ماجرای مهاجم مالیایی و پرسپولیس؛ شیخ دیاباته در تهران است؟

به گزارش وبلاگ نخبگان، در شرایطی که عنوان شد شیخ دیاباته برای حضور در پرسپولیس به تهران آمده، اما این بازیکن هم اکنون در ایران حضور ندارد.

ماجرای مهاجم مالیایی و پرسپولیس؛ شیخ دیاباته در تهران است؟

از ابتدای فصل جابجایی تا کنون از شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال که با این تیم آقای گل لیگ برتر شد، به عنوان یکی از گزینه های حضور در پرسپولیس یاد شد، اما این انتقال تا به امروز عملی نشده است.

پرسپولیس در شرایطی لیگ برتر را شروع نموده که در دو بازی برگزار شده، به گل نرسیده است. از طرفی آمار شوت زده در چارچوب پرسپولیسی ها در این دو مسابقه به حدی بد بوده که باعث نگرانی طرفداران شده است.

در اولین اقدام لوکادیا به جمع سرخپوشان اضافه شد، اما شرایط بدنی او نشان داد که این بازیکن هنوز زمان زیادی لازم دارد تا به شرایط ایده آل برسد. به همین دلیل او از لیست تیم برای بازی با فولاد خط خورد و کادر فنی برنامه ویژه ای برای مهاجم هلندی خود در نظر گرفته تا او آماده نگه دارد.

با این حال یحیی گل محمدی سرمربی تیم تاکید دارد که تا بازی بعد مهاجم تازه جذب گردد.

شیخ دیاباته با وجود اینکه بدون تیم مانده، اما هنوز سرمربی پرسپولیس راضی به جذب این بازیکن نشده است. شیخ گزینه مدیریت بوده که به کادر فنی معرفی شده، اما گل محمدی هنوز راضی به جذب او نشده است. وقتی هم سرمربی سرخپوشان احتیاج یک مهاجم خارجی دیگر را در تیمش حس کرد، نام دو گزینه را به ترتیب اولویت به باشگاه داده است که در صورت جذب نشدن آن ها برای خرید شیخ دیاباته اقدامات نهایی انجام گردد.

این در حالی است که ظاهرا این مهاجم مالیایی مصدومیت جزئی داشته و برای رسیدن به شرایط بازی زمان احتیاج دارد. از طرفی سبک بازی او مورد توجه مربیان پرسپولیس نیست و سرمربی پرسپولیس به مهاجم تند و تیز تری احتیاج دارد.

بر خلاف اخبار منتشر شده شیخ در تهران نیست.

منبع: فرارو

به "ماجرای مهاجم مالیایی و پرسپولیس؛ شیخ دیاباته در تهران است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای مهاجم مالیایی و پرسپولیس؛ شیخ دیاباته در تهران است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید