این 14 سرگرمی لاکچری در مالدیو را در سفر خود انتخاب کنید

به گزارش وبلاگ نخبگان، فعالیت های ماجراجویانه، منظره ها رویایی و تفریحات آبی هیجان آور به همراه طبیعتی بکر و بی نظیر از مالدیو مقصدی ساخته است که حتی سخت گیرترین گردشگران هم از اقامت در آن لذت خواهند برد. اگر دوست دارید سفری مجذوب کننده به مالدیو داشته باشید و می خواهید تفریحات لاکچری در مالدیو را امتحان کنید و سرکی به آن بکشید، تا انتهای این مقاله با ما در خبرنگاران همراه باشید.

این 14 سرگرمی لاکچری در مالدیو را در سفر خود انتخاب کنید

آنچه در این مطلب می خوانید

  • این سرگرمیات لاکچری را در مالدیو از دست ندهید
  • 1- اقامت در ویلای زیر دریا در موراکا
  • 2- ماجراجویی در اعماق اقیانوس با deepflight
  • 3- غواصی در مالدیو
  • 4- سوارشدن فان تیوبینگ در مالدیو
  • 5- پاراسل سواری در مالدیو
  • 6- اسکی روی آب مالدیو
  • 7-جت اسکی سافاری در کودادو
  • 8- کایت سواری در مالدیو
  • 9- ماهیگیری در مالدیو
  • 10- اجاره جزیره خصوصی
  • 11- قایق کروز لوکس
  • 12- اسپا و آب گرم درمانی
  • 13- اقامت شبانه در ساحل شب تابی
  • 14- ماهیگیری شبانه
  • سوالات متداول

این سرگرمیات لاکچری را در مالدیو از دست ندهید

اساسا مالدیو مقصدی لوکس محسوب می گردد و سفری مقرون به صرفه نیست. جزایر خصوصی، استراحتگاه های لوکس، غذاهای منحصربه فرد و کمیاب و مسافران خاص و مشهور، همگی از مالدیو مقصدی رویایی ساخته اند که البته ابدا مالی و مقرون به صرفه نخواهد بود. (مشاهده قیمت)

نکته مجذوب نماینده ماجرا اینکه شما با سفر به مالدیو به طیف وسیعی از سرگرمیات لاکچری دسترسی دارید که می توانند در فهرست خاص ترین تجربیات عمرتان قرار بگیرند. از سرگرمیات آبی تا تجربه اسپا همراه با آب گرم درمانی، مالدیو خدمات خاص و مجللی دارد که نمونه برخی از آن ها در هیچ جای دیگر پیدا نخواهد شد.

فهرست زیر از محبوب ترین سرگرمیات لاکچری در مالدیو هستند که می توانید نسبت به علاقه مندی تان، آن را در برنامه سفر بگنجانید:

1- اقامت در ویلای زیر دریا در موراکا

موراکا در جزیره کنرالد مالدیو رانگالی، اولین اقامتگاه زیردریایی دنیا محسوب می گردد که می تواند تجربه ای خارق العاده باشد.

این اقامتگاه درواقع سازه ای دو سطحی است که سطح اول آن در فضایی بالاتر از دریا و سطح دوم آن زیر دریا ساخته شده است. سطح دوم پنج متر پایین تر از سطح دریا است و اقامت در آن می تواند امکان دیدنی چشم انداز ها زیر اقیانوس و دنیای آبی را به مسافران هدیه دهد.

اقامت در موراکا یکی از فعالیت ها و سرگرمیات لاکچری در مالدیو محسوب می گردد و فرصتی برای کشف یکی از نفس گیرترین محیط های طبیعی دنیا خواهد بود.

2- ماجراجویی در اعماق اقیانوس با deepflight

سرگرمیات آبی مالدیو پایان ندارند و آنقدر متنوع هستند که برای سر ذوق آوردن هر کسی با هر سلیقه ای کافی اند. دیپ فلایت یکی از این سرگرمیات است که برای دیدنی ذخیره گاه زیست کره یونسکو طراحی شد.

درواقع دیپ فلایت نوعی زیردریایی کوچک سه نفره است که مسافران با آن امکان خواهند داشت وارد دنیای زیر اقیانوس شوند و از میان دسته های بزرگ ماهی های رنگارنگ، صخره های مرجانی و حتی گروه دلفین ها بگذرند و آن ها را دیدن نمایند.

این مورد از سرگرمیات لاکچری در مالدیو در جزیره مرجانی مافوشی در ماله جنوبی در دسترس است و سازندگان آن تمام کوشش خود را به کار گرفته اند تا در عین فراهم آوردن امکان لذت و ماجراجویی در اقیانوس، کمترین آسیبی به این ذخیره گاه زیستی وارد نگردد.

3- غواصی در مالدیو

نمی گردد از سرگرمیات لاکچری در مالدیو حرف زد و بخش اعظمی از آن را به سرگرمیات آبی اختصاص نداد و نمی توان از سرگرمیات آبی در مالدیو صحبت کرد و نام غواصی را نیاورد.

غواصی در مالدیو تجربه ای ویژه خواهد بود که به شما امکان می دهد موجودات کمیاب زیر دریا در مالدیو را ببینید. از کوسه های مگافون تا پرتوهای مانتا و لاکپشت ها؛ حیات متنوع زیر اقیانوس در مالدیو به شما این امکان را می دهد که یکی از خاص ترین تجربیات زندگی تان را بسازید.

در حال حاضر شرکت های متنوعی خدمات مربوط به غواصی را به میهمانان خود اراده می دهند که دیپ بلو دایوز Deep Blue Dives یکی از شرکت هایی است که می توانید از آن منحصربه فرد لوکس غواصی را دریافت کنید.

4- سوارشدن فان تیوبینگ در مالدیو

فان تیوب یکی از هیجان انگیزترین سرگرمیات لاکچری در مالدیو محسوب می گردد. این سرگرمی دریایی می تواند حسابی آدرنالین خونتان را بالا ببرد و کلی سرگرم تان کند. فان تیوب برای کسانی که می خواهند سرگرمی دریایی بی خطر و درعین حال هیجانی لذت ببرند، گزینه ای عالی است.

در واقع فان تیوب نوعی کشتی تیوبی است که به وسیله یدک کشی پرسرعت روی سطح اقیانوس کشیده می گردد و مسافران سوار آن خواهند شد. این تیوب کوچک ظرفیت محدودی دارد اما سرعت آن حسابی شما را سرحال خواهد آورد.

رد شدن از روی موج ها و عبور از سطح اقیانوس با سرعت بالا، لذتی است که فان تیوب در اختیارتان خواهد گذاشت. برای فعالیتی هیجان انگیز آماده اید؟ فان تیوب در خدمت شماست! آن را امتحان کنید و حسابی بخندید.

5- پاراسل سواری در مالدیو

پاراسل سواری یکی از محبوب ترین سرگرمیات در مالدیو است و در می تواند تجربه همزمان پرواز در آسمان و دیدنی چشم انداز ها اقیانوسی را در اختیارتان قرار دهد. پاراسل نوعی سرگرمی آبی است که در آن به چتر نجاتی خاص متصل خواهید شد که از پایین به وسیله یک قایق تندرو کشیده می گردد.

درواقع قایق در آب به سرعت حرکت می نماید و شما مانند بادبادک در آسمان به پرواز درخواهید آمد و حرکت خواهید کرد. این گزینه از سرگرمیات لاکچری در مالدیو می تواند حسابی سرگرمتان کند.

البته درنظر داشته باشید که اگر می خواهید در مالدیو تجربه پارسال سواری داشته باشید، باید در نوامبر و آوریل به مالدیو سفر کنید؛ این ماه ها فصول خشک مالدیو هستند و در آن ها خبری از بادهای شدید و امواج خشن نخواهد بود.

6- اسکی روی آب مالدیو

اعتراف می کنیم که این مورد از سرگرمیات لاکچری در مالدیو به سطحی خاص از مهارت احتیاج دارد و برای هر کسی مناسب نیست. این ورزش با شدت بالا مخصوص معتادان آدرنالین است و می تواند برای ساعتی شما را به چالش بکشد.

البته اگر دفعه اولتان است که می خواهید اسکی روی آب را امتحان کنید، نگران نباشید. شرکت های ارائه دهنده خدمات اسکی روی آب مربیانی دارند که به شما آموزش خواهند داد چطور این کار را انجام دهید.

7-جت اسکی سافاری در کودادو

کودادو بهشتی برای سرگرمیات آبی در مالدیو است. این جزیره زیبا چنین فرصتی را به گردشگران می دهد که روزهایشان را با ماجراجویی پر نمایند و شب ها از چشم انداز ها زیبای اطراف لذت ببرند.

سافاری جت اسکی یکی از سرگرمیات لاکچری در مالدیو است که می تواند برای عشاق سرگرمیات آبی انتخابی فوق العاده باشد. سافاری جت اسکی به مسافران این امکان را می دهد که با جت اسکی به هر جای جزیره که دوست دارند سرک بکشند؛ سری به تلاب های اطراف بزنند، از دیدنی دسته های دلفین ها لذت ببرند یا طبیعت اطراف جزیره را کاوش نمایند.

اقامتگاه لاکچری کودادو با پیشخدمت های خصوصی که حاضر به ارائه هر خدمتی در هر زمانی هستند، مقصدی خاص برای افراد خاص محسوب می گردد.

برای مشاهده قیمت و خرید تور مالدیو از وبلاگ نخبگان کلیک کنید.

خرید تور مالدیو

8- کایت سواری در مالدیو

عموم سرگرمیات لاکچری در مالدیو، به نوعی با آب و ورزش های آبی در ارتباط هستند و تجربیات هیجان انگیزی برای گردشگران می سازند. کایت سرفینگ یکی از این سرگرمیات است که به وسیله چند استراحتگاه ارائه می گردد.

برخلاف پاراسل سواری که بیشتر در فصول خشک و بدون باد انجام می گردد، کایت سواری یکی از سرگرمیات جزیره مالدیو است که در اوقاتی از سال انجام می گردد که این کشور تحت تاثیر جریانات موسمی و باد قرار گرفته است.

جزایر رو به باد برترین مکان برای این نوع از کایت سواری محسوب می گردد و فاصله زمانی بین ماه می و اکتبر برترین زمان برای اجرای آن است.

این مدل از کایت سواری برخلاف نوع رایج، در آسمان انجام نمی گردد و روی اقیانوس است. درواقع مسافران روی تختهای شبیه به اسکیت برد می ایستند و به بادبانی بزرگ شبیه به کایت متصل می شوند.

بادبان در آسمان به پرواز درمی اید و کایت سوار را روی آب می کشد. مجذوب نماینده نیست؟

9- ماهیگیری در مالدیو

حتی ماهیگیری هم می تواند در جایی مانند مالدیو به سرگرمیی لاکچری تبدیل گردد. حتی اگر قبلا ماهیگیری ار تجربه ننموده اید، توصیه می کنیم یک بار یک گزینه از سرگرمیات لاکچری در مالدیو را تجربه کنید.

مالدیو یکی از مقاصد ماهیگیری در دنیا است و کمتر مسافری است که این سرگرمی را از دست بدهد. شرکت های مختلفی با ارائه امکانات ماهیگیری به شما این امکان را می دهند که به مناطقی خاص از مالدیو بروید و با تجهیزات و امکانات مدرن، ماهیگیری کنید.

این فعالیت سرگرمیی می تواند در قایق های مجلل و با تجهیزات و امکانات مدرن اتفاق بیفتد و خدمه هایی که تمام وقت برای برآورده کردن احتیاجها و درخواست هایتان آماده هستند، همه چیز را مجلل تر خواهند کرد.

نگران نباشید! هیچ کس از صید ماهی دست خالی برنخواهد گشت. آنقدر تنوع ماهی در مالدیو بالاست که تقریبا همه می توانند یکی دو گونه را با قلاب صید نمایند و به دام بیندازند.

10- اجاره جزیره خصوصی

شاید این مورد میان سرگرمیات لاکچری در مالدیو، از لاکچری ترین ها باشد. همانطور که می دانید بیش از هزار جزیره در مالدیو وجود دارد و برخی از آن ها آنقدر کوچک هستند که می توانند اقامتگاهی منحصربه فرد برای چند نفر باشند.

درواقع این امکان برای مسافران فراهم است که این جزایر را اجاره نمایند و در اختیار بگیرند. احتمالا اجاره جزیره خصوصی در مالدیو بتواند به منحصربه فردترین تجربه ای که در عمرتان داشتید تبدیل گردد.

تجربه تنها بودن در جزیره ای بکر و دست نخورده در اقیانوس هند و دور شدن از زندگی مدرن شهری، شانسی است که هر کسی به دست نخواهد آورد. این استراحتگاه ها برترین مکان برای تجدید قوا و آمادگی بیشتر برای زندگی شهری است.

البته ضروری است اشاره کنیم که ممکن است در این جزایر خصوصی حیوانات خاصی ببینید که منحصر به زیست بوم منطقه خود هستند؛ پس خودتان را برای رویارویی با هر چیزی آماده کنید.

اگر دوست دارید که این سرگرمیات در جزایر مالدیو را تجربه کنید، با سرچی ساده جزایر اجاره ای را پیدا خواهید کرد. جزیره شوال بلان راندهلی و جزیره فور سیزن از معروف ترین آن ها هستند.

11- قایق کروز لوکس

علاوه بر جزایر خصوصی، امکان اقامت و استقرار در قایق های سرگرمیی هم از آن مواردی است که جزو سرگرمیات لاکچری در مالدیو محسوب می گردد. مسافران مالدیو این امکان را دارند که توری سرگرمیی در قایق کروز خصوصی رزرو نمایند.

قایق های کروز مالدیو خدماتی لوکس و مجلل ارائه می دهند و برای خانواده هایی که می خواهند سفری خاص تر داشته باشند، گزینه ای عالی خواهند بود.

می توانید درصورت تمایل، تورهای سه، چهار و یا هفت روزه را در این قایق ها رزرو کنید و با اقامت در قایق از امکاناتی مانند غواصی اختصاصی، موج سواری یا کایت سرفینگ بهره مند شوید.

این قایق های لوکس امکان بازدید از دورافتاده ترین جزایر مرجانی مالدیو را برای مسافران فراهم می نمایند و جشن ها و برنامه هایی که تدارک می بینند، از برترین سرگرمیات شبانه مالدیو روی اقیانوس محسوب می گردد.

12- اسپا و آب گرم درمانی

وقتی از اسپا صحبت می گردد، شاید تصور کنید که با پدیده چندان لوکسی طرف نیستیم، اما همه سرگرمیات در مالدیو لوکس هستند. اسپا هم از جمله سرگرمیات لاکچری در مالدیو است که معمولا در مراکز آب گرم درمانی ارائه می گردد.

این مراکز با ارائه خدمات ماساژ روی آب، گزینه ای عالی و بی نظیر برای آرامش و راحتی و تسکین نواحی دردناک خواهند بود.گرمای آب نواحی دردناک را تسکین می دهد و ترکیب آن با حرکات ریتمیک ماساژ، هرگونه تنش عضلانی را از مراجعین دور خواهد نمود.

13- اقامت شبانه در ساحل شب تابی

سواحل شب تابی مالدیو یکی از مجذوب نماینده ترین جاذبه های گردشگری این کشور محسوب می شوند. فعالیت فیتوپلانکتون های بیولومینسانس باعث می گردد که شب ها آب چشم انداز ای رویایی به خود بگیرد.

اقامت در ساحل و دیدنی آب های نورانی، یکی از سرگرمیات شبانه در مالدیو است که محبوبیت بالایی هم دارد. این چشم انداز دیدنیی از ژوئن تا اکتبر قابل رویت است و آب در این بازه زمانی، درخشش بیشتری دارد.

14- ماهیگیری شبانه

ماهیگیری در شب هم یکی از سرگرمیات لاکچری در مالدیو است. تورهای زیادی برنامه ماهیگیری شبانه دارند و می توانید بنا بر علاقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. این تورها تکنیک های مختلف ماهیگیری را به مسافران آموزش می دهند و شما این امکان را خواهید داشت که از سفری سرگرمیی بر فراز اقیانوس لذت ببرید.

این فعالیت سرگرمیی یکی دیگر از محبوب ترین سرگرمیات شبانه مالدیو است و با شرکت در آن این شانس را خواهید داشت که ماهی های خاص بومی این منطقه را صید کنید.

اگر دوست داشته باشید می توانید تور را با کشتی سرگرمیی لوکس رزرو کنید تا همه چیز لاکچری پیش برود. استراحتگاه باندوس یکی از مراکزی است که امکان ماهیگیری شبانه را برای مسافران فراهم نموده است و این برنامه درست بعد از غروب آفتاب آغاز می گردد. جزایر مافوشی و هولوماله از دیگر مراکز محبوب برای ماهیگیری شبانه در مالدیو محسوب می شوند.

سوالات متداول

چه سرگرمیاتی در مالدیو وجود دارد؟

با سفر به مالدیو به طیف وسیعی از سرگرمیات دسترسی خواهید داشت. از غواصی تا تور کشتی کروز، جت اسکی، کایت سرفینگ، پاراسل، دیدنی دلفین ها، قایق سواری، موج سواری تا سرگرمیاتی مانند ماهیگیری لوکس از سرگرمیات لاکچری در مالدیو محسوب می شوند.

قیمت بلیط جزایر مالدیو و سفر به مالدیو چقدر است؟

سفر به مالدیو سفری مقرون به صرفه نخواهد بود و بلیط تور مالدیو بسته به مدت اقامت، زمان سفر و بعلاوه اقامتگاه مدنظر شما می تواند متغیر باشد. در حال حاضر برای سفر به مالدیو باید به صورت میانگین قیمتی حدود 2500 تا 3000 دلار درنظر بگیرید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور مالدیو از وبلاگ نخبگان کلیک کنید.

خرید تور مالدیومنبع: ستاره ونک

به "این 14 سرگرمی لاکچری در مالدیو را در سفر خود انتخاب کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 14 سرگرمی لاکچری در مالدیو را در سفر خود انتخاب کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید