استقلال از نظر فنی مشکل برای ملاقات با پرسپولیس ندارد

به گزارش وبلاگ نخبگان، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد و بر اساس قرعه اعلام شده در این مرحله باید شاهد دیداری حساس بین دو تیم استقلال و پرسپولیس باشیم. این اتفاق واکنش های زیادی را متوجه فضای فوتبالی کرد.

استقلال از نظر فنی مشکل برای ملاقات با پرسپولیس ندارد

افشین حاجی پور پیشکسوت تیم استقلال در همین خصوص به وبلاگ نخبگان گفت: دربی آخر را در حالی باختیم که آقای اکبریان داور بازی اشتباهات فاحشی بر علیه استقلال داشت که مهم ترین آن پنالتی واضح روی مهدی قایدی بود که گرفته نشد. پنالتی که اگر گرفته می شد شاید سرنوشت دیگری برای بازی رقم می خورد.

وی اضافه نمود: این تنها اشتباه داوران در بازی های اخیر به ضرر استقلال نبود و اوج اشتباهات داوری ها در ملاقات مقابل صنعت نفت رقم خورد. حتی در دربی های قبلی هم داوران اشتباهات فاحشی به ضرر استقلال داشتند که اینها باعث نگرانی است.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: مطالبه ما از فدراسیون این است که برای این بازی که در چارچوب جام حذفی برگزار می گردد و ملاقات مرگ و زندگی است، حتماً داور خارجی بیاورند. چون هیچیک از داوران ایرانی در سالهای اخیر نتوانستند قضاوت بی حرف و حدیثی در این بازی ها انجام دهند.

حاجی پور توضیح داد: ما از نظر فنی برای دربی مسئله ای نداریم و واقعاً اگر در یک بازی حتی دربی از نظر فنی مستحق شکست باشیم و شکست بخوریم، مسئله ای با آن نداریم. اما اینکه اشتباهات داوری باعث رقم خوردن یک نتیجه گردد، اصلاً قابل قبول نیست.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: کمیته داوران شرح دهد با داور ملاقات با صنعت نفت که 3 اشتباه عظیم کرد یا داور دربی که نتیجه بازی را تغییر داد چه برخوردی نموده؟ اصلاً برخوردی شده یا نه. اینها موضوعاتی است که باید معین گردد.

کارشناس فوتبال توضیح داد: برای از بین بردن همه شائبه ها، فدراسیون باید برای این بازی یک داور خارجی بیاورد تا حداقل ضریب اشتباهات به حداقل کاهش یابد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال از نظر فنی مشکل برای ملاقات با پرسپولیس ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال از نظر فنی مشکل برای ملاقات با پرسپولیس ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید