آماده رالی گردشگری تهران، شمال باشید

به گزارش وبلاگ نخبگان، خبرنگاران : کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی به مناسبت هشتاد و هشتمین سالروز تأسیس خود، رالی تفریحی گردشگری خانوادگی در مسیر رفت و برگشت تهران و ساری و در دو کلاس همگانی و پیشرفته برگزار می نماید.

آماده رالی گردشگری تهران، شمال باشید

به گزارش ایرنا، رالی گردشگری تهران-شمال به مدت سه روز از چهارشنبه 19 بهمن 1401 از محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و در حاشیه برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور یکصد تیم از سراسر کشور شروع می گردد.

بعلاوه کلاس آموزش نقشه خوانی و جلسه توجیهی این رویداد، روز 18 بهمن 1401، در محل اراضی عباس آباد برگزار و نکات ایمنی و آموزشی به شرکت نمایندگان ارائه خواهد شد.

مسیرهای حرکت در نقشه های طراحی شده به وسیله تیم فنی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی، معین شده است و شرکت نمایندگان می بایست براساس زمان بندی و با توجه به نکات درج شده در نقشه، مسیر 700 کیلومتری رالی را طی نمایند.

ین رالی، یک رویداد گردشگری است و ملاک انتخاب بهترین ها، کمترین امتیاز منفی ثبت شده به وسیله داوران، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات هدایت و رانندگی، نحوه عملکرد رانندگان در موقعیت های مختلف، شیوه نقشه خوانی و مهارت مسیریابی و … خواهد بود.

مراسم اعلام نتایج و اهداء جوایز، روز آدینه 21 بهمن 1401 برگزار و سه تیم در کلاس همگانی و سه تیم در کلاس پیشرفته به عنوان بهترین های این رالی معرفی خواهند شد.علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند حداکثر تا 15 بهمن 1400 به وب سایت کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی مراجعه نمایند.

منبع: توریسم آنلاین

به "آماده رالی گردشگری تهران، شمال باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده رالی گردشگری تهران، شمال باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید