantasy Granblue محسوب می گردد.

بازی Granblue Fantasy: Versus Rising در سال 2023 میلادی روی کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

28,013,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,150,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,780,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "بازی مبارزه ای Versus Rising برای پلی استیشن و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مبارزه ای Versus Rising برای پلی استیشن و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید