وزنه برداری

سومی ایران در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشور های اسلامی

خبرنگاران؛ ورزشکاران ایران با به ارمغان آوردن مجموع 133 مدال رتبه سوم جدول مدالی بازی های کشور های اسلامی به میزبانی قونیه را کسب کردند.

28 مرداد 1401

عربستان میزبان وزنه برداری قهرمانی 2023 دنیا شد

به گزارش خبرنگاران، پس از خاتمه مسابقات قهرمانی 2021 دنیا در تاشکند ازبکستان که با نایب قهرمانی تیم ملی کشورمان همراه بود، هیأت اجرایی فدراسیون دنیای وزنه برداری تشکیل جلسه داد و در مورد میزبانی رویدادهای بین المللی آینده تصمیم گیری کرد.

14 اسفند 1400

همه چی درباره مصرف مکمل بدنسازی

اگر غذاهایی که افراد، بخصوص بدنسازان، در طول روز مصرف می نمایند را آنالیز کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که افراد کمی، غذاهای متنوع مصرف می نمایند تا تمام نیازهای مواد مغذی بدنشان را برآورده نمایند. یک مثال از مواد غذایی ضروری برای بدنسازان که در...

13 آبان 1400

وزنه برداری نوجوانان جهان، هفتمی وزنه بردار ایران در حرکت یک ضرب

متین محمدی نماینده ایران در دسته 55 کیلوگرم وزنه برداری نوجوانان جهان با رکورد 92 کیلوگرم و رده هفتمی به کار خود در حرکت یک ضرب خاتمه داد.

28 مهر 1400

سهم فدراسیون ها در نتایج ضعیف ورزشکاران المپیک چقدر است؟

المپیک 2020 با تمام تلخی و شیرینی هایش به سرانجام رسید و از حالا باید برای سه سال دیگر تلاش کرد.

24 مرداد 1400

حقوق ویژه کمیته ملی المپیک برای 17 ورزشکار شانس کسب سهمیه المپیک

به گزارش خبرنگاران، شرایط ورزشکارانی که میادین کسب سهمیه المپیک را در پیش داشته و برای دسترسی به این سهمیه شانس هم دارند در کمیته ای سه نفره با حضور مشترک نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش آنالیز شد. با توجه به شرایط موجود برای هر یک از ورزشکاران،...

28 مهر 1399